SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)![]()
truequote:Op zondag 1 februari 2015 10:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het grappige is er al lang vanaf bij kiid
Zo enorm bitter hè. Begin de dag met een lach, geniet van het leven! Carpe diemquote:Op zondag 1 februari 2015 10:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Het grappige is er al lang vanaf kiid
Mijn dag begon al om half 6. Keihard lachend wakker geworden. Aan 1 stuk door gelachen. En toen kwam jij.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo enorm bitter hè. Begin de dag met een lach, geniet van het leven! Carpe diem
Je lijkt mijn ouders wel tijdens mijn geboortequote:Op zondag 1 februari 2015 11:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Mijn dag begon al om half 6. Keihard lachend wakker geworden. Aan 1 stuk door gelachen. En toen kwam jij.
misschien ben ik je ouders welquote:Op zondag 1 februari 2015 11:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je lijkt mijn ouders wel tijdens mijn geboorte
Dat zou een mooie plot twist zijnquote:Op zondag 1 februari 2015 11:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
misschien ben ik je ouders wel
mehquote:Op zondag 1 februari 2015 11:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Team aangepast![]()
[ afbeelding ]
Ik kwam jouw team volgensmij tegen, speelde je met dit logo?quote:Op zondag 1 februari 2015 11:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Team aangepast![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 februari 2015 11:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kwam jouw team volgensmij tegen, speelde je met dit logo?
[ afbeelding ]
luisteren naar Oldenburgerquote:
Gister ook Reitsma die Locadia Narsingh noemde toen hij had gescoord en er pas achter kwam bij de herhalingquote:
Samenvatting bij de NOS maakte precies dezelfde fout, terwijl dat niet live ingesproken is (toch?)quote:Op zondag 1 februari 2015 12:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gister ook Reitsma die Locadia Narsingh noemde toen hij had gescoord en er pas achter kwam bij de herhaling
Blijkbaar wel. Wel lullig, want dan zit de commentator dus 80 minuten in zichzelf te praten. Een beetje zoals DS2 commentaar geeft bij zijn eigen potje FIFAquote:Op zondag 1 februari 2015 12:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Samenvatting bij de NOS maakte precies dezelfde fout, terwijl dat niet live ingesproken is (toch?)
quote:Op zondag 1 februari 2015 12:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Wel lullig, want dan zit de commentator dus 80 minuten in zichzelf te praten. Een beetje zoals DS2 commentaar geeft bij zijn eigen potje FIFA
Wat dacht je van Feyenoord dan. Heb 1 kans gezien en die schoot Kazim weer vakkundig naast. Stuk ellende op benen is datquote:
Je zou inderdaad niet kunnen geloven dat er topploegen punten tegen verspelenquote:
graag gedaan héquote:Op zondag 1 februari 2015 12:49 schreef Zhano het volgende:
"oh deze tegenstander heeft Herrera van Porto, die Mexicaan zit wél in het spel"
- "cheers DS2"
Reitsma gaf al commentaar toen er nog geen negers speelden in Nederland. Heeft het er nog steeds moeilijk mee.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gister ook Reitsma die Locadia Narsingh noemde toen hij had gescoord en er pas achter kwam bij de herhaling
The man, the myth, the legend.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:29 schreef DuTank het volgende:
Timothy Derijck is echt een living legend.
moet jij niet in het stadion zitten nepsupporterquote:Op zondag 1 februari 2015 13:51 schreef Kiid het volgende:
Wat is dit godverdomme slecht man. Zo weinig uitgespeelde kansen
Alles gaat op goed geluk bij Feyenoord
Nee, heb wel wat beters te doenquote:Op zondag 1 februari 2015 13:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
moet jij niet in het stadion zitten nepsupporter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
quote:Op zondag 1 februari 2015 13:59 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]smeerkeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV ook gisterenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:19 schreef over_hedge het volgende:
Thuis tegen ado bij de cornervlag beetje gay moeten gaan doen.
En dan "spierbundel" Kazim kinderlijk eenvoudig de bal meteen kwijtquote:Op zondag 1 februari 2015 14:19 schreef over_hedge het volgende:
Juventus?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef wieisboos het volgende:
Weten jullie voor welke Spaanse club Cocu heeft gespeeld?
Moeilijk moeilijkquote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef wieisboos het volgende:
Triestquote:Op zondag 1 februari 2015 14:19 schreef over_hedge het volgende:
Zo'n spierbundel is het niet. Het is gewoon een nichtquote:Op zondag 1 februari 2015 14:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dan "spierbundel" Kazim kinderlijk eenvoudig de bal meteen kwijt
Zoals de dochter van je tante is?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo'n spierbundel is het niet. Het is gewoon een nicht
Al-Jazira.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef wieisboos het volgende:
Real Madrid?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef wieisboos het volgende:
Is cola niet echt heel smerig met Kukident? Soort van dat Mentos+cola gevoel steeds in je mond?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Proest! Spuug gewoon mijn cola uit
Daarom spuugt hij het ook altijd uit.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is cola niet echt heel smerig met Kukident? Soort van dat Mentos+cola gevoel steeds in je mond?
echt grappigquote:
Rhijn moest uitwijken naar links doordat hij als enige achterin bleef. Toen hij die sliding maakte en de bal uit ging, had hij gewoon weer naar rechtsback moeten gaan en Hoorn of Moisander had Qazaishvili op moeten pakken. Ze namen alleen die ingooi snel, dus van Rhijn bleef centraal. Mag niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
boze Frank
snap niks van wat hij zei maar het klonk goed
En denk je dat Ricardo er iets van heeft gehoord/gesnapt? Ik denk het nietquote:Op zondag 1 februari 2015 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rhijn moest uitwijken naar links doordat hij als enige achterin bleef. Toen hij die sliding maakte en de bal uit ging, had hij gewoon weer naar rechtsback moeten gaan en Hoorn of Moisander had Qazaishvili op moeten pakken. Ze namen alleen die ingooi snel, dus van Rhijn bleef centraal. Mag niet.
fypquote:Op zondag 1 februari 2015 14:57 schreef el-blanchito het volgende:
Kashia gewoon tussen de fans toeschouwers
Dat is zo'n beetje al het hele seizoen en meestal winnen ze gewoon alsnog.quote:
Dan moet je maar niet zo skeer doen.quote:
Ajax lagtquote:Op zondag 1 februari 2015 15:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
In het stadion schijnt geen lag te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |