Nee. Ripper Street!quote:
Gisteren vanwege Ripper Street The Elephant Man weer eens gekeken. Zo mooi.quote:
Dat is lang geleden.. Speelde Bowie niet die rol?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteren vanwege Ripper Street The Elephant Man weer eens gekeken. Zo mooi.
Nee, John Hurt. En Anthony Hopkins als Dr Treves.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:31 schreef Voxs het volgende:
Dat is lang geleden.. Speelde Bowie niet die rol?
Ik zie het.. nu moet ik er nog achter komen waarom ik aan Bowie dachtquote:Op zondag 1 februari 2015 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, John Hurt. En Anthony Hopkins als Dr Treves.
BZV kijk ontken smoes gedetecteerd. Precies om half 8 Ripper Street gaan kijkenquote:Op zondag 1 februari 2015 20:32 schreef Copycat het volgende:
En nu begeef ik me richting Ripper Street!
Avond!
Ja wie kijkt dat nou!! (geniet ervan maatquote:Op zondag 1 februari 2015 20:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Beetje kijken naar een boer die een huishoudhulp zoekt.
Geniet ervan.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja wie kijkt dat nou!! (geniet ervan maat)
ja als je zittend plastquote:
wie zijn wat?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie vind jij het lekkerste blondje van onze Tom?
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:36 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Er gaat niets boven NED01, in dit geval B zoekt V
Ik natuurlijk.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:48 schreef isax het volgende:
Wie eet hier zijn boterham met mes en vork?
nee maar mijn snickers welquote:Op zondag 1 februari 2015 20:48 schreef isax het volgende:
Ik wil verhuizen, maar dan wel met z'n (bijna) allenquote:Op zondag 1 februari 2015 20:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aanstellers kijk eens even in welk forum je zit. UTO
Gewoon uit het vuistjequote:Op zondag 1 februari 2015 20:48 schreef isax het volgende:
Nee toch?quote:
Je valt op lesbische boerinnen?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Een lesbische boerin zoek chickies, ik geniet
Waar ga je heen?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil verhuizen, maar dan wel met z'n (bijna) allen
BZV is eigenlijk heel diep, je moet het alleen willen zienquote:Op zondag 1 februari 2015 20:51 schreef Baconbus het volgende:
Iedereen massaal naar BZV kijken. Dat is waarom we geen mooie dingen kunnen hebben.
Nee echtquote:Op zondag 1 februari 2015 20:50 schreef isax het volgende:
[..]
Nee toch?
Mijn moeder claimed dat dat heel normaal is. Ik moest lachen omdat een vrouw dat deed bij bzv
Ik zie het idd niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
BZV is eigenlijk heel diep, je moet het alleen willen zien
Naar een vrijstaand onder architectuur gebouwde villa op de rand tussen bos en duin met zicht over zee..... Bos in je achtertuin/ zee in je voortuin....quote:
yoghurt met mes en vork? Ik zou hem weggooien danquote:
Soep ook hoorquote:Op zondag 1 februari 2015 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
yoghurt met mes en vork? Ik zou hem weggooien dan
uit zichzelf een handje helpen ho maarquote:Op zondag 1 februari 2015 20:54 schreef Jian het volgende:
De meiden willen er leuk uitzien ... ook op het land
okquote:
En speculaasjes uiteraard ookquote:
Volstrekt normaalquote:
Typisch wijven, wel de lusten maar niet de lasten ......quote:Op zondag 1 februari 2015 20:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
uit zichzelf een handje helpen ho maar
Doet ie bij de koeien ook, niks vreemds aan.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:03 schreef Jian het volgende:
Geert is een beetje handtastelijk heb ik gelezen, dat vind k dan wel weer leuk, een handtastelijke boer
Jazeker. Joeziquote:
lol PeZu hapte natuurlijk nietquote:Op zondag 1 februari 2015 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jazeker. Joezikan je wel even laten zien waar dat is.
Je komt er al aardig in hèquote:Op zondag 1 februari 2015 21:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doet ie bij de koeien ook, niks vreemds aan.
Ik had gehoopt dat jij zou happenquote:
aan de lijve ondervonden dit als klein mennekequote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:12 schreef Jian het volgende:
Zie je, ze gaan de nacht overblijven en dan moet de boerin met allemaal "praten" zegt Yvon, wink, wink ... en daarna kiezen
Je volgt Boer zoekt Hoer écht? Ook als die kut na blijkt te moeten werken in nó-time de pleitterik weer maakt?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:12 schreef Jian het volgende:
Zie je, ze gaan de nacht overblijven en dan moet de boerin met allemaal "praten" zegt Yvon, wink, wink ... en daarna kiezen
Yup en de volgende keer ga ik nog gifjes plaatsen ook, heb jij ook weer wat om over te zeikenquote:Op zondag 1 februari 2015 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je volgt Boer zoekt Hoer écht? Ook als die kut na blijkt te moeten werken in nó-time de pleitterik weer maakt?
Elk seizoen maar weer
A lot of people or you?quote:
Ik kijk nog liever naar Wie is de Hoer de Mol bedoel ikquote:Op zondag 1 februari 2015 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en de volgende keer ga ik nog gifjes plaatsen ook, heb jij ook weer wat om over te zeiken
Jaja jij bent meer van de gescripte zooi, BZV is puur!quote:Op zondag 1 februari 2015 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar Wie is de Hoer de Mol bedoel ik
Heb ik één seizoen gevolgd, toen vond ik het wel genoeg.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar Wie is de Hoer de Mol bedoel ik
Puur nep ja..quote:Op zondag 1 februari 2015 21:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jaja jij bent meer van de gescripte zooi, BZV is puur!
Je leest ook nog de Telegraafquote:Op zondag 1 februari 2015 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Puur nep ja..
De laatste Boere Pooier eiste zelfs meer vrouwen las ik![]()
Ga daar maar es op af als vrouw..
Of ze ook even haar zus wilde appen.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Puur nep ja..
De laatste Boere Pooier eiste zelfs meer vrouwen las ik![]()
Ga daar maar es op af als vrouw..
Ik kijk tegenlicht op NPO 2quote:Op zondag 1 februari 2015 21:25 schreef Joezi het volgende:
Wat zullen we nu gaan kijken, heeft er iemand een gids?
Tsja, in The New Scientist staat niets over Hoeren die een Boer zoeken voor onderdak..quote:Op zondag 1 februari 2015 21:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep, maar wel met wat korreltjes natriumchloride
Zouden ze daar dan ook klanten mogen ontvangen.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, in The New Scientist staat niets over Hoeren die een Boer zoeken voor onderdak..
Goeie leraren onderkennen dat gegeven.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goeie leraren daar zijn er weinig van, maar voor iedereen kind is dat anders
Boer Geert was weer top inderdaadquote:Op zondag 1 februari 2015 21:33 schreef Copycat het volgende:
Even een nieuw glasginger ale
inschenken en dan nog een Rippertje doen.
Dat is die geile boer die laatst bij Lucky TV was, toch?quote:
Scherpe analyse. Ilse de Lange is een grote kut.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is die geile boer die laatst bij Lucky TV was, toch?
Lieverd, als ik dat programma zou kijken, denk je dan serieus dat ik me daarvoor zou schamen ... In de slowchat in Utopia? Think again. Nog nooit gezien en dat houden we zo.
Ik trek die Yvon ook niet, TV-versie van Ilse de Lange, van onder de rivieren.
Wie zou jij graag als presentator van BZV willen zien?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is die geile boer die laatst bij Lucky TV was, toch?
Lieverd, als ik dat programma zou kijken, denk je dan serieus dat ik me daarvoor zou schamen ... In de slowchat in Utopia? Think again. Nog nooit gezien en dat houden we zo.
Ik trek die Yvon ook niet, TV-versie van Ilse de Lange, van onder de rivieren.
Frans Bauerquote:Op zondag 1 februari 2015 21:41 schreef Joezi het volgende:
Kan überhaupt geen goeie presentator bedenken
arie boomsma, duh!quote:Op zondag 1 februari 2015 21:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie zou jij graag als presentator van BZV willen zien?
Die gast van meer voor mannen is goed.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:41 schreef Joezi het volgende:
Albert Verlinde en Winston G., als presentatieduoquote:Op zondag 1 februari 2015 21:41 schreef Joezi het volgende:
Gelukkig staat Jack van Gelder er niet bij, anders zal hij spontaan een musicalliedje zingenquote:Op zondag 1 februari 2015 21:45 schreef Joezi het volgende:
Wat een verschrikking als je presentatoren googled
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1344&bih=740
Is Sam al geshift?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Éven een seizoentje True Blood bekeken.
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk, heb net seizoen 4 afgekeken.
Dat vond ik tevens het laatste seizoen dat het aankijken waard was....... daarna werd het vermoeiendquote:Op zondag 1 februari 2015 21:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk, heb net seizoen 4 afgekeken.
God bless the United States of America.quote:
Hij was wel iets anders. Misschien een andere regisseur. Het leek wel of het sneller ging. Kortere scenes.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat vond ik tevens het laatste seizoen dat het aankijken waard was....... daarna werd het vermoeiend
Jezus en God zullen wel enorm trots op haar zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
God bless the United States of America.![]()
![]()
vooral omdat de indianen en dodos.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jezus en God zullen wel enorm trots op haar zijn.
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jezus en God zullen wel enorm trots op haar zijn.
Hier kick jij op toch.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ik moes lachen, wat een figuren ...quote:Op zondag 1 februari 2015 21:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Is toch geweldig dat dat daar kan. Hier zouden ze of door moslims gemolesteerd worden of door de politie opgepakt worden. Zoveel vrijheid hebben we hier.quote:
Een wereld zonder VS zou er heel wat slechter uitzien omdat?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet alles aan de VS is perfect maar een wereld zonder VS zou er heel wat slechter uitzien.
Dat kun je ook niet zomaar stellen, omdat de hele geschiedenis dan anders zou zijn gelopen. Wat ik wel durf te stellen is dat wanneer de VS er nu opeens niet meer zou zijn dat de wereld er dan wel een stuk slechter zou uitzien. (voor ons althans)quote:Op zondag 1 februari 2015 22:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Een wereld zonder VS zou er heel wat slechter uitzien omdat?
Wie is ons in dit verhaal?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet zomaar stellen, omdat de hele geschiedenis dan anders zou zijn gelopen. Wat ik wel durf te stellen is dat wanneer de VS er nu opeens niet meer zou zijn dat de wereld er dan wel een stuk slechter zou uitzien. (voor ons althans)
Omdat maar in een klein deel van de wereld de mens de bekende vrijheden hebt (meningsuiting e.d.) en de VS de enige wereldmacht is die vrijheden koste wat kost wil beschermen.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Een wereld zonder VS zou er heel wat slechter uitzien omdat?
De vrijheid om je 24/7 bezig te houden met iemand die niet hetzelfde favoriete boek heeft als jij, dat is wel een noodzakelijke vrijheid natuurlijk.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omdat maar in een klein deel van de wereld de mens de bekende vrijheden hebt (meningsuiting e.d.) en de VS de enige wereldmacht is die vrijheden koste wat kost wil beschermen.
Vanwege de handel en algemene alliantie, neem ik aan. Dat zou idd wel logisch zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Nederlanders of zoals je wil Europeanen
Wie is tering tuig?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
in de naam van allah kanker op zeg tering tuig is het
Vanwege de Nato, die afschrikwekkende oorlogsmachine die al 70 jaar onze levenswijze en "vrijheden" waarborgt en waarvan de Amerikanen het backbone vormen.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vanwege de handel en algemene alliantie, neem ik aan. Dat zou idd wel logisch zijn.
Dat haatbaarden volk wat in die tyfus zandbak alles uitmoord en verwoestquote:
De 'alliantie' idd.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Vanwege de Nato, die afschrikwekkende oorlogsmachine die al 70 jaar onze levenswijze en "vrijheden" waarborgt en waarvan de Amerikanen het backbone vormen.
Dank je voor je antwoord. TR gemacht.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat haatbaarden volk wat in die tyfus zandbak alles uitmoord en verwoest
doe maar maal 1000quote:Op zondag 1 februari 2015 22:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dank je voor je antwoord. TR gemacht.
Je bent een beetje aan het radicaliseren, we houden je in de gaten. Als je er over wil praten, staan we altijd voor je klaar.quote:
Goed voor jou. Isis zal trots op je zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dank je voor je antwoord. TR gemacht.
en daar komt meneer ik verlaat mijn slaapkamertje nooit weerquote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Goed voor jou. Isis zal trots op je zijn.
Echt benieuwd hoe je op dat soort gedachten komt. I wonder.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Goed voor jou. Isis zal trots op je zijn.
Ga je kut is wassen. Het stinkt hier.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:25 schreef isax het volgende:
[..]
en daar komt meneer ik verlaat mijn slaapkamertje nooit weer
Ik vind het allemaal dom !!!!quote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je bent een beetje aan het radicaliseren, we houden je in de gaten. Als je er over wil praten, staan we altijd voor je klaar.
Ga je kut ... Rare naam en wat is hij of zij aan het wassen?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Ga je kut is wassen. Het stinkt hier.
ik weet dat jij alleen hoeren doet en dit dus niet kan weten maar als alles goed is stinkt je vagina niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ga je kut is wassen. Het stinkt hier.
Doe is lief!quote:
Ik weet niet waar het vandaan komt maar als je je bek opendoet ga ik gelijk over mijn nek.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:28 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet dat jij alleen hoeren doet en dit dus niet kan weten maar als alles goed is stinkt je vagina niet.
hoe dit komt? je "kut" reinigt zichzelf.
Niet één met een dergelijke slagkracht waardoor er geen agressor is die een aanval durft te ondernemen op één van haar leden. Daarom zei ik net ook "als er in de huidige situatie geen VS zou zijn" Als er nooit een VS in deze vorm was geweest dan had er wellicht een sterk Europees leger geweest met als backbone Duitsland. En ja, ik geloof in de noodzaak van een sterk (defensief) leger, een noodzakelijk kwaad.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snap ik. En zonder de VS zie je geen Nato dus?
Ga is weg!quote:
deze is om te janken.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het vandaan komt maar als je je bek opendoet ga ik gelijk over mijn nek.
Ik snap best dat je graag mensen hebt die actie kunnen ondernemen wanneer dat noodzakelijk is.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet één met een dergelijke slagkracht waardoor er geen agressor is die een aanval durft te ondernemen op één van haar leden. Daarom zei ik net ook "als er in de huidige situatie geen VS zou zijn" Als er nooit een VS in deze vorm was geweest dan had er wellicht een sterk Europees leger geweest met als backbone Duitsland. En ja, ik geloof in de noodzaak van een sterk (defensief) leger, een noodzakelijk kwaad.
Doe maar 2 witte. Als je nog vragen hebt, kun je die mailen naar forum(at)fok.nl.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga is weg!
Donder is op!
Morgen nieuwe kopen.
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doe maar 2 witte. Als je nog vragen hebt, kun je die mailen naar forum(at)fok.nl.
Laat de Allah Snackbars roepers maar door de steden van europa los en zichzelf opblazzen ik geef er geen ruk meer omquote:Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet één met een dergelijke slagkracht waardoor er geen agressor is die een aanval durft te ondernemen op één van haar leden. Daarom zei ik net ook "als er in de huidige situatie geen VS zou zijn" Als er nooit een VS in deze vorm was geweest dan had er wellicht een sterk Europees leger geweest met als backbone Duitsland. En ja, ik geloof in de noodzaak van een sterk (defensief) leger, een noodzakelijk kwaad.
Witte wel of witte nie?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:33 schreef Baconbus het volgende:
Doe maar 2 witte. Als je nog vragen hebt, kun je die mailen naar forum(at)fok.nl.
Ik ben die opmerkingen van jou een beetje zat. Als je te dom ben om iets zinnigs te zeggen over grote mensen onderwerpen hou dan gewoon je mond.quote:
Opblazzen! Blazzfemie!quote:Op zondag 1 februari 2015 22:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Laat de Allah Snackbars roepers maar door de steden van europa los en zichzelf opblazzen ik geef er geen ruk meer om
als jij je nou eens gaat gedragen als een volwassenen praten we wel weer verderquote:Op zondag 1 februari 2015 22:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben die opmerkingen van jou een beetje zat. Als je te dom ben om iets zinnigs te zeggen over grote mensen onderwerpen hou dan gewoon je mond.
Ze zit/zat bij de GGZ, kan ze ook niet veel aan doenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben die opmerkingen van jou een beetje zat. Als je te dom ben om iets zinnigs te zeggen over grote mensen onderwerpen hou dan gewoon je mond.
watquote:Op zondag 1 februari 2015 22:35 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Ze zit/zat bij de GGZ, kan ze ook niet veel aan doen
Cheapquote:Op zondag 1 februari 2015 22:35 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Ze zit/zat bij de GGZ, kan ze ook niet veel aan doen
Jij begint elke keer met persoonlijke aanvallen. Je wilt je ermee bemoeien maar je weet niet wat je moet zeggen en dan kom je weer met zo'n opmerking.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:35 schreef isax het volgende:
[..]
als jij je nou eens gaat gedragen als een volwassenen praten we wel weer verder
oh zo.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent gek, je lult dus onzin, maar kunt er niks aan doen.
Boots on the ground is een uitdrukking die in 1e instantie gebruikt wordt bij offensieve daden. De Nato is in principe een defensieve organisatie. Ik heb de VS genoemd als onmisbaar voor die Nato. De overige buitenlandse politiek en militaire strategie van de VS juich ik lang niet altijd toe.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap best dat je graag mensen hebt die actie kunnen ondernemen wanneer dat noodzakelijk is.
De vraag is denk ik wel in deze tijd wat dat in de praktijk betekent. Meer 'boots on the ground' geloof ik zelf niet zo in, tenzij het echt niet anders kan. Maar de wereld kan tegenwoordig natuurlijk op nog meer manieren beïnvloed worden. Zou je bijvoorbeeld ook een wereldwijd leger een verstandig iets vinden, of hoort 't echt een individueel land te zijn die soort van leiding neemt over de rest van de 'alliantie'?
Kan, ik zie de term puur als het inzetten van troepen, 'soldaatjes'.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Boots on the ground is een uitdrukking die in 1e instantie gebruikt wordt bij offensieve daden. De Nato is in principe een defensieve organisatie. Ik heb de VS genoemd als onmisbaar voor die Nato. De overige buitenlandse politiek en militaire strategie van de VS juich ik lang niet altijd toe.
Een neutraal wereldwijd leger aangestuurd door een stabiele "Veiligheidsraad" zou op zich kunnen. Wie weet wat de verre toekomst zal brengen.
Ik kan het wel terugvinden hoorquote:Op zondag 1 februari 2015 22:41 schreef isax het volgende:
[..]
en dat haal jij uit welke onzin?
best goed gevonden maar nee.
Team onquote:
Yup, zo bedoelde ik het ookquote:Op zondag 1 februari 2015 22:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kan, ik zie de term puur als het inzetten van troepen, 'soldaatjes'.
Een stabiele 'veiligheidsraad' klinkt mij redelijk idealistisch in de oren, maar zo bedoelde je het ook denk ik aan je laatste zin te zien.
maar wie zegt dat als je keer het ggz van binnen hebt gezien dat je niet spoort of gek bent of wat dan ook?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:45 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Ik kan het wel terugvinden hoorDaar staat het zwart op wit
.
[..]
Team on
Je komt daar niet zomaar, ik steek ook de hand in eigen boezem, dat moet jij ook eens doenquote:Op zondag 1 februari 2015 22:47 schreef isax het volgende:
[..]
maar wie zegt dat als je keer het ggz van binnen hebt gezien dat je niet spoort of gek bent of wat dan ook?
Dat hoeft niet perse aan die twee 'mutsen' te liggen.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:48 schreef Braindead2000 het volgende:
Nee ben ik gelijk de draad kwijt omdat die twee mutsen zich er mee moesten bemoeien.
ok dan. maar niet iedereen en alles wat op het ggz komt is gek.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:49 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Je komt daar niet zomaar, ik steek ook de hand in eigen boezem, dat moet jij ook eens doen.
Ik krijg ook altijd de schuld!quote:Op zondag 1 februari 2015 22:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse aan die twee 'mutsen' te liggen.
vergeet niet te kwijlen.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd de schuld!
Nu ga ik in foetushouding in een hoekje liggen.
Jij niet. Isucks en Copykut.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd de schuld!
Nu ga ik in foetushouding in een hoekje liggen.
Jij bent een zorgmijder zoals dat heet, dus je wilt geen zorg, dat geeft toch wel aan dat er iets niet helemaal goed zal gaan nu of in de toekomstquote:Op zondag 1 februari 2015 22:50 schreef isax het volgende:
[..]
ok dan. maar niet iedereen en alles wat op het ggz komt is gek.
dat jij dat denkt snap ik dan wel weer ergens.
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nieuwe logo's in de OP, welke teams hebben we inmiddels?
mooie conclusie door iemand die mij niet kent.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:52 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Jij bent een zorgmijder zoals dat heet, dus je wilt geen zorg, dat geeft toch wel aan dat er iets niet helemaal goed zal gaan nu of in de toekomst.
Euhm, dat kind wandelt de deur plat bij zorgverleners. Doe is ff niet zo oordelen, vrind.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:52 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Jij bent een zorgmijder zoals dat heet, dus je wilt geen zorg, dat geeft toch wel aan dat er iets niet helemaal goed zal gaan nu of in de toekomst.
ik ben 4 maanden geleden vertrokken ofzoquote:Op zondag 1 februari 2015 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, dat kind wandelt de deur plat bij zorgverleners. Doe is ff niet zo oordelen, vrind.
Rot dan maar op. Vuile zorgmijdert!quote:Op zondag 1 februari 2015 22:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben 4 maanden geleden vertrokken ofzo
heb je dat gemist?
merk je echt he? flip hem helemaal.
toch niet mijn klit he?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Rot dan maar op. Vuile zorgmijdert!
Nu even klitten knippen.
Yes we canquote:Op zondag 1 februari 2015 23:01 schreef mootie het volgende:
Scruuuutinizer, kunnen wij het maken?
Scruuuutinizer, nou en of!
echt niet?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ben blij dat al die letters niet in mijn echte naam zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Wat is er dan aan de hand met je PC?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Grrr, computer doet ook al weer raar. Was ik maar gelijk naar bed gegaan. Nou ben ik weer klaarwakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |