Troll.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:42 schreef Sigaartje het volgende:
Patat in de trein eten: ok, geen probleem
Veel mensen eten in de trein, ik ook (brood), daar heb ik geen probleem mee. Wel vreemd dat de meesten appels eten.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind een aardappel in de trein eten toch een pak vreemder dan een vouwfiets meenemen
- 5 euro besparen.quote:
🇭🇪🇹⬜🇿🇦🇱⬜🇪🇷⬜🇻🇦🇸🇹⬜🇳🇮🇪🇹⬜🇲🇪🇪⬜🇹🇪quote:Op zondag 1 februari 2015 18:42 schreef Sigaartje het volgende:
Ik snap niet waarom mensen met vouwfietsen in de trein komen. Die dingen zien er niet uit. Laat staan als je een grote volwassen kerel op zo'n kutfiets met kleine wieletjes ziet rijden. Dat fietst toch niet. Waarom kopen die mensen geen normale fiets. Ik erger me er dood aan en ik snap niet waarom ze zichzelf belachelijk maken. Patat in de trein eten: ok, geen probleem, maar zo'n debiele vouwfiets? Hou op!
Koop een normale fiets!
Is dat zo????quote:Op zondag 1 februari 2015 18:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
🇭🇪🇹⬜🇿🇦🇱⬜🇪🇷⬜🇻🇦🇸🇹⬜🇳🇮🇪🇹⬜🇲🇪🇪⬜🇹🇪
🇲🇦🇰🇪🇳⬜🇭🇪🇧🇧🇪🇳⬜🇩🇦🇹⬜🇻🇴🇺🇼🇫🇮🇪🇹🇸🇪🇳
🇮🇳⬜🇹🇪🇬🇪🇳🇸🇹🇪🇱🇱🇮🇳🇬⬜🇹🇴🇹
🇷🇪🇬🇺🇱🇮🇪🇷🇪⬜🇫🇮🇪🇹🇸🇪🇳⬜🇬🇷🇦🇹🇮🇸⬜🇲🇪🇪
🇲🇴🇬🇪🇳
ROT OP MET JE KUTLETTERSquote:Op zondag 1 februari 2015 18:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
🇮🇳⬜🇹🇪🇬🇪🇳🇸🇹🇪🇱🇱🇮🇳🇬⬜🇹🇴🇹
🇲🇴🇬🇪🇳
Ja dat kan dat wel irritant zijn.. volgens de regels moet dat eigenlijk op het perron (het in- en uitvouwen) maarjaquote:Op zondag 1 februari 2015 18:59 schreef Sigaartje het volgende:
Het was mijn klacht omdat mensen er geen rekening mee houden in een overvolle trein dat er mensen staan in het halletje en dan zo leuk gaan zwaaien met die dwergwielen.
Dat. En ook in de spits. Dan mogen gewone fietsen helemaal niet mee.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
🇮🇳⬜🇹🇪🇬🇪🇳🇸🇹🇪🇱🇱🇮🇳🇬⬜🇹🇴🇹
🇲🇴🇬🇪🇳
Stalkers die mijn pohi door kijkenquote:
🇿🇮🇪⬜🇯🇪⬜🇼🇪🇱❗ 😊quote:Op zondag 1 februari 2015 19:03 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Stalker die mijn pohi door kijken![]()
Maar nee, valt echt wel mee hoor. Ik stelde me echt verschrikkelijk aan in die tijd haha.
Wat zie je wel?quote:
🇯🇪⬜🇭🇪🇧🇹⬜🇯🇪⬜🇰🇴🇳🇹⬜🇩🇺🇸⬜🇦🇱quote:Op zondag 1 februari 2015 19:07 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Wat zie je wel?
Ik heb geen konthaar hoor, wel buikhaartjes maar die zijn lichtbruin en zacht dus vallen niet op
Laat hem gewoon kletsen.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:07 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Wat zie je wel?
Ik heb geen konthaar hoor, wel buikhaartjes maar die zijn lichtbruin en zacht dus vallen niet op
Je brengt wel op een heel aparte manier Charlie in de praktijk.quote:
🇲🇳⬜🇸🇮🇬🇳🇦🇹🇺🇷🇪⬜🇮🇸⬜🇰🇱🇮🇰🇧🇦🇦🇷quote:Op zondag 1 februari 2015 19:09 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je brengt wel op een heel aparte manier Charlie in de praktijk.
🇩🇺🇸⬜🇯🇮🇯⬜🇧🇪🇳🇹⬜🇪🇮🇬🇪🇳🇱🇮🇯🇰⬜🇬🇪🇪🇳quote:Op zondag 1 februari 2015 19:10 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Nee want er stonden geen haren. Gast, ik ken echt 0 vrouwen met konthaar
🇧🇪🇬🇷🇮🇯🇵⬜🇧🇪🇸🇹⬜🇩🇦🇹⬜🇪🇪🇳quote:Op zondag 1 februari 2015 19:13 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging zeggen.
Ik ga hier niet verder op in.
Ik heb vrouwelijke geslachtsdelen dus ben een vrouw.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
🇧🇪🇬🇷🇮🇯🇵⬜🇧🇪🇸🇹⬜🇩🇦🇹⬜🇪🇪🇳
🇬🇪🇸🇱🇦🇨🇭🇹🇸🇻🇪🇷🇦🇳🇩🇪🇷🇮🇳🇬
🇬🇪🇻🇴🇪🇱🇮🇬⬜🇱🇮🇬🇹
🇪🇳⬜🇰🇴🇳🇹🇭🇦🇦🇷⬜🇲🇦🇦🇷⬜🇯🇪⬜🇰🇪🇳🇹quote:Op zondag 1 februari 2015 19:17 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik heb vrouwelijke geslachtsdelen dus ben een vrouw.
Argh. Ik ga hier niet op in.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
🇪🇳⬜🇰🇴🇳🇹🇭🇦🇦🇷⬜🇲🇦🇦🇷⬜🇯🇪⬜🇰🇪🇳🇹
🇬🇪🇪🇳⬜🇻🇷🇴🇺🇼🇪🇳⬜🇲🇪🇹⬜🇰🇴🇳🇹🇭🇦🇦🇷
🇷🇦🇦🇰⬜🇦🇱🇸🇯🇪🇧🇱🇮🇪🇫🇹⬜🇳🇮🇪🇹⬜🇦🇱⬜🇹🇪quote:
Nou zeg, leuk joh!quote:Op zondag 1 februari 2015 21:34 schreef VarkensHart het volgende:
Gruwelijk topic dit.
Vrouwen met konthaar![]()
![]()
![]()
MissSpain wordt kkhard klem geluld hier
hahah ik niet hoorquote:Op zondag 1 februari 2015 22:25 schreef vigen98 het volgende:
Wat is er erg aan om in de trein te eten? Jezus wat een stelletje mietjes zijn mensen dat ze tegenwoordig niet eens meer durven te eten in de trein.
Mooi zo! Snap het echt niet dat mensen zich schamen om te eten in de trein, wanneer ik honger heb in de trein ga ik gewoon eten en als je dat niet leuk vindt flikker je maar mooi op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |