abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149272383
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Camping is no-go zoals Anne al zegt; camper is wmb alleen OK als het gewoon een van alle gemakken voorzien goed ding is. We gaan op vakantie, niet op ellende/ergenis en irritatie tocht. :)
en een sleurhut.. neh, dat denk ik niet :') .. sowieso mag er achter de Benz ws alleen een dixie op wielen met al die pk's in het vooronder _O-

en vliegen zuigt.. dan zie je niks van de reis behalve wolken.
Ik was dan ook misleid door de eerdere posts :P Maar zelfs met de beste camper zal je eens in de zoveel tijd een camping moeten aandoen voor het legen/vullen/verschonen van dingen.
  zondag 1 februari 2015 @ 19:25:31 #52
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149272662
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:16 schreef daNpy het volgende:

[..]

Valt wel mee eigenlijk, heb al best veel gezien vanuit het vliegtuig (Groenland, Noorse fjorden, Rockies, Alpen etc).

Zonder vliegtuig kom je ook niet zo gemakkelijk of snel in Amerika of Azie. Ook Zuid Europa is vrij aardig te doen met het vliegtuig voor een kortere vakantie. (Niet als je een roadtrip wil doen natuurlijk)
Wat ons betreft is de reis ernaartoe de helft van de vakantie; lekker de benen strekken zo vaak als je zin hebt; dingen zien enzo.. ik herinner me van vroeger met mijn ouders nog dat je in zuid Frankrijk van die mooie steentjes met glimmertjes kon vinden langs de parkeerplaatsen; dat mis je allemaal in een vliegdinges. Het ruiken en proeven van je reis enzo :P

quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:19 schreef Dingest het volgende:

[..]

Ik was dan ook misleid door de eerdere posts :P Maar zelfs met de beste camper zal je eens in de zoveel tijd een camping moeten aandoen voor het legen/vullen/verschonen van dingen.
Dat zei ik dus al;

quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 18:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nah, we zitten daarnet een beetje vakantie's te sjoppen, maar verrekte weinig in verhouding tot het huren van zo'n ding. En met een camper moet je nog steeds met enige regelmaat een staanplaats; vuil water kwijt, schoon water inslaan, je wilt wel eens kleding wassen enzo.. eten moet je organiseren (óf koken, of elke dag een resto opzoeken)..

Tis wel veel avontuurlijker natuurlijk, en je bent zo vrij als een vogeltje. (al mag je volgens mij ook niet overal maar domweg stoppen en overnachten) :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 1 februari 2015 @ 19:28:36 #53
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_149272816
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wat ons betreft is de reis ernaartoe de helft van de vakantie; lekker de benen strekken zo vaak als je zin hebt; dingen zien enzo.. ik herinner me van vroeger met mijn ouders nog dat je in zuid Frankrijk van die mooie steentjes met glimmertjes kon vinden langs de parkeerplaatsen; dat mis je allemaal in een vliegdinges. Het ruiken en proeven van je reis enzo :P
Iedereen heeft zijn eigen manier van vakantie, maar wat je hierboven beschrijft doen wij dus óp vakantie in het land van bestemming :D

Wij bezoeken ook vaak musea, doen actieve dingen als klimmen, ziplinen etc :Y
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_149272887
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:28 schreef daNpy het volgende:

[..]

Iedereen heeft zijn eigen manier van vakantie, maar wat je hierboven beschrijft doen wij dus óp vakantie in het land van bestemming :D

Daarom zegt SD: "de helft van de vakantie" ;).
  zondag 1 februari 2015 @ 19:32:40 #55
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_149272970
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:30 schreef Anne het volgende:

[..]

Daarom zegt SD: "de helft van de vakantie" ;).
Ja dat snap ik wel, alleen ik vind Europa wel wat te klein om daarin te blijven roadtrippen :+

Al moet ik zeggen dat ik nog lang niet alles heb gezien hoor, richting Kroatie etc moet het ook heel mooi zijn maar daar zijn we nog niet geweest :)

En Noorwegen was met het werk, dus weinig gezien, maar ook weinig gekost :+
Wel met een heli over de Fjorden gevlogen, echt prachtig :)
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_149273668
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:28 schreef daNpy het volgende:

[..]

zondag 1 februari 2015 @ 19:50:24 #57
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_149273678
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_149282358
Wij hebben nog een tijdje met het idee gespeeld om een 2e hands caravan te halen, wat op te knappen en dat ding zonder (voor)tent een paar dagen op een camping te plaatsen en zo wat rond te reizen door europa. Als je de kosten dan uitrekent zijn de verblijfkosten niet eens zoveel goedkoper dan een hotelletje meepakken (via interwebs - airbnb of booking.com zoals daNpy ook al aangaf), nog los van het extra brandstofverbruik, aanschaf- en stallingskosten :N Campers zullen nog duurder zijn en lijken me alleen praktisch als je regelmatig een week/lang weekend weg wilt.

Maar goed, wij zijn dan ook vooral roadtrippers... we blijven eigenlijk nooit langer dan een week op een bepaalde plek tijdens vakanties.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 2 februari 2015 @ 07:10:31 #59
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_149288145
Goedemorgen c_/

Kamperen is voor op festivals.
Alhoewel wij met de kinderen ook wel eens gaan kamperen. Het blijft raar een heel jaar krom te liggen, om twee weken in armoede te leven :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_149291148
:W :Y).
  maandag 2 februari 2015 @ 11:03:14 #61
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_149291163
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:03 schreef Paladijn het volgende:
Wij hebben nog een tijdje met het idee gespeeld om een 2e hands caravan te halen, wat op te knappen en dat ding zonder (voor)tent een paar dagen op een camping te plaatsen en zo wat rond te reizen door europa. Als je de kosten dan uitrekent zijn de verblijfkosten niet eens zoveel goedkoper dan een hotelletje meepakken (via interwebs - airbnb of booking.com zoals daNpy ook al aangaf), nog los van het extra brandstofverbruik, aanschaf- en stallingskosten :N Campers zullen nog duurder zijn en lijken me alleen praktisch als je regelmatig een week/lang weekend weg wilt.

Maar goed, wij zijn dan ook vooral roadtrippers... we blijven eigenlijk nooit langer dan een week op een bepaalde plek tijdens vakanties.
Inderdaad, verbruik met een caravan :X :X
Tenzij je een busje hebt, dan istie juist zuiniger :+
pi_149302660
Had net een gedeputeerde van de provincie aan de deur :@ meer nieuws volgt later :P
pi_149302768
sietskepoepjes twitterde op maandag 02-02-2015 om 18:01:19 O jawel, ik breng 'm zelf! "@AlexMiedema: heb ik 6mnd terug al online aangevraagd. Geen taart voor mij dus..." #frl http://t.co/QgiNF3kFwg reageer retweet
  maandag 2 februari 2015 @ 18:12:00 #64
132767 lipje
pi_149302985
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
sietskepoepjes twitterde op maandag 02-02-2015 om 18:01:19 O jawel, ik breng 'm zelf! "@AlexMiedema: heb ik 6mnd terug al online aangevraagd. Geen taart voor mij dus..." #frl http://t.co/QgiNF3kFwg reageer retweet
dag mevrouw poepjes
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_149303345
Ik zou al een grapje maken met 'vast Poepjes'. Toen scrollde ik verder :'(
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_149303687
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:25 schreef Paladijn het volgende:
Ik zou al een grapje maken met 'vast Poepjes'. Toen scrollde ik verder :'(
en dat terwijl mijn ant-cda-tweets laatst omrop Fryslân nog gehaald hebben :') :D :@
pi_149303891
_O- Je staat wel keurig op de foto
pi_149305091
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:45 schreef Paladijn het volgende:
_O- Je staat wel keurig op de foto
je ziet gelukkig niet onder de middel _O- :X :') :@
  maandag 2 februari 2015 @ 20:25:45 #70
132767 lipje
pi_149307448
Je had je PTA klompen aan :9~
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_149307488
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:25 schreef lipje het volgende:
Je had je PTA klompen aan :9~
niet binnenshuis. draag ze wel dagelijks buitenhuis.
pi_149307730
quote:
Da's toch haske nep, of niet :@ ?
  maandag 2 februari 2015 @ 21:59:38 #73
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_149311660
quote:
Ha, en dat allemaal van Noord Europees geld! Goed gedaan, Grieken!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 3 februari 2015 @ 07:19:28 #74
132767 lipje
pi_149317566
quote:
10s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:59 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ha, en dat allemaal van Noord Europees geld! Goed gedaan, Grieken!
Er zitten toch wel noord-europese onderdelen in?

goedemorgen c_/ c_/
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_149318008
mogge :O Zo richting Mercedes-dealer, ff kijken wat die voor me hebben :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')