Beweiss dat maar manquote:
hey weissmanquote:Op zondag 1 februari 2015 22:39 schreef Weissman het volgende:
Omdat er zoveel lobi is heb ik besloten toch maar te blijven.
Hey Dennis
Hey G.R.Sander
Hey Champeon
Etha ik hoor in de wandelgangen dat je een hood pass heb omdat je jackie date.quote:
Je gaat nooit een man horen zeggen dat hij niet kan komen van penetratie. Daar moet je wel vrouw voor zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel zielig dat mannen én minder vaak kunnen komen én het ook nog eens korter duurt.
Ja true, maar 8% ofzo vd vrouwen kan dat. Ook zielig.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je gaat nooit een man horen zeggen dat hij niet kan komen van penetratie. Daar moet je wel vrouw voor zijn.
1 in 400, maak dat de kat Weissquote:
Ja nee en neequote:Op zondag 1 februari 2015 23:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wonen, jij ook??? train je bij body pro sport ofzo of Henny's gym??
Heb jij ook een eigenwijze flamoes?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja true, maar 8% ofzo vd vrouwen kan dat. Ook zielig.
Minderheid-crew represent.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb jij ook een eigenwijze flamoes?
nou, met condom en een paar halve liters is het anders wel verdomd lastig.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je gaat nooit een man horen zeggen dat hij niet kan komen van penetratie. Daar moet je wel vrouw voor zijn.
heb je je eigen gezicht wel eens gezien? Heb ik toch liever een pener als gezicht hoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:19 schreef Sapstengel het volgende:
Is die van burn victims echt? Loop je daar rond met stukjes piemelhuid op je gezicht
Dat kan toch niet of wel
Whehhequote:Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
heb je je eigen gezicht wel eens gezien? Heb ik toch liever een pener als gezicht hoor.
Het is niet dat ze de voorhuidjes aan elkaar naaien en daar een masker van maken hequote:Op zondag 1 februari 2015 23:19 schreef Sapstengel het volgende:
Is die van burn victims echt? Loop je daar rond met stukjes piemelhuid op je gezicht
Dat kan toch niet of wel
Toch wel een REKT momentje dit.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
heb je je eigen gezicht wel eens gezien? Heb ik toch liever een pener als gezicht hoor.
Whaha die mental imagequote:Op zondag 1 februari 2015 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is niet dat ze de voorhuidjes aan elkaar naaien en daar een masker van maken he.
Maar is wel waar.
Whahhahaquote:Op zondag 1 februari 2015 23:23 schreef Weissman het volgende:
Ik zou Sap's zijn piemel wel op mijn gezicht willen.
no homo
I just squirted a bitquote:Op zondag 1 februari 2015 23:23 schreef Weissman het volgende:
Ik zou Sap's zijn piemel wel op mijn gezicht willen.
no homo
*sploosh*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |