abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149331344
Dat de leuke turken van het theehuis op de hoek geen gedag meer zeggen, omdat m'n huisgenoot telkens de politie belt wegens geluidsoverlast wat enorm meevalt.
pi_149331496
Het is voor mij een hele tijd geleden maar:
- de Antilliaan die om 3 uur 's nachts kip gaat bakken met een hoop kabaal en geur.
- de 7e jaars psychologie studente die de godganse dag joints zit te roken met de dagelijkse hysterische huilbui;
- de geschiedenis student die uit het rode boekje van Mao citeert en iedere vergadering pleit voor een vaste verdeling van het WC-papier in het kader van gelijkheid :')
pi_149335955
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:55 schreef Solo7609 het volgende:

[..]

Ja. Dan kun je nog sparen ook.
Bij je ouders blijven wonen tot je ver in de twintig bent is echt heel triest. Je bent geen kind meer.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_149336135
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:15 schreef Sgas het volgende:

[..]

Gewoon werken naast je studie
Werken naast een voltijd studie levert niet genoeg op om een appartement te kunnen betalen. Met een studentenbaan die netto 10 euro per uur oplevert moet je dan alleen al twee en halve dag per week werken om alleen de huur en water/stroom van een appartement te betalen. Je hebt daarnaast ook nog boeken,collegegeld en gewoon levenskosten.
pi_149336247
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:14 schreef Harmankardon het volgende:
- de geschiedenis student die uit het rode boekje van Mao citeert en iedere vergadering pleit voor een vaste verdeling van het WC-papier in het kader van gelijkheid :')
_O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_149336255
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:14 schreef Harmankardon het volgende:
:') Maar, een vergadering? Met hoeveel man zit je dan?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_149336328
Waar ik net nog aan dacht: ik heb een tijdje een kamer gedeeld met een Spaans meisje. Die draaide 's nachts de verwarming altijd maximaal waardoor ik dan badend in het zweet wakker werd. Helse nachten waren dat.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:02:46 #68
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_149342077
Midden in een hoerenbuurt wonen, waardoor er regelmatig hoeren door de buurt liepen met klanten. Regelmatig neukende mensen uit het portiek schoppen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_149344493
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:22 schreef WJMW het volgende:

[..]

Bij je ouders blijven wonen tot je ver in de twintig bent is echt heel triest. Je bent geen kind meer.
Je iets aantrekken van de maatschappij en meelopen met de rest, dat is pas triest
  woensdag 4 februari 2015 @ 11:52:09 #70
219405 Sgas
In vino veritas
pi_149352866
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:27 schreef WJMW het volgende:

[..]

Werken naast een voltijd studie levert niet genoeg op om een appartement te kunnen betalen. Met een studentenbaan die netto 10 euro per uur oplevert moet je dan alleen al twee en halve dag per week werken om alleen de huur en water/stroom van een appartement te betalen. Je hebt daarnaast ook nog boeken,collegegeld en gewoon levenskosten.
Toch is het mij gelukt.
Progress happens when oppression becomes inconvenient for the ruling class
It used to be illegal for women to remarry when their husbands died. And then one day, a really hot woman's husband died.
And there was progress
pi_149354007
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:29 schreef Nero22 het volgende:

[..]

:') Maar, een vergadering? Met hoeveel man zit je dan?
Wij waren met 9 mensen.
pi_149354037
Huisgenoten waarbij wat je doet nooit goed genoeg is :')
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
pi_149373864
E
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:52 schreef Sgas het volgende:

[..]

Toch is het mij gelukt.
Hoeveel uur werkte je per week dan?
  donderdag 5 februari 2015 @ 10:23:30 #74
219405 Sgas
In vino veritas
pi_149381185
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:40 schreef WJMW het volgende:
E

[..]

Hoeveel uur werkte je per week dan?
rond de 30, en beetje spelen op de beurs enzo
It used to be illegal for women to remarry when their husbands died. And then one day, a really hot woman's husband died.
And there was progress
pi_149381210
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:23 schreef Sgas het volgende:

[..]

rond de 30, en beetje spelen op de beurs enzo
30 uur werken naast een fulltime studie, wat studeerde je in hemelsnaam? Rechten ofzo?
pi_149382367
- Vuile vaat tussen mijn schone vaat proppen in de vaatwasser
- Janken dat mijn katten in het gebouw rondlopen
- Niet mee betalen aan frituurvet (argument: ik frituur nooit) maar zodra ik nieuw vet erin heb gegooid als een gek allemaal frituren.
- Ik beheer internet in een gebouw met 38 man, als ik aangeef joh heb je problemen app me of kom even langs, dat doen ze dus niet maar wel tegen anderen klagen dat internet kut is :')

nee ik ben geen student, ik woon antikraak, desondanks bovenstaande punten vind ik het wel gezellig hoor, en lekker goedkoop dus lekker leven ipv een gouden kooi in de randstad
pi_149382475
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:03 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
5. Mijn vriendin proberen te versieren en vragen of ze trio wil
hoe is dit irritant?
pi_149382761
Ik heb zelf destijds wel fijne huisgenoten gehad, maar verhalen gehoord van anderen.
Zoals samenwonend met een christen, die dus dan je ook ongewenst gaat vertellen over hoe goed God is en de bijbel en verwacht dat je zaterdag avond het niet te laat maakt want diegene moest rusten voor de zondag, voor het naar de kerk gaan.

Samenwonend met een vegetarisch persoon die echt gaat zeiken over elk stukje vlees wat die vriendin van mij ging bakken.
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_149382824
Dat ze de toilet niet niet aftrekken
pi_149383529
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:21 schreef Szikha het volgende:
Dat ze de toilet niet niet aftrekken
:')
pi_149387340
Ik heb kort in een huis vol vrouwen gewoond.

Gebruikte tampons aan de deurknop van het toilet hangen in plaats van in de vuilniszak gooien
Verrekken vuilniszakken mee te nemen naar de container
De hele dag hiphopnummers op repeat tot 04.00u 's ochtends
Mensen wegpesten
Iedereen wakker maken na een bad trip
Mijn douchespullen gebruiken en klagen dat ze liever Vogue douchegel gebruiken
Mijn wasrekje gebruiken zonder het te vragen
Als ik moest studeren, had mijn buurvrouw ruzie met haar vriendje (er zat een gipswandje tussen)
Dvd's lenen en nooit meer terugbrengen, ook al blijf je erom zeuren
De hele tijd herrie schoppen en klagen als je bezoek hebt

De volgende ergernissen heb ik nog steeds:
Vuilniszakken volproppen zodat er allerlei rotzooi naast valt
Vuile vaat tussen de schone vaat zetten
pi_149394524
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:19 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik heb zelf destijds wel fijne huisgenoten gehad, maar verhalen gehoord van anderen.
Zoals samenwonend met een christen, die dus dan je ook ongewenst gaat vertellen over hoe goed God is en de bijbel en verwacht dat je zaterdag avond het niet te laat maakt want diegene moest rusten voor de zondag, voor het naar de kerk gaan.

Samenwonend met een vegetarisch persoon die echt gaat zeiken over elk stukje vlees wat die vriendin van mij ging bakken.
;( ;( :{
pi_149397688
Ik woonde met 2 studiegenoten/mongols.

- Een van de twee was een vegetarische hippie inclusief lang haar en een eigen volkstuintje die z'n oubollige stinkgroentes op het aanrecht dumpte waardoor daar bijna continu een laag aarde op lag die hij lekker liet liggen. Hij ging op een geven moment zelfs paddenstoelen kweken in meurende zakken in de gangkast. :')
- Voornoemd figuur liet zijn haren graag achter in het doucheputje.
- De ander was een argwanend figuur die me het gevoel gaf alsof hij alles controleerde wat ik er uitspookte. Veel te vaak kwam hij toevallig zijn kamer uit als ik net thuis kwam, liep hij de keuken in zonder iets te doen en ging hij weer terug z'n hol in.
- Op een gegeven moment had de niet-hippie een bank in het smalle halletje gezet voor de wc, alsof we een soort wachtkamer voor het schijthok hadden :'). In plaats van in zijn kamer te studeren ging hij vaak daar zitten, want daar was dan minder afleiding zei die. Dat gaf altijd een lekker ongemakkelijk gevoel als ik dan moest schijten, 2 meter voor zijn neus.
- Pas afwassen totdat ze alles vies hadden gemaakt en er weer wat schoongemaakt moest worden om normaal te kunnen koken.
- Ik ging eens op vrijdag naar mijn ouders op een moment dat het wc-papier bijna op was. Toen kwam ik zondagavond terug en zag ik dat er geen nieuw pleepapier was gehaald maar dat er een krant op de wc lag. :')
- Niet-hippie had last van haaruitval of zo, want zijn zwarte semi-lange haren lagen godverdomme overal. De wc-vloer was er onder bezaaid, het lag op borden en bestek en aan de muren in de badkamer.

Nu woon ik alleen in een studio en dat is fantastisch.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:25:54 #84
219405 Sgas
In vino veritas
pi_149413248
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:24 schreef WJMW het volgende:

[..]

30 uur werken naast een fulltime studie, wat studeerde je in hemelsnaam? Rechten ofzo?
Economie
And there was progress
pi_149419142
Huisgenoten die zeuren als je troep maakt of dronken thuiskomt :r
pi_149419908
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:13 schreef WJMW het volgende:
Als student zijnde is het niet echt mogelijk om een appartement voor jezelf te betalen. Of wilde je soms suggereren dat bij pappie en mammie blijven wonen alsof je een klein kind bent te verkiezen is boven een leven met huisgenoten?
ik heb tweekamerapp(sociale woningen) in kutwijken gezien voor 500 of zelfs minder. Wachttijd is dan wel 3 - 5 jaar ofzo.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 19:45:16 #87
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_149429267
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:57 schreef bamibij het volgende:
Huisgenoten die zeuren als je troep maakt of dronken thuiskomt :r
Dit,
En als je dan thuiskomt staat het eten niet eens op tafel
pi_150106162
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:04 schreef Zieke_Geest het volgende:

- Niet mee betalen aan frituurvet (argument: ik frituur nooit) maar zodra ik nieuw vet erin heb gegooid als een gek allemaal frituren.

Dan ga jij t hele gebouw rond, van 38 man, om te vragen naar een bijdrage voor frituurvet, dat je 4 euro ofzo kost? :')
pi_150106289
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:41 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dan ga jij t hele gebouw rond, van 38 man, om te vragen naar een bijdrage voor frituurvet, dat je 4 euro ofzo kost? :')
Nee alleen de gang waar ik woon met een man of 10. En frituurvet is eerder een euro of 7- 8, voor een beetje fatsoenlijk vet. Het is meer een principe kwestie dan financieel overigens.....

ik frituur misschien eens in de week of twee weken iets, elke keer is het vet dan heulemaal verkankerd, ja dan ga je na een paar keer ook geen vet betalen als anderen te lam zijn om het eens te vervangen....
  vrijdag 27 februari 2015 @ 18:45:39 #90
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_150118909
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:44 schreef Zieke_Geest het volgende:

[..]

Nee alleen de gang waar ik woon met een man of 10. En frituurvet is eerder een euro of 7- 8, voor een beetje fatsoenlijk vet. Het is meer een principe kwestie dan financieel overigens.....

ik frituur misschien eens in de week of twee weken iets, elke keer is het vet dan heulemaal verkankerd, ja dan ga je na een paar keer ook geen vet betalen als anderen te lam zijn om het eens te vervangen....
Studentenleed anno 2015 :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')