Vliegen is voor mij ook niet echt vakantiequote:Op zondag 1 februari 2015 19:01 schreef daNpy het volgende:
Vakantie =
[ afbeelding ]
Ellende =
[ afbeelding ]
Nee, voor:quote:Op zondag 1 februari 2015 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
HAHA.
Voor het circuit rijden her en der?
Schimmel?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Wij hebben een tent, ik ben heel blij dat we die in 2014 NIET gebruikt hebben
Ik heb ander soort stressquote:Op zondag 1 februari 2015 19:05 schreef daNpy het volgende:
Snap je punt, vorig jaar ook een vlucht gemist en dat is ronduit k#t.
Maar daarna bijna 4 weken in Canada vertoeft en geen last gehad van stress, ook niet op de terug vlucht
Bijna goedquote:
Vliegangst?quote:
Camping is no-go zoals Anne al zegt; camper is wmb alleen OK als het gewoon een van alle gemakken voorzien goed ding is. We gaan op vakantie, niet op ellende/ergenis en irritatie tocht.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:56 schreef Dingest het volgende:
[..]
Oef, ik zag het jaIn het hoogseizoen betaal je alleen al voor kale huur makkelijk hetzelfde voor één week als dat ik vorig jaar in totaal heb uitgegeven voor twee
![]()
Ik weet niet wat voor soort vakantie jullie willen, maar is een caravan huren dan geen optie (al dan niet nog even een gebruikte trekhaak onder de M-B plaatsen)? Scheelt zo te zien de helft van de prijs. Gaat wat langzamer op de snelweg, maar je hebt dan wel ongeveer dezelfde luxe en vrijheid als met een camper. En als de caravan staat kan je weg wanneer je wilt met de auto, ipv dat alles dan weer mee moet (of er wat achter moet blijven).
Een goede camping heeft tegenwoordig alle faciliteiten, dus kleren wassen en zo is sowieso geen enkel probleem.
Ga je dan ook aan de "Holländische Bumskontainer"?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
mocht het er wel in zitten: tof. hoef ik er niet meer in te slapen.
nee. Busje (formaatje Vito/T3) dat er uit ziet als een gewone bedrijfswagen van buiten, maar ingericht als mobiel kantoor met bed.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ga je dan ook aan de "Holländische Bumskontainer"?
Valt wel mee eigenlijk, heb al best veel gezien vanuit het vliegtuig (Groenland, Noorse fjorden, Rockies, Alpen etc).quote:Op zondag 1 februari 2015 19:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
en vliegen zuigt.. dan zie je niks van de reis behalve wolken.
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:13 schreef Anne het volgende:
Als er een camper bestaat met een bad trouwens, vind ik het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |