SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
ADO heeft dan ook geen fatsoenlijke kans gecreëerd. Ze kwamen het dichtst bij het doel door wat hoekschoppen. Laten we nou ook niet te veel van Wangs Chinese zaakje verwachten.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk geen moment het idee gehad dat ze die 2-2 gingen maken. ADO was minstens net zo treurig als Feyenoord.
Lekker in laten vallen tegen moegestreden verdedigers.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef KingRoland het volgende:
Zivkogod op de bank
JR en ik vinden dit niet leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter Henk Veermanquote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef KingRoland het volgende:
Zivkogod op de bank
JR en ik vinden dit niet leuk.
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga veldrijden kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet dit mij boeien?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kijk sky sports stream
ja een stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |