Ik ben er redelijk laconiek mee omgegaan, als ik (of de mensen om mij heen) het gevoel had dat iets logischerwijs asbest was dan heb ik het zélf voorzichtig verwijderd en het staat nu op een afgeschermde plek totdat ik heb bedacht hoe er het beste vanaf kan rakenquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
Uit nieuwsgierigheid, in je OP staat Asbest everywhere, hoe ben je hier mee omgegaan? Alles zelf gedaan? Heb je nog wat laten analyseren of wist je heel goed waar wel en niet asbest zit?
Als je de gemeente belt kunnen ze je vertellen waar je folie kan kopen om het in te verpakken. Daar verpak je het 2x in per onderdeel. Een keertje normaal inpakken en dan de naad op een nieuw stuk leggen en omgekeerd nog een keer inpakken. En dan mag je het tot 35m2 zelf doen, je hebt wel meldplicht dan, en dan kan je het bij de milieustraat aanbieden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:30 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk laconiek mee omgegaan, als ik (of de mensen om mij heen) het gevoel had dat iets logischerwijs asbest was dan heb ik het zélf voorzichtig verwijderd en het staat nu op een afgeschermde plek totdat ik heb bedacht hoe er het beste vanaf kan raken
Ik vind weleens iets in de garage ;-). Wat ik dan inpak in twee vuilniszakken en naar de stort breng. Dan beginnen ze wel van sloopvergunning, gemeente, bla bla. Maar je terug sturen doen ze ook weer niet. Dus so far so good. Nu zijn het geen grote hoeveelheden, dat scheelt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:30 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk laconiek mee omgegaan, als ik (of de mensen om mij heen) het gevoel had dat iets logischerwijs asbest was dan heb ik het zélf voorzichtig verwijderd en het staat nu op een afgeschermde plek totdat ik heb bedacht hoe er het beste vanaf kan raken
Afvaltoeristquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:18 schreef R2R het volgende:
Daar zijn trucjes voor, zoals de rest boven de 35m² aanbieden in een andere gemeente.
Hehe er is hier gewoon een gemeente in de buurt waar je gratis kan storten, no questions asked. Dat is altijd een mooi alternatief als de gratis ritten op zijnquote:
Bedanktquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:48 schreef kirretje het volgende:
Leuk topic! Mooie kleur op de muur ook. Erg nieuwsgierig naar et eindresultaat straks.
Mooiquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:10 schreef Nightquest777 het volgende:
Ik blijf maar gewoon verffoto's spammen hoor. Vinden jullie vast niet erg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Bedankt. Nou als je er middenin zit voelt het niet zo snel, en het is ook redelijk slopend naast een fulltime baanquote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:02 schreef Myrr het volgende:
Wauw! Wat een transformatie en zo snel ook allemaal. En op jouw/jullie leeftijd. Heel netjes.
eens, heel mooi!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:25 schreef Doraj het volgende: Ook je deuren zitten mooi in de verf, hoogglans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |