Beetje wel, ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 01:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je ondertussen als man zijnde aan de gewaxte bips van Tarkan denkt toch wel?
Baba blij, want zo geen dienstplicht meer voor zijn zoon.quote:Op woensdag 4 februari 2015 01:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Baba, niet slaan ik ben geen ibne! alleen een beetje gay volgens die meisje online
Een vriendin van mij is er eentje die sletvrees heeft en constant moet bevestigen (als ze met een mannelijke landgenoot samen is, studiegenoot bijv.) dat ze 'heilig' is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 01:34 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ken serieus een meisje dat altijd heel trots doet over haar maagdelijkheid maar voor de rest wel alles doet, inclusief anaal. Ik dacht dat het broodje aap verhalen waren maar blijkbaar bestaan ze echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan constant "ik ben eigenlijk niet zo" "goh wat zullen ze van me denken" "jij kent me toch normaal doe ik niet zo" bla bla bla
Nobody cares![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is er eentje die sletvrees heeft en constant moet bevestigen (als ze met een mannelijke landgenoot samen is, studiegenoot bijv.) dat ze 'heilig' is.Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan constant "ik ben eigenlijk niet zo" "goh wat zullen ze van me denken" "jij kent me toch normaal doe ik niet zo" bla bla bla
Nobody caresLijkt mij echt vermoeiend zo'n vriendin. Is het een Turk?
quote:Het meisje waar ik het over heb ken ik van een ander forum, van jaren terug. Ook irl gezien en ze is een vriendin van een oud klasgenoot waar ik veel mee omging. Ik mocht haar altijd wel en heb verder nog steeds oppervlakkig contact met haar via social maar ze deed zich wel altijd heiliger voor dan ze was. Op het forum schreef ze altijd dat ze maagd zou blijven en balbla, terwijl ze offline met jongens afsprak puur voor seks.Dat je aan casual seks doet en ieder ander gaatje gebruikt om 'maagd' te blijven kan mij weinig schelen, i don't judge. Maar ga dan niet blij doen over je maagdelijkheid.
![]()
*Ze had afgesproken met een jongen die ik ken voor seks en via msn afgesproken hoe ver ze zou gaan met hem (alles behalve haar 'maagdelijkheid). En die jongen stuurde dat hele gesprek naar mij. Ook wel een bitch actie van hem.
Toen ik msn had wel. Roddels delen ging zoveel makkelijker. Nu moet je terugscrollen, printscreens maken etc. Je kunt niet klik, klik heel gesprek doorsturen.quote:
Durfde zelf niet te vragenquote:
DM gelijk haar naam dan. Stuur ik een sexy instadirect naar haarquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
DM gelijk haar naam dan. Stuur ik een sexy instadirect naar haar
SPOILER: Borte, niet klikken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:21 schreef Desperaat het volgende:
[..]SPOILER: Borte, niet klikken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: dit ook nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |