SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)![]()
Ok, dit was de laatste. Excuses aan mijn topic collega'squote:Op zondag 1 februari 2015 19:29 schreef over_hedge het volgende:
haha weer een clasie tt. Wat is die kiid toch en grappenmaker.
Nee niet dus. Klaas weet dus niet alles.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
fifa64 was inderdaad de eerste fifa op de nintendo inderdaad
Ja weet ik veel joh, het is zo lang geleden. Fifa 95 heb ik gehad.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:32 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de eerste fifa en kwam in 1993 uit zelfs! De fifa daarna was fifa 95 en zo begon de reeks. Dus niet vanaf 1997 pas en ook niet op de NES, sega mega drive en super nintendo was toen de shit daarvoor.
fifa 98 had indoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:41 schreef Kiid het volgende:
Ik meen mij nog een indoor voetbalspel te herinneren op de super nintendo, maar welk spel dat was...geen idee.
Toch zou dat ook wel een keer leuke uitbreiding zijn.
Indoor blijft fantastisch, laatste keer was in fifa street.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu beter?
Elke week komt hier voorbij dat er indoor in FIFA zat
Klopt ja. Echt vaag ook met die bobo's. En je kon in de rust iets in de thee van de tegenstander laten doenquote:Op zondag 1 februari 2015 19:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Was zo vet inderdaad en ook zo slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |