SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dejan Curovicquote:Op zondag 1 februari 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige week vond ik een tegenvaller met Tscheu La Ling.
Ik hoop nu op Stijn Vreven.
Van Rijswijk vind ik wel fijn, alhoewel ik in het stadion het commentaar toch niet zal horenquote:Op zondag 1 februari 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop op Mark van Rijswijk of Evert.
Abe is hastikke dood,quote:
Wordt dat serieus gezongen in Leeuwarden?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Abe is hastikke dood,
Sien eigen vrouw het em vermoord,
Se leit een kussen op sien kop,
Toen hielt sun hart er maar mee op.
Er zijn een hele hoop gekkies die dat zingen, ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt dat serieus gezongen in Leeuwarden?
Onder de indruk van de geweldige sfeer in de Kuipquote:Op zondag 1 februari 2015 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hansen keept dramatisch
Ben ik niet van hem gewend
Dit was niet helemaal op zijn conto te schrijvenquote:Op zondag 1 februari 2015 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hansen keept dramatisch
Ben ik niet van hem gewend
Immers heeft natuurlijk een megagroot aandeel gehad in deze goal. Overweldigend, groots, geniaal.quote:
Beetje overdreven voor een intikkertjequote:Op zondag 1 februari 2015 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Immers heeft natuurlijk een megagroot aandeel gehad in deze goal. Overweldigend, groots, geniaal.
Gaat het niet om, is meer een sneer @ de huidige TT van het Feyenoord topicquote:Op zondag 1 februari 2015 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Immers heeft natuurlijk een megagroot aandeel gehad in deze goal. Overweldigend, groots, geniaal.
Zit wat inquote:Op zondag 1 februari 2015 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord mist een type Luuk de Jong.
Waarom?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord mist een type Luuk de Jong.
Die is gewoon terecht.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat het niet om, is meer een sneer @ de huidige TT van het Feyenoord topic
Dan had een andere willekeurige dooie hem ingetiktquote:Op zondag 1 februari 2015 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zonder Immers was deze er niet ingegaan
Zonder Immers heb je een beschaafdere samenleving.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zonder Immers was deze er niet ingegaan
Zes gele kaartenquote:Op zondag 1 februari 2015 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voorspel het aantal:
Gele kaarten bij fey-ado
Rode kaarten bij fey-ado
Roept u maar..
Geldt ook voor 90% van alle supporters, je punt?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Immers heb je een beschaafdere samenleving.
Op een voetbalveld heeft Feyenoord meer aan Toornstra dan aan types Immers.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geldt ook voor 90% van alle supporters, je punt?
Voor wie?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk overigens , 5 gele kaarten, 1 rode en 1 penalty
Dat heeft niets met het type te maken. Feyenoord heeft een type Kazim nodig in de spits. Wat Feyenoord mist is is scorend vermogen over het hele elftal heen. De types echter zijn goed ingevuld.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alweer flashbacks naar de kansen van Kazim in beide klassiekers dit seizoen.
Dat sowieso niet, daar heeft Feyenoord het scorend vermogen niet voor.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:45 schreef Ludacriss het volgende:
Ado Den Haag is nergens. Gaat een grote overwinning worden voor Feyenoord op deze manier.
Alles is goed ingevuld, maar er is geen scorend vermogen? Tsja..quote:Op zondag 1 februari 2015 12:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met het type te maken. Feyenoord heeft een type Kazim nodig in de spits. Wat Feyenoord mist is is scorend vermogen over het hele elftal heen. De types echter zijn goed ingevuld.
Fair enoughquote:Op zondag 1 februari 2015 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ADO - 4x geel - 1x rood
FEY - 1x geel - 1x pingel mee.
De types zijn goed ingevuld.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met het type te maken. Feyenoord heeft een type Kazim nodig in de spits. Wat Feyenoord mist is is scorend vermogen over het hele elftal heen. De types echter zijn goed ingevuld.
Toornstra op 10, fatsoenlijke rechtsbuiten zoeken.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De types zijn goed ingevuld.
Iemand die dit snapt?
Je leest niet. Ik zeg niet dat alles goed is ingevuld, ik zeg dat de types goed zijn ingevuld. Dat betekent niet dat een zelfde type speler met meer scorend vermogen op dezelfde positie geen verbetering zou betekenen.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Alles is goed ingevuld, maar er is geen scorend vermogen? Tsja..
Wat zou die van Geel nou op jaarbasis verdienen?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toornstra op 10, fatsoenlijke rechtsbuiten zoeken.
#IkbenVanGeel
We schrijven 2 december 2013.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zou die van Geel nou op jaarbasis verdienen?Wat een koning om niets te doen en toch te cashen.
quote:Vitesse heeft aan het begin van dit seizoen een poging gedaan om Martin van Geel te strikken, zo meldt Voetbal International. De technisch directeur van Feyenoord kon in Arnhem naar verluidt beduidend meer verdienen dan zijn huidige salaris. Het zou gaan om een loon van zeven ton per jaar.
Ze spelen thuis tegen een razing slecht ADO, wat wil je?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat Feyenoord verdiend voor?
Ik kan verder trouwens niet tot nauwelijks kijken, familiebezoek is er al.Voetballoze zondag zo.
Ja verdiend. Ado kan er geen kut van.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat Feyenoord verdiend voor?
Ik kan verder trouwens niet tot nauwelijks kijken, familiebezoek is er al.Voetballoze zondag zo.
Tering.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We schrijven 2 december 2013.
[..]
Welnee, ik blijf erbij. Wij hebben niets te zoeken in de eredivisiequote:
In de Jupiler league? Succes, dan stroomt je team leeg. Kijk NEC.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee, ik blijf erbij. Wij hebben niets te zoeken in de eredivisie. Lekker degraderen en de zooi van daaruit opbouwen.
Ik heb alleen Kongolo, Nelom en Vermeer. ADO wint dit toch niet meer.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooie assist van Toorngod.
Jammer dat dit geen punten oplevert voor de manager
Onzin dit. Materiaal is plaats 12-14.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee, ik blijf erbij. Wij hebben niets te zoeken in de eredivisie. Lekker degraderen en de zooi van daaruit opbouwen.
Jij bent een concurrent voor de weekoverwinning, denk ik. Dus hopelijk prikt ADO er eentje in.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb alleen Kongolo, Nelom en Vermeer. ADO wint dit toch niet meer.
Daar heb je weinig aan op deze manierquote:Op zondag 1 februari 2015 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onzin dit. Materiaal is plaats 12-14.
Die heeft echt heel weinig goed gedaan. Jammer dat Kanon nog in de Afrika Cup zit.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Derijck is de koning van eigen doelpunten
Met twee absolute wereldsterren als Hansen en die Deense middenvelder kun je niet strijden tegen degradatie.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
twitter:WaGJdeJonge twitterde op zondag 01-02-2015 om 10:50:25Vannacht man aangehouden wegens belediging aangegeven dat mijn moeder geen ernstige ziekte heeft, geen prostituee is 1/2 reageer retweet
twitter:WaGJdeJonge twitterde op zondag 01-02-2015 om 10:51:30En dat het zeer onwaarschijnlijk is dat zij sex met hem wil. 2/2 reageer retweet
Ze kunnen er geen kut van man.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet wel heel zielig zijn om iemand daarom aan te houden.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:WaGJdeJonge twitterde op zondag 01-02-2015 om 10:50:25Vannacht man aangehouden wegens belediging aangegeven dat mijn moeder geen ernstige ziekte heeft, geen prostituee is 1/2 reageer retweet
twitter:WaGJdeJonge twitterde op zondag 01-02-2015 om 10:51:30En dat het zeer onwaarschijnlijk is dat zij sex met hem wil. 2/2 reageer retweet
Prima instelling.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:55 schreef Brammess het volgende:
ADO bewijst maar weer een 1 wedstrijd per jaar club te zijn
Je zou denken dat ze nog een extra stapje meer zetten nu GAE en NAC puntverlies hebben geleden.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kunnen er geen kut van man.
Dat moet dan maar.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de Jupiler league? Succes, dan stroomt je team leeg. Kijk NEC.
We hebben een paar hele zwakke schakels. Ik noem een Zuiverloon, Jansen, Schet, Derijck.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kunnen er geen kut van man.
NEC heeft daar niet veel problemen mee.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de Jupiler league? Succes, dan stroomt je team leeg. Kijk NEC.
Gelukkig hebben we straks Sno, en nu Eduardo op de bank....quote:Op zondag 1 februari 2015 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We hebben een paar hele zwakke schakels. Ik noem een Zuiverloon, Jansen, Schet, Derijck.
Nu, maar kan het huidige team zich ook handhaven in de ere?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC heeft daar niet veel problemen mee.
Als ze weer promoveren is er geen geld om goede spelers aan te trekken, dus vlieg je er weer heel snel uit. Een keer degraderen levert je doorgaans seizoenenlang gezeik op.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC heeft daar niet veel problemen mee.
Ik denk dat ze dat zeker kunnen, met het huidige team uiteraard. Momenteel zetten ze wel alles op promotie, maar de financiën lijden daar wel onder. Ben benieuwd voor hoeveel Jankabash zal vertrekken.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu, maar kan het huidige team zich ook handhaven in de ere?
Die zijn wel goed voor plaats 13-15 met dit team zonder Jankabashquote:Op zondag 1 februari 2015 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu, maar kan het huidige team zich ook handhaven in de ere?
Ik vrees dat niemand het heeft gelezen.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:58 schreef Brammess het volgende:
Het legioen maakt vandaag ook weer een orkaan van geluid.
Goed, zeikuurtje is voorbij.
Meestal een seizoen of 5 voordat je enigszins kans hebt om weer op niveau in de eredivisie mee te doen. Zie Willem II.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ze weer promoveren is er geen geld om goede spelers aan te trekken, dus vlieg je er weer heel snel uit. Een keer degraderen levert je doorgaans seizoenenlang gezeik op.
Niet in het stadion?quote:
Ik zit in een verhuizing en een maatje van mij kon alleen vanmiddag de muren witten enzulksquote:
Beste voorbeeld is wel Go Ahead. Cambuur pakt het nog wel aardig op, al zal volgend seizoen voor hen ontzettend zwaar worden vrees ik.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan nog, als je promoveert en een goed seizoen draait is dat nog geen garantie voor lang in de eredivisie blijven. Er zijn natuurlijk ook maar een tiental clubs die uit de buurt van die degradatiestreep kunnen blijven
Witten is de specialiteit van iedere man met een goed gevulde zakquote:Op zondag 1 februari 2015 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit in een verhuizing en een maatje van mij kon alleen vanmiddag de muren witten enzulks
Hij gaat op zijn vrije zondag jouw muren witten.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit in een verhuizing en een maatje van mij kon alleen vanmiddag de muren witten enzulks
Heb je al vernomen dat GGMM een ban heeft?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, lekker voor 'm. Dat intens dikke varken.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al vernomen dat GGMM een ban heeft?
Vond ik ook al.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij gaat op zijn vrije zondag jouw muren witten.
Not bad.
Nee. Is Drizzt weer bezig geweest?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al vernomen dat GGMM een ban heeft?
1 van mijn favoriete spelers bij dit ADO, nooit gezeik en toont altijd inzet. Als een van de weinigen.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Meijers heeft nog geen minuut gemist dit seizoen.
#Meijersfeitjes.
Nee, een admin. Mods kunnen niet bannenquote:
Doorgaans zijn moderators verantwoordelijk voor wat zij doorsluizen naar de FA.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, een admin. Mods kunnen niet bannen
Als iemand die mof pest weten de admins dat raadselachtig snel.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, een admin. Mods kunnen niet bannen
Mofjes pesten, is dat iets van de basisschool?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als iemand die mof pest weten de admins dat raadselachtig snel.
Net zoals de users, heeft de FOK! crew ook de beschikking over PM/DMquote:Op zondag 1 februari 2015 13:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje zielig om Drizzt te pesten. Het is gewoon een hele speciale jongenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schijnbaar niet. Wat een domme vraag, Stijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mofjes pesten, is dat iets van de basisschool?
Hoezo? Ogbeche heeft een goed contract en buiten Bytixqi geen huurlingen in de basis toch?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste voorbeeld is wel Go Ahead. Cambuur pakt het nog wel aardig op, al zal volgend seizoen voor hen ontzettend zwaar worden vrees ik.
Makrini gaat weg, toch?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Ogbeche heeft een goed contract en buiten Bytixqi geen huurlingen in de basis toch?
Hebben het net zo goed aangepakt als pec voorlopig.
En over een paar extra boards.waar users dan weer geen beschikking over hebben lijkt mequote:Op zondag 1 februari 2015 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net zoals de users, heeft de FOK! crew ook de beschikking over PM/DM
quote:Op zondag 1 februari 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En over een paar extra boards.waar users dan weer geen beschikking over hebben lijkt me
Ja, maar dat is wel geheimquote:Op zondag 1 februari 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En over een paar extra boards.waar users dan weer geen beschikking over hebben lijkt me
Die speelt de laatste weken toch niet meer zo sterk. Idem voor Bijker. Team is in de breedte veel sterker geworden. Reijnen speelt echt goed. Macintosh speelt ook aardig.quote:
Zo heel boeiend is het allemaal niet hoor, paar knopjes en 'achter de schermen'-topicsquote:
Nog een kwartiertje wachten dan weet je hetquote:Op zondag 1 februari 2015 13:10 schreef Brammess het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten tot Ajacied een foto van de lineups van Vitesse Ajax stuurt.
Het is nog niet tussen 13:15 en 13:30.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:10 schreef Brammess het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten tot Ajacied een foto van de lineups van Vitesse Ajax stuurt.
Lol oké hahaquote:Op zondag 1 februari 2015 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nog niet tussen 13:15 en 13:30.
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 01-02-2015 om 13:11:00.@SereroThulani is nog net niet helemaal fit (lies) en valt als 19e man buiten de wedstrijdselectie. #vitaja http://t.co/9y5f42R4Ma reageer retweet
Bytyqi/Bakkerquote:Op zondag 1 februari 2015 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik, als neppe SCC-sympathisant ben vergeten wie er naast Sander en El Makrini nog meer op het middenveld staan
Omdat Pietje er niks van kon, geblesseerd raakte en Room het 10x beter deedquote:Op zondag 1 februari 2015 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb de laatste tijd het voetbal niet echt gevolgd, maar waarom staat Room op goal en niet Pietje?
Nog steeds is Room niet geniaal.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat Pietje er niks van kon, geblesseerd raakte en Room het 10x beter deed
Room heeft Piet geklopt in de concurrentiestrijdquote:Op zondag 1 februari 2015 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb de laatste tijd het voetbal niet echt gevolgd, maar waarom staat Room op goal en niet Pietje?
quote:Op zondag 1 februari 2015 13:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat Pietje er niks van kon, geblesseerd raakte en Room het 10x beter deed
Zozo, Piet toch.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Room heeft Piet geklopt in de concurrentiestrijd
quote:Op zondag 1 februari 2015 13:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die was tegen Feyenoord bijzonder slecht.
Maar wel veel meer solidequote:Op zondag 1 februari 2015 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds is Room niet geniaal.
Piet is te druk met die kutvissen van hemquote:Op zondag 1 februari 2015 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zozo, Piet toch.
Nooit zijn belofte in kunnen lossen.
Bedank ADO daarvoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:14 schreef Caland het volgende:
Godallemachtig wat is dit een schandalig slechte wedstrijd zeg.
Misschien kan hij wat vissen uitlenen aan Erwin Mulder.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Piet is te druk met die kutvissen van hem
Zolang de punten maar in Rotterdam blijven, interesseert het me bijzonder weinig.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:14 schreef Caland het volgende:
Godallemachtig wat is dit een schandalig slechte wedstrijd zeg.
Terwijl Traoré technisch hoogbegaafd is en Van der Hoorn een draaicirkel van een heel voetbalveld heeftquote:Op zondag 1 februari 2015 13:15 schreef Cavaliers het volgende:
Van der Hoorn tegen Traoré. Nog meer genot.
quote:Op zondag 1 februari 2015 13:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Terwijl Traoré technisch hoogbegaafd is en Van der Hoorn een draaicirkel van een heel voetbalveld heeft
Dan zou ajax winnen.quote:
3-0, hoop ikquote:Op zondag 1 februari 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Van der Hoorn, Moisander, Boilesen; Klaassen, Riedewald, Andersen; El Ghazi, Milik, Schöne
TOPOPSTELLING
EL GHAZI
Blij dat El Ghazi weer speelt.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Van der Hoorn, Moisander, Boilesen; Klaassen, Riedewald, Andersen; El Ghazi, Milik, Schöne
TOPOPSTELLING
EL GHAZI
Wat een supermatige ploeg, overigens.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
TOPOPSTELLING
EL GHAZI
Die heeft een slecht jeugdopleidinkje gehadquote:
Er zit best wat talent in, maar ook teveel zwakke plekken helaas.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een supermatige ploeg, overigens.
Ik hoop vanaf links. Ik durf het niet aan als Achenteh een tegenstander heeftquote:Op zondag 1 februari 2015 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf rechts denk ik.
Of afwisselen gewoon.
Tering, die was slecht vorige week. Had volgens mij geen idee waar hij moest lopen.quote:
Maakt niet uit. Wallace en Accenten zijn allebei pure baggerquote:
Diks speelt, schele.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Wallace en Accenten zijn allebei pure bagger
Een uur lang balletjes terug gegeven.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering, die was slecht vorige week. Had volgens mij geen idee waar hij moest lopen.
Diksgod speeltquote:Op zondag 1 februari 2015 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Wallace en Accenten zijn allebei pure bagger
Oh, die is iets minder dramatisch inderdaadquote:
Bizar ook dat hij jarenlang een CV was en nu opeens als aanvallende middenvelder word gezien, daar komt hij gewoon voor tekort.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering, die was slecht vorige week. Had volgens mij geen idee waar hij moest lopen.
Gewoon op doel zettenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bizar ook dat hij jarenlang een CV was en nu opeens als aanvallende middenvelder word gezien, daar komt hij gewoon voor tekort.
Lekker een CVM van maken of CV laten
Ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
More like Hand Egg, am I right?
Hij is nu #freelance, dus dat is verder niet rullevant.quote:
Amerikaanse tijd?quote:
Gek, had verwacht dat een speler die jarenlang CV heeft gespeeld de looplijnen van een CM toch wel tot in de perfectie zou moeten beheersen.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Mart doet nooit freelancen voor FOX, gek.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is nu #freelance, dus dat is verder niet rullevant.
Ik zou alleen kijken voor de halftime show.quote:
Buzz maakte me net uit voor troll.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou alleen kijken voor de halftime show.
Ben je een beetje gestrest Cavaliersje?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mart doet nooit freelancen voor FOX, gek.
Jammer dat we nooit met tepels te zien gaan krijgenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou alleen kijken voor de halftime show.
Die jongen neemt jouw reacties iets te serieus heb ik het idee.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Buzz maakte me net uit voor troll.
Ik ben de rust zelve. Ik mag immers binnen een paar uur jouw UI bepalen.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je een beetje gestrest Cavaliersje?
SPT / WK Veldrijden - Tábor 31 jan - 1 feb 2015 #1 - Fietsen op glad ijs?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die jongen neemt jouw reacties iets te serieus heb ik het idee.
Als je die jongen echt op de kast wil krijgen moet je zeggen dat Mathieu nooit zo'n grote crosser zal worden als Sven Nys.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
SPT / WK Veldrijden - Tábor 31 jan - 1 feb 2015 #1 - Fietsen op glad ijs?
Genot.
Wat overigens gewoon waar is.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je die jongen echt op de kast wil krijgen moet je zeggen dat Mathieu nooit zo'n grote crosser zal worden als Sven Nys.
Ik gok dat er meer zitten dan in het thuisvakquote:Op zondag 1 februari 2015 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Damn, hoeveel supporters kunnen er in dat uitvak in het gelredome? Dat ziet er echt groot uit!
1200quote:Op zondag 1 februari 2015 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Damn, hoeveel supporters kunnen er in dat uitvak in het gelredome? Dat ziet er echt groot uit!
quote:Op zondag 1 februari 2015 13:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
SPT / WK Veldrijden - Tábor 31 jan - 1 feb 2015 #1 - Fietsen op glad ijs?
Genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke week een paar kaakbreuken ja?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat gedoe over een opstootje op de training
Dat gebeurd elke week wel een paar keer bij de clubs joh
Die kan je dan ook gewoon zien op het internet.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:34 schreef Zipportal het volgende:
Super Bowl is hoerenkots op de verwarming. Het enige voordeel is dat er nieuwe film trailers getoond worden.
Welk bier schenken ze in het Forepark?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:36 schreef opperkleurder het volgende:
ADO tapt uit een ander vaatje de tweede helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |