abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149341009
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:17 schreef Weissman het volgende:

[..]

Islam is vrede / dat zijn geen echte moslims / komt door Westerse onderdrukking / is complot van joden/ illuminati. *

* doorstrepen wat niet van toepassing is.
De westerse oorlog tegen terrorisme heeft eigenlijk op dit moment meer levens gekost dan de IS. Het verschil zit hem in het taalgebruik. Eentje showt zijn moorden op Twitter en de andere praat over vrijheid en democratie.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_149342974
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:12 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wow...... harteloze hoerezonen.
Zij zeggen hetzelfde denk ik over het Westen.
pi_149344029

Kennen jullie deze jelly beans? Toen ik klein was had ik deze een keer gekocht zonder te weten wat het was. Er zaten bij mij toen vooral vieze smaken in. Ik helemaal overstuur. :( Ben je vet blij dat je snoep hebt, smaakt het voor 70% naar kots. :(
pi_149346404
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:17 schreef Weissman het volgende:

[..]

Islam is vrede / dat zijn geen echte moslims / komt door Westerse onderdrukking / is complot van joden/ illuminati. *

* doorstrepen wat niet van toepassing is.
Haha, Weiss, weet je nog die ene keer met dat kutkind?! Je was briljant. _O-.

Weiss en ik waren een keertje gaan lunchen bij de IKEA. Niet omdat het een eurootje kost, maar omdat je volgens Weiss heel gemakkelijk lekkere milfs kunt regelen daar. Ik kon altijd wel lachen om z'n verhalen over de dames. Eentje die me bijgebleven is iemand die wij liefkozend Mevrouw Stomp noemden.

Mevrouw Stomp was hij tegengekomen op de beddenafdeling toen hij op een doordeweekse dag een rondje maakte in de IKEA en werd aangesproken door haar, omdat hij even lang was als haar man. Ze vroeg of hij even naast haar kon komen liggen. Haar man wilde nooit mee (drukke manager) en ze wilde bekijken of de maten van het bed geschikt waren, kortom testen of ze het bed wel wat vond. Hij haar helpen natuurlijk en dit dat zus zo, drie weken later lagen ze samen in datzelfde bed bij haar thuis! Ze was nogal onder de indruk van hem, zei ze toen ze zich aan het uitkleden was en Weiss er toen achterkwam dat ze een beenprothese had. Hij moest nog wel even wennen hoe ze in bed erbij lag, zo zonder die kunstbeen. Weiss had nog niemand met een stomp geneukt, dus hij vond dat wel het proberen waard, hahahaha. Ze deed some nasty ass shit met die stomp tijdens de seks, man man man!

Goed, nadat we ons croissantje, eitje en kaasje op hadden, moesten we nog even voor een lamp de IKEA echt in, was zo gepiept zei hij nog. Het was iets drukker dan normaal, maar dat leek vooral zo door het overheersende kabaal van een aantal kinderen. Lampje gevonden, op naar de kassa. Was nog slechts één klant voor ons. Ik heb geen idee wat er gebeurde in de wachtrij - het gebeurde allemaal enorm snel - maar hij werd gebeten door zo'n typische rotjoch. Ik had ervaring met rennende kinderen, onbeschofte kinderen, kinderen die de baas waren over hun ouders, maar een bijter had ik nog nooit meegemaakt.

Dat kind leek zich echt vast te bijten aan zijn arm, zo erg dat hij het huid kapotbeet en zijn arm aan het bloeden kreeg. Dat kind zat er godverdomme ook nog eens bij te lachen en in plaats van losgaan op dat kind, raakte Weiss in paniek. Zijn ogen werden groot, hij begon te nee'en... "Neeee, dit meen je niet" en "nee, dit kan niet waar zijn"... Ik keek hem even kort aan en besloot mee te doen, en zei ietwat mijn stemverheffend en schreeuwerig doch paniekerig "misschien is er niets aan de hand" en "hij heeft vast niets opgelopen joh". Het kind was inmiddels bang geworden en begon te huilen en plotsklaps verscheen zijn moeder en begon te gillen tegen ons. Hoe wij het in ons kop konden halen om te schreeuwen tegen haar kind, pffff.

Weiss kijkt haar aan en zegt met een superserieus hoofd - zo serieus heb ik hem nog nooit zien kijken - "Mevrouw, laat uw zoon zo snel mogelijk testen, ik ben hiv-positief". BAM, stilte in de zaak. Iedereen was gestopt met praten en keek ons aan, tijd leek even stil te staan. Het kind wist ondertussen wel dat hij goed gefucked was, zijn moeder was namelijk gestopt met het verdedigen van zijn gedrag. De moeder kijkt Weiss met grote ogen aan en Weiss besluit om weg te lopen en rekent het lampje af bij de kassière met wijdverspreide ogen en een Ooo-mond. Ondertussen bloedt de arm van Weiss nog steeds, met een mooi bloedspoor tot gevolg. Bij het weglopen van de kassa horen we de moeder hard snikken, het kutje dat ze is!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2015 01:22:30 ]
pi_149347312
Wat een kut verhaal. Voor niks gelezen. Jammer dit.

Borte, jouw linkdump was ook kut.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_149347352
quote:
15s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:08 schreef mrstylo het volgende:

Wat, hoezo dat?
pi_149347371
quote:
15s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:08 schreef mrstylo het volgende:
Wat een kut verhaal. Voor niks gelezen. Jammer dit.

Shots fired.
pi_149347402
quote:
15s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:12 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat, hoezo dat?
2 sukkels die 7 minuten lang kut snoepjes aan het eten zijn. Dieptepunt dit :{
pi_149347411
Oke fuck you dan.
pi_149347413
Bitch.
pi_149347440
Nou nou nou nou
pi_149347446
Wacht maar. In de zomer ga ik je in elkaar slaan.
pi_149347463
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:24 schreef Bortecinem het volgende:
Wacht maar. In de zomer ga ik je in elkaar slaan.
Alleen als we Yağlı güreş doen.
pi_149347464
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:25 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Alleen als we Yağlı güreş doen.
Dat is homoseks.
pi_149347476
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:26 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dat is homoseks.
SPOILER: als je in een slechte mood zit
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: als je in een goede mood zit
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149347492
Is dat anaal ofzo?
pi_149347496
Is toch niet gay als je het als man met een vrouw doet, Borte. :N
pi_149347502
Mertabi is leuk. O+.
pi_149347505
Ik ging weer met mijn grappen een stapje te ver. Ik ken soms mijn grenzen niet :{
pi_149347514
quote:
8s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:30 schreef Desperaat het volgende:
Wat voor seks is het eigenlijk als een man die vroeger vrouw was een vrouw neukt die vroeger een man was?

Bluhhh.
pi_149347523
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:30 schreef mrstylo het volgende:
Ik ging weer met mijn grappen een stapje te ver. Ik ken soms mijn grenzen niet :{
Welke grap? :?
pi_149347527
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:32 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Welke grap? :?
:D *;
pi_149347537
Ik ken serieus een meisje dat altijd heel trots doet over haar maagdelijkheid maar voor de rest wel alles doet, inclusief anaal. Ik dacht dat het broodje aap verhalen waren maar blijkbaar bestaan ze echt. _O-
pi_149347539
quote:
8s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:30 schreef Desperaat het volgende:
Als je ondertussen als man zijnde aan de gewaxte bips van Tarkan denkt toch wel?
pi_149347544
Funnypeople is echt kut, maar dan echt kut. Gewoon douchen hiervoor uitgesteld. :')
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 01:34 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ken serieus een meisje dat altijd heel trots doet over haar maagdelijkheid maar voor de rest wel alles doet, inclusief anaal. Ik dacht dat het broodje aap verhalen waren maar blijkbaar bestaan ze echt. _O-
Schijnheilige mensen ja. Snap het idee daarachter ook niet echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')