quote:Woensdag om 20:30 uur op Yorin.
Op dinsdag 5 november 2002 10:45 schreef DinoPK het volgende:
Ik heb het helaas moeten missen, wordt dit programma toevallig ook nog herhaald?
Commentaar van Jerny Kaagman:
Ik vind in elk geval dat ze de moeite heeft genomen in haar kleding het accent zo te verleggen dat je je niet zo heel erg er aan stoort dat ze niet zingen kan.
[Dit bericht is gewijzigd door FX op 05-11-2002 16:22]
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 14:42 schreef FX het volgende:
Tim is dan wel een ieders held, maar om zo indruk te maken op de jury vind ik ook wel wat hebben. Als je woensdag nog gaat kijken, pak dan ook de aftiteling even mee.
ff serieus... dit is toch echt triest of niet
quote:Ik zag zonet toch een ander plaatje
Tim is dan wel een ieders held, maar om zo indruk te maken op de jury vind ik ook wel wat hebben. Als je woensdag nog gaat kijken, pak dan ook de aftiteling even mee.
quote:Uhuh.
Op dinsdag 5 november 2002 14:44 schreef SmashBro het volgende:
Ah ja, het meisje dat de aandacht van haar zangkwaliteiten af wilde leiden.
quote:woensdag wordt et herhaald... de rest is ook de moeite waard om te kijken.....
Op dinsdag 5 november 2002 14:47 schreef flat_erik het volgende:[..]
Ik zag zonet toch een ander plaatje
Heb je de aflevering maby digitaal![]()
quote:
Tim is dan wel een ieders held, maar om zo indruk te maken op de jury vind ik ook wel wat hebben. Als je woensdag nog gaat kijken, pak dan ook de aftiteling even mee.Commentaar van Jerny Kaagman:
Ik vind in elk geval dat ze de moeite heeft genomen in haar kleding het accent zo te verleggen dat je je niet zo heel erg er aan stoort dat ze niet zingen kan.
'Wat Kylie kan, kan ik ook', zal ze wel gedacht hebben.
tja maar zoals zij bekend wil worden zijn zoveel bekend geworden.. alleen dan moet natuurlijk niemand weten dat je niet kan zingen, hier krijgt heel nederland het te weten
quote:je hebt het dus digitaal
Op dinsdag 5 november 2002 14:53 schreef FX het volgende:[..]
woensdag wordt et herhaald... de rest is ook de moeite waard om te kijken.....
-edit- Duh, leest de openingspost!
Zat afgelopen vrijdag in mijn eentje. Erg frusterend. Ik heb me echt kapot gelachen. Weet iemand hoe laat het morgen herhaald wordt?
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 05-11-2002 16:16]
quote:Staat in de openingspost hoor
Op dinsdag 5 november 2002 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand hoe laat het morgen herhaald wordt?
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 15:37 schreef FX het volgende:
Ja, ik ga et een beetje voor heel fokkend nederland ter beschikking stellen als et woensdag wordt herhaald.....
+/- 1000 keer 425 mb.... do the math....
quote:Verschil is dat Kylie kan zingen en beter uitziet.
Op dinsdag 5 november 2002 14:56 schreef postinggirl het volgende:[..]
'Wat Kylie kan, kan ik ook', zal ze wel gedacht hebben.
quote:de kledingstijl was toch dressed to impress.. nou daar heeft zij zich tenmiste aan gehouden
Tim is dan wel een ieders held, maar om zo indruk te maken op de jury vind ik ook wel wat hebben. Als je woensdag nog gaat kijken, pak dan ook de aftiteling even mee.Commentaar van Jerny Kaagman:
quote:Nee dat is mooi!!
Op dinsdag 5 november 2002 14:45 schreef Oliver het volgende:
ff serieus... dit is toch echt triest of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |