SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)![]()
truequote:Op zondag 1 februari 2015 10:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het grappige is er al lang vanaf bij kiid
Zo enorm bitter hè. Begin de dag met een lach, geniet van het leven! Carpe diemquote:Op zondag 1 februari 2015 10:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het grappige is er al lang vanaf kiid
Mijn dag begon al om half 6. Keihard lachend wakker geworden. Aan 1 stuk door gelachen. En toen kwam jij.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo enorm bitter hè. Begin de dag met een lach, geniet van het leven! Carpe diem
Je lijkt mijn ouders wel tijdens mijn geboortequote:Op zondag 1 februari 2015 11:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Mijn dag begon al om half 6. Keihard lachend wakker geworden. Aan 1 stuk door gelachen. En toen kwam jij.
misschien ben ik je ouders welquote:Op zondag 1 februari 2015 11:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je lijkt mijn ouders wel tijdens mijn geboorte
Dat zou een mooie plot twist zijnquote:Op zondag 1 februari 2015 11:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
misschien ben ik je ouders wel
mehquote:Op zondag 1 februari 2015 11:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Team aangepast![]()
[ afbeelding ]
Ik kwam jouw team volgensmij tegen, speelde je met dit logo?quote:Op zondag 1 februari 2015 11:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Team aangepast![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 februari 2015 11:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kwam jouw team volgensmij tegen, speelde je met dit logo?
[ afbeelding ]
luisteren naar Oldenburgerquote:
Gister ook Reitsma die Locadia Narsingh noemde toen hij had gescoord en er pas achter kwam bij de herhalingquote:
Samenvatting bij de NOS maakte precies dezelfde fout, terwijl dat niet live ingesproken is (toch?)quote:Op zondag 1 februari 2015 12:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gister ook Reitsma die Locadia Narsingh noemde toen hij had gescoord en er pas achter kwam bij de herhaling
Blijkbaar wel. Wel lullig, want dan zit de commentator dus 80 minuten in zichzelf te praten. Een beetje zoals DS2 commentaar geeft bij zijn eigen potje FIFAquote:Op zondag 1 februari 2015 12:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Samenvatting bij de NOS maakte precies dezelfde fout, terwijl dat niet live ingesproken is (toch?)
quote:Op zondag 1 februari 2015 12:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Wel lullig, want dan zit de commentator dus 80 minuten in zichzelf te praten. Een beetje zoals DS2 commentaar geeft bij zijn eigen potje FIFA
Wat dacht je van Feyenoord dan. Heb 1 kans gezien en die schoot Kazim weer vakkundig naast. Stuk ellende op benen is datquote:
Je zou inderdaad niet kunnen geloven dat er topploegen punten tegen verspelenquote:
graag gedaan héquote:Op zondag 1 februari 2015 12:49 schreef Zhano het volgende:
"oh deze tegenstander heeft Herrera van Porto, die Mexicaan zit wél in het spel"
- "cheers DS2"
Reitsma gaf al commentaar toen er nog geen negers speelden in Nederland. Heeft het er nog steeds moeilijk mee.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gister ook Reitsma die Locadia Narsingh noemde toen hij had gescoord en er pas achter kwam bij de herhaling
The man, the myth, the legend.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:29 schreef DuTank het volgende:
Timothy Derijck is echt een living legend.
moet jij niet in het stadion zitten nepsupporterquote:Op zondag 1 februari 2015 13:51 schreef Kiid het volgende:
Wat is dit godverdomme slecht man. Zo weinig uitgespeelde kansen
Alles gaat op goed geluk bij Feyenoord
Nee, heb wel wat beters te doenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
moet jij niet in het stadion zitten nepsupporter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
quote:Op zondag 1 februari 2015 13:59 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]smeerkeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV ook gisterenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:19 schreef over_hedge het volgende:
Thuis tegen ado bij de cornervlag beetje gay moeten gaan doen.
En dan "spierbundel" Kazim kinderlijk eenvoudig de bal meteen kwijtquote:Op zondag 1 februari 2015 14:19 schreef over_hedge het volgende:
Juventus?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef wieisboos het volgende:
Weten jullie voor welke Spaanse club Cocu heeft gespeeld?
Moeilijk moeilijkquote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef wieisboos het volgende:
Triestquote:Op zondag 1 februari 2015 14:19 schreef over_hedge het volgende:
Zo'n spierbundel is het niet. Het is gewoon een nichtquote:Op zondag 1 februari 2015 14:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dan "spierbundel" Kazim kinderlijk eenvoudig de bal meteen kwijt
Zoals de dochter van je tante is?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo'n spierbundel is het niet. Het is gewoon een nicht
Al-Jazira.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef wieisboos het volgende:
Real Madrid?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef wieisboos het volgende:
Is cola niet echt heel smerig met Kukident? Soort van dat Mentos+cola gevoel steeds in je mond?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Proest! Spuug gewoon mijn cola uit
Daarom spuugt hij het ook altijd uit.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is cola niet echt heel smerig met Kukident? Soort van dat Mentos+cola gevoel steeds in je mond?
echt grappigquote:
Rhijn moest uitwijken naar links doordat hij als enige achterin bleef. Toen hij die sliding maakte en de bal uit ging, had hij gewoon weer naar rechtsback moeten gaan en Hoorn of Moisander had Qazaishvili op moeten pakken. Ze namen alleen die ingooi snel, dus van Rhijn bleef centraal. Mag niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
boze Frank
snap niks van wat hij zei maar het klonk goed
En denk je dat Ricardo er iets van heeft gehoord/gesnapt? Ik denk het nietquote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rhijn moest uitwijken naar links doordat hij als enige achterin bleef. Toen hij die sliding maakte en de bal uit ging, had hij gewoon weer naar rechtsback moeten gaan en Hoorn of Moisander had Qazaishvili op moeten pakken. Ze namen alleen die ingooi snel, dus van Rhijn bleef centraal. Mag niet.
fypquote:Op zondag 1 februari 2015 14:57 schreef el-blanchito het volgende:
Kashia gewoon tussen de fans toeschouwers
Dat is zo'n beetje al het hele seizoen en meestal winnen ze gewoon alsnog.quote:
Dan moet je maar niet zo skeer doen.quote:
Ajax lagtquote:Op zondag 1 februari 2015 15:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
In het stadion schijnt geen lag te zijn.
Cillessen speelt sowieso meestal wel goed.quote:
Ja meestal wel inderdaad, maar soms vind ik hem een beetje een zenuwpees, vandaag straalt hij rust uit.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Cillessen speelt sowieso meestal wel goed.
Echt schandalig dit trouwens.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef wieisboos het volgende:
Hier nog niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 15:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het hagelt in RotterdamStraks even met mijn camcordertje op het balkon een filmpje maken voor youtube
dat is te hopen want op dit moment heb ik echt de neiging om mijn ogen uit te krabbenquote:Op zondag 1 februari 2015 16:01 schreef over_hedge het volgende:
Ajax zal wel in de 85e min oid pas beetje gaan voetballen.
Waarom laat die Boilesen in godsnaam staan??quote:Op zondag 1 februari 2015 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is te hopen want op dit moment heb ik echt de neiging om mijn ogen uit te krabben
Fuck if I knowquote:Op zondag 1 februari 2015 16:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom laat die Boilesen in godsnaam staan??
huilen met de pet opquote:Op zondag 1 februari 2015 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Fuck if I knowecht huilen dit gewoon
Kop op jongen, de fair play cup kan alsnog gewonnen wordenquote:Op zondag 1 februari 2015 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Fuck if I knowecht huilen dit gewoon
Prijzen voor spelers zijn harder gestegen dan de prijs van de coins naar beneden.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:54 schreef DutchSL het volgende:
¤8.68 voor een miljoen op vipcoinfifa, zo goedkoop heb ik het nog niet eerder gezien
toch blijven de klanten enorm content.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Prijzen voor spelers zijn harder gestegen dan de prijs van de coins naar beneden.
hij zal vast ook wel klaar met jou willen zijnquote:Op zondag 1 februari 2015 16:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben ook zo klaar met die slappe pisnicht van een Andersen op dat middenveld he..
Proficiat met de kampioenschappen.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hij zal vast ook wel klaar met jou willen zijn
^^
Volgende week Sinkgraven de Verlosserquote:Op zondag 1 februari 2015 16:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben ook zo klaar met die slappe pisnicht van een Andersen op dat middenveld he..
verkeerde account timquote:Op zondag 1 februari 2015 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou PSV alvast gefeliciteerd met het kampioenschap
Dat idiote wisselbeleid blijft keer op keer terugkeren in zulke wedstrijden.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:18 schreef Tim86 het volgende:
En dan Zimling brengen nog. Wat een ontzettende mongool![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoorde hem ook jaquote:
Cocu had toen al wel een spits gebracht voor een middenvelder. De Boer alleen 1 op 1 wissels (CDM-CDM en spits-spits)quote:Op zondag 1 februari 2015 16:46 schreef DutchSL het volgende:
Zimling voor Andersen wissel was gewoon kopie van Cocu met de Hiljemark voor Maher wissel
Maar daar werd wel een overwinning gehaaldquote:Op zondag 1 februari 2015 16:46 schreef DutchSL het volgende:
Zimling voor Andersen wissel was gewoon kopie van Cocu met de Hiljemark voor Maher wissel
All you needquote:Op zondag 1 februari 2015 17:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Eindbaashij is mijn vriend op facebook
de andere vriend is DS2
Nope. waar is het?quote:Op zondag 1 februari 2015 17:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Beste explosie in Rotterdam, meer Rotterdammers de klap gehoord?
[ afbeelding ]
Die teksten van hem op social mediaquote:Op zondag 1 februari 2015 17:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Eindbaashij is mijn vriend op facebook
de andere vriend is DS2
Schiebroek, ik stond toevallig vlakbij het raam, anders was het aan me voorbij gegaan, en ik zit toch een stuk verderopquote:
Nope, Hiljemark-Maher wissel was eerder dan Locadia-Wijnaldum.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cocu had toen al wel een spits gebracht voor een middenvelder.
* DutchSL heeft Eriksen voor 1 miljoen gelistquote:Op zondag 1 februari 2015 17:28 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
2 DSLs in 1x. Eriksen 799 en Ramos 4699000
Heb je de 10 millie al aangetikt?quote:Op zondag 1 februari 2015 17:28 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
2 DSLs in 1x. Eriksen 799 en Ramos 4699000
Gigantisch talent in FM ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:28 schreef Tim86 het volgende:
Twente schijnt Sisto te willen halen. Deens jeugdinternational die vorig jaar nog de laagste rating van het spel had (gr gr DS2).
Wat een bazige ouders heeft hij
Pione Sisto's parents celebrate their son's Denmark call up by interrupting press conference with Ugandan song and dance
http://www.dailymail.co.u(...)ican-song-dance.html
Hij had vorig jaar ook een64 rated IF terwijl die van 45 af kwamquote:Op zondag 1 februari 2015 17:28 schreef Tim86 het volgende:
Twente schijnt Sisto te willen halen. Deens jeugdinternational die vorig jaar nog de laagste rating van het spel had (gr gr DS2).
Pione Sisto's parents celebrate their son's Denmark call up by interrupting press conference with Ugandan song and dance
Dat schijnt ook een groot talent te zijn.. maar heeft Twente niet al veeeeeeeeeel te veel wingers?quote:Op zondag 1 februari 2015 17:28 schreef Tim86 het volgende:
Jezus, die Ramos scheelt gewoon 7 ton zie ikquote:Op zondag 1 februari 2015 17:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In waarde miss wel ja maar niet in coins
8.05 nuquote:Op zondag 1 februari 2015 14:54 schreef DutchSL het volgende:
¤8.68 voor een miljoen op vipcoinfifa, zo goedkoop heb ik het nog niet eerder gezien
En dan zijn prijzen normaliter nog hoger in het weekend..quote:
Het weekend is ook al bijna voorbijquote:Op zondag 1 februari 2015 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan zijn prijzen normaliter nog hoger in het weekend..
Misschien maar eens een miljoentje kopen. Puur om te kunnen zeggen dat ik weer FUT miljonair ben.quote:
Zal je zien dat je gelijk een ban krijgt. Je weet het nooit met EAquote:Op zondag 1 februari 2015 17:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Misschien maar eens een miljoentje kopen. Puur om te kunnen zeggen dat ik weer FUT miljonair ben.
Dat zou wel echt mega triest zijn jaquote:Op zondag 1 februari 2015 17:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zal je zien dat je gelijk een ban krijgt. Je weet het nooit met EA
quote:Op zondag 1 februari 2015 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
die rechtsback van Ghana is zo slecht he![]()
![]()
he is just [ afbeelding ]
Geniaal plan met deze dalende coinprijzen en stijgende spelersprijzen ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:40 schreef over_hedge het volgende:
eigenlijk paar miljoen kopen, en houden tot tots.
Ja wel ff wachten tot de coin prijzen niet meer goedkoper worden.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geniaal plan met deze dalende coinprijzen en stijgende spelersprijzen ja.
Dan kan je lang wachtenquote:Op zondag 1 februari 2015 18:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja wel ff wachten tot de coin prijzen niet meer goedkoper worden.
Waarom heb je allemaal rare druppels in je sigquote:
Dat kun je herkennen omdat vipcoins er dan bij zet: "de coins worden vanaf nu niet meer goedkoper"quote:Op zondag 1 februari 2015 18:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Handig he.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat kun je herkennen omdat vipcoins er dan bij zet: "de coins worden vanaf nu niet meer goedkoper"
Daalt het hele jaar door, wellicht niet zo'n geniaal plan als je dacht.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik denk dat het 1 a 2 weken voor het TOTS het juiste moment is te verkopen. Al zal het niet veel meer uitmaken allemaal. Komende tijd zal de ene na de andere kaart 15 miljoen of meer waard gaan worden.quote:
Klopt, het verschil is absurd. Alleen heb ik Robben in het ene team, Hazard - Aguero in het andere team. Als ik wil upgraden, zou ik toch voor 30 a 40 euro aan coins moeten kopen. Kun je beter pinda's voor dat geld kopen.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:09 schreef DuTank het volgende:
Ach joh, gewoon voor 8 euro een miljoen kopen en dan pack opening voor de lol. Als je dat in FIFA punten wilt doen, kun je maar 10 packs openen ofzo. Met coins ongeveer 135
Ik heb nog maar 3 spelers die ik kan upgraden. Alleen ze kosten 3 miljoen, 2.2 miljoen en 6 miljoen om te kunnen upgraden.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Klopt, het verschil is absurd. Alleen heb ik Robben in het ene team, Hazard - Aguero in het andere team. Als ik wil upgraden, zou ik toch voor 30 a 40 euro aan coins moeten kopen. Kun je beter pinda's voor dat geld kopen.
Een beter oplossing was 10 sif lacazettes inslaan en nu of straks verkopen :pquote:Op zondag 1 februari 2015 18:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Klopt, het verschil is absurd. Alleen heb ik Robben in het ene team, Hazard - Aguero in het andere team. Als ik wil upgraden, zou ik toch voor 30 a 40 euro aan coins moeten kopen. Kun je beter pinda's voor dat geld kopen.
Van Robben naar IF Robben kost me 24 euro. Het lijkt leuk die coinprijzen, maar uitendelijk ben je nog best veel geld kwijt.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 3 spelers die ik kan upgraden. Alleen ze kosten 3 miljoen, 2.2 miljoen en 6 miljoen om te kunnen upgraden.
wat een lolquote:Op zondag 1 februari 2015 18:09 schreef DuTank het volgende:
Ach joh, gewoon voor 8 euro een miljoen kopen en dan pack opening voor de lol. Als je dat in FIFA punten wilt doen, kun je maar 10 packs openen ofzo. Met coins ongeveer 135
Precies. Als je die voor 2,50 per stuk inkoopt en 5 doorverkoopt. En soms op een feest voor 10-20 (voor Italianen en Fransozen 20). Goeie business om zo gratis te kunnen feesten. Het is net zo illegaal als coins (ver)kopen, maar de pakkans is bij EA vele malen groterquote:Op zondag 1 februari 2015 18:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik had ff gekeken, maar ik had iets van 90 euro besteed in steeds kleinere porties, maar dan looot het toch opquote:Op zondag 1 februari 2015 18:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Van Robben naar IF Robben kost me 24 euro. Het lijkt leuk die coinprijzen, maar uitendelijk ben je nog best veel geld kwijt.
Ajax in het kleinquote:Op zondag 1 februari 2015 18:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
AZHet gemak, de souplesse
Het grote Heracles helemaal ka-pot gespeeld
quote:
Toekomstige bans worden hier niet besprokenquote:Op zondag 1 februari 2015 18:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Haha jij wordt toch niet beschermd
Rijke tattaa ditdatquote:Op zondag 1 februari 2015 18:47 schreef Zhano het volgende:
Wat een koning die RijstSlapend rijk geworden.
Koning Elshaarawy IIquote:Op zondag 1 februari 2015 18:47 schreef Zhano het volgende:
Wat een koning die RijstSlapend rijk geworden.
Kom over twee weken nog eens terugquote:Op zondag 1 februari 2015 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Gisteren eindelijk fifa15 gekocht...
Normaal haal ik fifa dezelfde dag dat die uitkomt gelijk in huis, dit jaar door mij verhuizing wat uitgesteld, en door de btw actie mediamarkt maar eindelijk in huis gehaald...ik twijfelde nog een beetje
De laaste jaren waren die nieuwe versies niet veel anders..
Deze fifa15 overtreft al mijn verwachtingen. De beste Fifa ooit. Gruwelijk goed. Normaal speelde ik 1 of 2 wedstrijden op een dag ofzo maar deze is waanzinnig verslavend
Deze fifa doet wat je wilt. Passeren, dribbelen, voorbij lopen, eindelijk kan het allemaal. En de graphics zijn waanzinnig!
Echt super deze fifa, hopelijk gaat EA zo door. OOit weles een periode gehad dat ze fifa zo maakte dat je geen man voorbij kon gaan. Ze snappen het eindelijk
Wat schattig. Nog zo naïef.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Normaal haal ik fifa dezelfde dag dat die uitkomt gelijk in huis, dit jaar door mij verhuizing wat uitgesteld, en door de btw actie mediamarkt maar eindelijk in huis gehaald...ik twijfelde nog een beetje
Deze fifa15 overtreft al mijn verwachtingen. De beste Fifa ooit. Gruwelijk goed. Normaal speelde ik 1 of 2 wedstrijden op een dag ofzo maar deze is waanzinnig verslavend
Deze fifa doet wat je wilt. Passeren, dribbelen, voorbij lopen, eindelijk kan het allemaal. En de graphics zijn waanzinnig!
Echt super deze fifa, hopelijk gaat EA zo door. OOit weles een periode gehad dat ze fifa zo maakte dat je geen man voorbij kon gaan. Ze snappen het eindelijk
quote:Op zondag 1 februari 2015 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet heus wel waar ik over praat..quote:
Nee. ik zou een pack opening doen.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:06 schreef Rijst het volgende:
Zal ik dit weggeven aan jullie?
[ afbeelding ]
sinds deel 1?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet heus wel waar ik over praat..
Ik speel al Fifa sinds deel 1.....
Ik ben geen gamer die uren wil spelen...
Ik speel 1 of 2 potjes op een dag alleen fifa..dat is het..
Deze fifa is legendarisch...
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:07 schreef Rijst het volgende:
nee stuur maar een tradeoffer op deze. De eerste mag hem hebben
[ afbeelding ]
tradeoffer gestuurdquote:Op zondag 1 februari 2015 19:07 schreef Rijst het volgende:
nee stuur maar een tradeoffer op deze. De eerste mag hem hebben
[ afbeelding ]
Er zijn geen trade offers meer he tijgerquote:
Meh. Maar is gewoon een matige troll.quote:
oh wist ik veel lolquote:Op zondag 1 februari 2015 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn geen trade offers meer he tijger
you mad?quote:
Wat anderenroepen zegt me niets..quote:Op zondag 1 februari 2015 19:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
sinds deel 1?Welk deel was dat dan?
Maar ik zou zeggen lees dit topic maar eens terug toen fifa 15 net uit was.
Geen idee. Ik had het niet gezien eigenlijk. Samenvatting nog niet terug gekeken. Maar of het nou hands was of niet lekker boeiend. Ze hebben gewoon verdiend verloren.quote:
http://wefut.com/en/squad/335763quote:Op zondag 1 februari 2015 19:14 schreef FCsuarez het volgende:
Iemand die nog een leuk teampje met T.Silva kan bedenken ?
Vandaar er ieder jaar ook meer 10 miljoen stuks van verkocht wordenquote:Op zondag 1 februari 2015 19:16 schreef wieisboos het volgende:
Dit is precies hoe EA het spel ontworpen heeft. Als je net begint lijkt het leuk maar zodra je er achter komt dat het een aidsspel is kun je niet meer terug
Je weet dat je het tegen mensen hebt die (bijna) allemaal 500+ wedstrijden per fifa deel spelen he?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vandaar er ieder jaar ook meer 10 miljoen stuks van verkocht worden
Keiharde reality checkquote:Op zondag 1 februari 2015 19:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je weet dat je het tegen mensen hebt die (bijna) allemaal 500+ wedstrijden per fifa deel spelen he?
Hoeveel wedstrijden heb je al?quote:
Dat haal ik ook altijd....hoewel ik deze deel wat later gekocht heb zal het misschien niet lukken.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je weet dat je het tegen mensen hebt die (bijna) allemaal 500+ wedstrijden per fifa deel spelen he?
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat anderenroepen zegt me niets..
Ik ben geen gamer die uren speelt. Fifa is ook de enige game die ik de afgelopen 5 jaar gekocht heb...
Dit is gewoon een leuke fifa.
Een spel als fifa is toch anders dan andere spellen. Je speelt gewoon een online wedstijd van 10 minuten en dat win je of verlies je. Je hoeft niet allerlei levels door te lopen. Het is gewoon een game op zich. Daarom zal ik fifa altijd leuk blijven vinden.
Mijn eerste pack en gelijk mijn eerste IF in 2 jaarquote:
ik weet echt niet meer welk jaar het eerste deel uit is gekomen meer...maar ik dacht dat het rond 1997 geweest moet zijn....quote:Op zondag 1 februari 2015 19:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.
1e fifa? Dus je speelt net zoals ik sinds 1994 fifa?
Eerste deel was volgens mij al eerder hoor? op de nintendoquote:Op zondag 1 februari 2015 19:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.
1e fifa? Dus je speelt net zoals ik sinds 1994 fifa?
Voor welke club ben je?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet echt niet meer welk jaar het eerste deel uit is gekomen meer...maar ik dacht dat het rond 1997 geweest moet zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |