4.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:47 schreef Typisch het volgende:
hoeveel keer mag je de bal playen voordat je hem in moet leveren?
Google glass.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:48 schreef Caland het volgende:
Hoe zien de spelers die gele lijn?
/n00bvraag
4, daarom geef je hem een trap bij de 4de down, moeten ze verder lopen.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:47 schreef Typisch het volgende:
hoeveel keer mag je de bal playen voordat je hem in moet leveren?
je moet meters maken, als je er omheen gaat en ze pakken je ben je achteruit gegaanquote:Op maandag 2 februari 2015 00:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Staan er 3 voor je, ga je er doorheen ipv probéren er omheen te gaan.
ja dat had ik al door, maar wist niet dat het bij de 4e play wasquote:Op maandag 2 februari 2015 00:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
4, daarom geef je hem een trap bij de 4de down, moeten ze verder lopen.
Je mag opnieuw 4 keer proberen als je 10 yards verder gekomen bent.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
okay
en wanneer gaan ze ongever punten maken?
als iedereen wat vermoeid raakt?
Niet, die zien alleen wij.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:48 schreef Caland het volgende:
Hoe zien de spelers die gele lijn?
/n00bvraag
ah, dus het doel is als eerste 10 yards verder te komen zodat je dichter bij het doel bent?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je mag opnieuw 4 keer proberen als je 10 yards verder gekomen bent.
Ze komen dus vanzelf dicht bij de "end zone"
Soms zit er een uitzonderlijk goede play bij, en overbruggen ze gelijk het hele stuk tot de endzone. Meestal kost het wat meer plays
Het is ook niet zo heel moeilijk toch. De tactieken wel, de spelregels niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Blij dat ik me ingelezen had, is me wel veel duidelijker nu. Kan aan mij liggen, maar krijg het idee dat er veel minder stil liggen is dan vorig jaar tot nu toe
Tactieken geloof ik wel. Neuh niet moeilijk, soms verwarrend/onduideiljk hehe.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet zo heel moeilijk toch. De tactieken wel, de spelregels niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |