Nee.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:16 schreef JayHovah het volgende:
Is dat de moderne Judge Dredd? Karl Urban?
1/5quote:
2/5quote:
3/5quote:
Nope.quote:
Neequote:
Daar gaat de film wel over.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:35 schreef GradB het volgende:
seriemoordenaar in oud engeland.. Jack the Ripper?
4/5quote:
5/5quote:
Abraham Lincoln Vampire Hunterquote:Op maandag 2 februari 2015 21:41 schreef GradB het volgende:
Welke is die 2e foto? ik herken het wel ergens van, maar ik kom maar niet op de titel (of de rest van de film)
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:45 schreef DragonFodder het volgende:
Bill Murray
Andie mcDowell
Stephen tobolowski
regie harold ramis (die ook acteur is, misschien een cameo?)Neurologist
1/5quote:
Nopequote:
jep en nopequote:
Proceed.quote:
maakt 4quote:
Ik weet niet of ik op deze manier verder mag, maar we lopen een beetje vast. Opgezocht, deze is fout.quote:
doe je prima!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:05 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik op deze manier verder mag, maar we lopen een beetje vast. Opgezocht, deze is fout.
Film komt uit 1984
Stel maar een nieuwe vraag hoor. Dopekoe post alleen van 9 tot 5 en is meestal te beroerd überhaupt nog een hint te geven voor hij de pc uitzet en de rest van de dag niks meer van zich laat horen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:09 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]![]()
Zal ik maar de hintgever worden dan?
Met die titel alleen heeft hij een plekje op mijn watchlist verdiend.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:19 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ok, ff nadenken over de vraag.
De film van Dopekoe was
The Adventures of Buckaroo Banzai Across the 8th Dimension
FOK!ken is toch ook niet iets voor thuisquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Stel maar een nieuwe vraag hoor. Dopekoe post alleen van 9 tot 5 en is meestal te beroerd überhaupt nog een hint te geven voor hij de pc uitzet en de rest van de dag niks meer van zich laat horen.
wat moet ik dan met mijn zolderkamer dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
FOK!ken is toch ook niet iets voor thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |