Ik was dan ook misleid door de eerdere postsquote:Op zondag 1 februari 2015 19:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Camping is no-go zoals Anne al zegt; camper is wmb alleen OK als het gewoon een van alle gemakken voorzien goed ding is. We gaan op vakantie, niet op ellende/ergenis en irritatie tocht.![]()
en een sleurhut.. neh, dat denk ik niet.. sowieso mag er achter de Benz ws alleen een dixie op wielen met al die pk's in het vooronder
en vliegen zuigt.. dan zie je niks van de reis behalve wolken.
Wat ons betreft is de reis ernaartoe de helft van de vakantie; lekker de benen strekken zo vaak als je zin hebt; dingen zien enzo.. ik herinner me van vroeger met mijn ouders nog dat je in zuid Frankrijk van die mooie steentjes met glimmertjes kon vinden langs de parkeerplaatsen; dat mis je allemaal in een vliegdinges. Het ruiken en proeven van je reis enzoquote:Op zondag 1 februari 2015 19:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk, heb al best veel gezien vanuit het vliegtuig (Groenland, Noorse fjorden, Rockies, Alpen etc).
Zonder vliegtuig kom je ook niet zo gemakkelijk of snel in Amerika of Azie. Ook Zuid Europa is vrij aardig te doen met het vliegtuig voor een kortere vakantie. (Niet als je een roadtrip wil doen natuurlijk)
Dat zei ik dus al;quote:Op zondag 1 februari 2015 19:19 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik was dan ook misleid door de eerdere postsMaar zelfs met de beste camper zal je eens in de zoveel tijd een camping moeten aandoen voor het legen/vullen/verschonen van dingen.
quote:Op zondag 1 februari 2015 18:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah, we zitten daarnet een beetje vakantie's te sjoppen, maar verrekte weinig in verhouding tot het huren van zo'n ding. En met een camper moet je nog steeds met enige regelmaat een staanplaats; vuil water kwijt, schoon water inslaan, je wilt wel eens kleding wassen enzo.. eten moet je organiseren (óf koken, of elke dag een resto opzoeken)..
Tis wel veel avontuurlijker natuurlijk, en je bent zo vrij als een vogeltje. (al mag je volgens mij ook niet overal maar domweg stoppen en overnachten)
Iedereen heeft zijn eigen manier van vakantie, maar wat je hierboven beschrijft doen wij dus óp vakantie in het land van bestemmingquote:Op zondag 1 februari 2015 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat ons betreft is de reis ernaartoe de helft van de vakantie; lekker de benen strekken zo vaak als je zin hebt; dingen zien enzo.. ik herinner me van vroeger met mijn ouders nog dat je in zuid Frankrijk van die mooie steentjes met glimmertjes kon vinden langs de parkeerplaatsen; dat mis je allemaal in een vliegdinges. Het ruiken en proeven van je reis enzo
Daarom zegt SD: "de helft van de vakantie"quote:Op zondag 1 februari 2015 19:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen manier van vakantie, maar wat je hierboven beschrijft doen wij dus óp vakantie in het land van bestemming
Wij bezoeken ook vaak musea, doen actieve dingen als klimmen, ziplinen etc
Ja dat snap ik wel, alleen ik vind Europa wel wat te klein om daarin te blijven roadtrippenquote:Op zondag 1 februari 2015 19:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarom zegt SD: "de helft van de vakantie".
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen manier van vakantie, maar wat je hierboven beschrijft doen wij dus óp vakantie in het land van bestemming
Wij bezoeken ook vaak musea, doen actieve dingen als klimmen, ziplinen etc
quote:
Inderdaad, verbruik met een caravanquote:Op zondag 1 februari 2015 23:03 schreef Paladijn het volgende:
Wij hebben nog een tijdje met het idee gespeeld om een 2e hands caravan te halen, wat op te knappen en dat ding zonder (voor)tent een paar dagen op een camping te plaatsen en zo wat rond te reizen door europa. Als je de kosten dan uitrekent zijn de verblijfkosten niet eens zoveel goedkoper dan een hotelletje meepakken (via interwebs - airbnb of booking.com zoals daNpy ook al aangaf), nog los van het extra brandstofverbruik, aanschaf- en stallingskostenCampers zullen nog duurder zijn en lijken me alleen praktisch als je regelmatig een week/lang weekend weg wilt.
Maar goed, wij zijn dan ook vooral roadtrippers... we blijven eigenlijk nooit langer dan een week op een bepaalde plek tijdens vakanties.
twitter:sietskepoepjes twitterde op maandag 02-02-2015 om 18:01:19O jawel, ik breng 'm zelf! "@AlexMiedema: heb ik 6mnd terug al online aangevraagd. Geen taart voor mij dus..." #frl http://t.co/QgiNF3kFwg reageer retweet
dag mevrouw poepjesquote:Op maandag 2 februari 2015 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
twitter:sietskepoepjes twitterde op maandag 02-02-2015 om 18:01:19O jawel, ik breng 'm zelf! "@AlexMiedema: heb ik 6mnd terug al online aangevraagd. Geen taart voor mij dus..." #frl http://t.co/QgiNF3kFwg reageer retweet
en dat terwijl mijn ant-cda-tweets laatst omrop Fryslân nog gehaald hebbenquote:Op maandag 2 februari 2015 18:25 schreef Paladijn het volgende:
Ik zou al een grapje maken met 'vast Poepjes'. Toen scrollde ik verder
Da's toch haske nep, of nietquote:Op maandag 2 februari 2015 19:18 schreef Alfisti het volgende:
http://www.skoften.net/item/van_50_naar_260_km_u_in_5_seconden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha, en dat allemaal van Noord Europees geld! Goed gedaan, Grieken!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:18 schreef Alfisti het volgende:
http://www.skoften.net/item/van_50_naar_260_km_u_in_5_seconden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zitten toch wel noord-europese onderdelen in?quote:Op maandag 2 februari 2015 21:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ha, en dat allemaal van Noord Europees geld! Goed gedaan, Grieken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |