Zeg dat maar tegen de laatste 3 generatie sletjesquote:Op zondag 1 februari 2015 23:31 schreef quinoahipster het volgende:
Het huwelijk is de hoeksteen van de samenleving, daarom.
Lekker sociaal, 2 twee uur naast elkaar zitten stil zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:27 schreef Deezertje het volgende:
Ook sociale gelegenheden als de bioscoop
Wat voor vrienden heb jij dat ze verbaasd zijn als je alleen op een feestje verschijnt?quote:, een feestje
Als ze in een restaurant verbaasd kijken als ik alleen kom opdagen, draai ik weer om en zoek een fatsoenlijk restaurant. Zij willen geld verdienen, en als ze een klant zowat wegkijken, heb ik al geen zin om hen mijn geld te gevenquote:of een restaurant kijken ze je verbaasd aan als je alleen komt opdagen.
Dan moet de politiek maar zorgen dat er iemand is met wie ik mijn leven wil delen.quote:
Ja, iedereen die de afgelopen 50 jaar is geboren is gewoon een vieze hoer.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de laatste 3 generatie sletjes
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, iedereen die de afgelopen 50 jaar is geboren is gewoon een vieze hoer.
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:27 schreef Deezertje het volgende:
Het valt me steeds vaker op dat de hele maatschappij tegenwoordig meer en meer op koppels is gericht. Advertenties (perfect gezinnetje, samen ontbijten, samen op reis), maar ook het boeken van een reis, je krijgt als alleenstaande nooit die mooie aanbieding, je moet altijd de volledige kamerprijs betalen... Ook sociale gelegenheden als de bioscoop, een feestje of een restaurant kijken ze je verbaasd aan als je alleen komt opdagen. Toch scheiden er steeds meer mensen, en blijven er meer mensen alleen...
Jullie mening?
Bestaat dat ideale koppeltje nog in onze huidige samenleving?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:58 schreef Deezertje het volgende:
Sinds de komst van Tinder en andere sites is het scoren van een date niet lastig meer, zou je denken... Maar wie kent het probleem van eindeloos appen voordat er een date is geregeld niet? Daarom de vraag: blijven jullie eindeloos appen als je merkt dat er wellicht een date in zit of ben je zo'n type die het liefst na 2 dagen appen al wil afspreken?
Ik zelf ben meer van het na 3-4 dagen appen een real life date plannen. Heb vaak zat gehad dat je 2 weken dagelijks aan het appen bent, en als de echte ontmoeting daar is het qua karakter of fysieke aantrekkingskracht ontbreekt en dan voelt het toch als twee weken weggegooid want na die date blijft het verdacht stil op de app (ook gehad dat ik het zelf maar eerlijk zei). Daarom: zo snel mogelijk afspreken, weet je pas of het wat is. Iemand kan digitaal erg makkelijk mee te praten zijn, de fysieke klik draait het uiteindelijk allemaal om...
Maar nog erger is dat het contact na 2 weken appen ineens dood is en je nog geen date gehad hebt... dan heb je je tijd echt weggegooid.
Meningen?
Sterker nog dat is juist niet zoquote:Op zondag 1 februari 2015 23:27 schreef Deezertje het volgende:
Het valt me steeds vaker op dat de hele maatschappij tegenwoordig meer en meer op koppels is gericht. Advertenties (perfect gezinnetje, samen ontbijten, samen op reis), maar ook het boeken van een reis, je krijgt als alleenstaande nooit die mooie aanbieding, je moet altijd de volledige kamerprijs betalen... Ook sociale gelegenheden als de bioscoop, een feestje of een restaurant kijken ze je verbaasd aan als je alleen komt opdagen. Toch scheiden er steeds meer mensen, en blijven er meer mensen alleen...
Jullie mening?
Bestaat dat ideale koppeltje nog in onze huidige samenleving?
lol just lolquote:Op zondag 1 februari 2015 23:31 schreef quinoahipster het volgende:
Het huwelijk is de hoeksteen van de samenleving, daarom.
Ik wil niet normaal zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:25 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
lol just lol
Trouwen is niet meer van deze tijd. Al klopt de analyze wel wat erg treurig is natuurlijk. Zo hoort het nu eenmaal he, het ideale plaatjedan ben je pas normaal.
Huh? Ik kan gewoon 1 stronkje witlof kopen, een halve liter karnemelk, 1 kipfilet en hoef nooit iets in te vriezen. Sterker nog: Ik heb geeneens een vriezer. Waar doe jij je boodschappen?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:49 schreef Daboman het volgende:
TS heeft wel een punt. Al is er wel een verandering aan het komen. In de supermarkt bijv blijkt het nog niet zo eenvoudig het eten te vinden om 1 keer te koken en 1 keer op te eten, eigenlijk moet je praktisch altijd een gedeelte invriezen.
Dit.quote:Wellicht komt het doordat je voornamelijk zaken opnoemt die je doorgaans met z'n tweeën doet.
Er zijn niet veel mensen die gezellig alleen in een hotel gaan slapen of restaurant gaan eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |