Nou ja, in jouw geval zal het dan vast meevallen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe spannend wil je het hebben? Hij staat gericht op de schuur om de motor in de gaten te houden.
Als ze daar de hele dag naar willen staan staren vind ik het prima.
Daarom is het krijgen van updates bij een met internet verbonden cam allicht een punt om mee te nemen als je overweegt een betaalbare cam aan te schaffen.quote:Links to the compromised feeds spread quickly on message boards like Reddit and 4chan, where the adolescent quest for the surreptitiously-viewed nipple kicked into high gear.
Of course, nudity was found: a woman taking off her pajamas in her bedroom, a young mother standing next to a baby crib at night. Screenshots were made and posted to 4chan for teenage boys to ogle. These cameras were purchased by people who believed they would be making their home or workplace more secure. Instead, they became victims of an intimate and personal invasion of privacy.
Heel aantal waren ook gewoon cams met een standaard wachtwoordquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:08 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nou ja, in jouw geval zal het dan vast meevallen.Was ook meer bedoeld als algemene waarschuwing.
Ik bedoel..
http://www.theverge.com/2(...)camera-exploit-4chan
[..]
Daarom is het krijgen van updates bij een met internet verbonden cam allicht een punt om mee te nemen als je overweegt een betaalbare cam aan te schaffen.
Ik neem aan dat jouw Raspi-Cam ligt te verstoffen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:08 schreef RobertNL het volgende:
Dan nog was het allemaal maar houtje-touwtje. Goede software is er gewoon (nog) niet voor, ook niet voor de oude raspberry.
Of babyfoon.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:08 schreef neo2000 het volgende:
Daarom is het krijgen van updates bij een met internet verbonden cam allicht een punt om mee te nemen als je overweegt een betaalbare cam aan te schaffen.
Hopelijk is die wel beter dan je eerste auditie bij The voice of China.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]Hey, dat is het refrein van m'n nieuwe single. Nu te downloaden op iTunes.
Ja, niet stabiel te krijgen. Jij had nog geluk met je constante stream, dat werkte hier al niet eensquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:13 schreef Iemand91 het volgende:
Ik neem aan dat jouw Raspi-Cam ligt te verstoffen?
Maareh; ik kon er een stabiele 1080p 30fps. stream uitkrijgen.
Motion zou ook kunnen werken maar dan moest je resolutie en/of fps. afknijpen.
Met de nieuwe Pi zou dit wel eens opgelost kunnen zijn.
Daarna de stream naar de NAS en klaar.
Maar goed; m'n kennis daarvan is al weggezakt dus ik weet ook niet wat de huidige stand van zaken is bij de Pi + camera
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
- Video stream via server laten lopen (synology bijvoorbeeld), en dus niet intern open zetten.
Hoezo beter? I nailed it!quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:14 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hopelijk is die wel beter dan je eerste auditie bij The voice of China.
Nou ik zal je eens wat vertellen. Ik snap er werkelijk geen snars meer vanquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:59 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Wat doe je nou!!!! Ik heb gisteren een veel te dure Homewizard gekocht omdat ik o.a. mijn verlichting en zonnescherm wil aansturen. Nu twijfel ik weer door jouBlijf vooral de voortgang posten, misschien ga ik wel overstag
De microphone clip zit toch gewoon bij je mic (want is zeker niet universeel). Dus het enige wat je moet op zoeken is een 3/8" (ervaan uitgaande dat je een europese clip hebt anders een 5/8" indien USA) hot shoe adapter zoals bv dezequote:Op donderdag 5 februari 2015 00:38 schreef Jimbo het volgende:
is er geen chineese webshop met heel veel camera spullen?
ik ben nu weer op zoek naar :
[ afbeelding ]
een simpele micstand met hotshoe adapter.
http://www.linkdelight.com ... maar ik zou gewoon op eBay kijken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:38 schreef Jimbo het volgende:
is er geen chineese webshop met heel veel camera spullen?
ik ben nu weer op zoek naar :
[ afbeelding ]
een simpele micstand met hotshoe adapter.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:03 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nou ik zal je eens wat vertellen. Ik snap er werkelijk geen snars meer vanBG zegt namelijk bij deze RM2 pro dat het niet werkt met de light switch en of schakelaars. Naast dat verkoopt Broadlink weer geen plugjes met Europese aansluiting
. Het is dus keuzes maken, want die schakelaars van Orvibo zijn echt spuuglelijk (en duur)
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Ik moet echt eens research doen voor ik wat koopMisschien koop ik ze wel allebei
heb gister een 3/8'' hotshoe/schroef gekocht, voor 90cent wou ik wel even kijken of dat lukte.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:22 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
De microphone clip zit toch gewoon bij je mic (want is zeker niet universeel). Dus het enige wat je moet op zoeken is een 3/8" (ervaan uitgaande dat je een europese clip hebt anders een 5/8" indien USA) hot shoe adapter zoals bv deze
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://www.linkdelight.com ... maar ik zou gewoon op eBay kijken.
Alleen zijn ze wel een beetje pittig in prijzen en verzenden. En ze zitten ook gewoon op eBay met diverse stores. Dus ook gewoon ff op eBay kijken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb gister een 3/8'' hotshoe/schroef gekocht, voor 90cent wou ik wel even kijken of dat lukte.
Ook gelijk een naar een 1/4'' toe, daarvan heb ik er nog een zooi liggen.
Heb echt zoveel oude troep hier van vroeger toen iknog een camera had, maarja toen een tijd cam loos geweest en nu weer wat gekocht.. dus alles weer compleet maken
[..]ik bookmark hem even
thnx
[ afbeelding ]
leuk ding voor dat geld
zal eens in de reeks kijkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Alleen zijn ze wel een beetje pittig in prijzen en verzenden. En ze zitten ook gewoon op eBay met diverse stores. Dus ook gewoon ff op eBay kijken.En er is ook een boel hoop op AliExpress te vinden.
Als ik je nog een linkje cadeau mag doen: Topicreeks: Videografie met DSLR #4 Waar we zoeken een fieldmonitor . Misschien heb je daar wat aan.
Of 'gefilmd'.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal eens in de reeks kijken
Heb lang DSLR gefilmt, (of sowieso gefilmt) maar toen ik weg ging bij mn vorige werkgever had ik geen apparatuur meer tot beschikking
Maarja, was toch eigenlijk al het gefilm wel zat
heb het een tijd freelance gedaan. maar was het toen ik bij dat bedrijf weg ging zo verschrikkelijk zat dat ik zn 3 jaar geen cam meer heb aangeraaktquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Of 'gefilmd'.
Nou ja, ik vind fotografie en video zelf wel lachen, al is het puur voor de hobby (vooralsnog). Maar zou best wel op deeltijd willen gaan en het er dan naast gaan doen. Lijkt me wel wat hoor. En je kunt het zo duur maken als je zelf wilt, maar om te beginnen ben je er met een laag budget ook wel hoor.
True that.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb het een tijd freelance gedaan. maar was het toen ik bij dat bedrijf weg ging zo verschrikkelijk zat dat ik zn 3 jaar geen cam meer heb aangeraakt
nu ga ik proberen zo goedkoop mogelijk kwaliteit te leveren. het enige waar ik geld in ga stoppen (of nja, al gedaan) zijn mn lenzenwant glas is wmb zo verschrikkelijk bepalend voor je kwaliteit
lensjes vertrouw ik niet zo uit chinaquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
True that.Ben ook wel een fan van vintage spul.
Laatst nog een Jupiter-9 in huis gehaald.
[ afbeelding ]
Daar kun je wel wat mee.Maar goed. Om het Chinees te houden. Met het M43 systeem kun je ook uit China spul halen. R.J. Lens Turbo's. Zhongyi lens turbo's of de 24mm f/1.7 en 42.5mm f/1.2. SLR Magic spul!
Lekker icm bonustegoed en aanbiedingenquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:14 schreef Jonmen het volgende:
¤ 5 korting bij minimale besteding van ¤ 10 bij MiniInTheBox
SPRSALE4U
GELDIG TOT 11-02
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:55 schreef Andydewit het volgende:
Ik ben al een tijdje stil op dit forum. En dat heeft een reden: ik weet niks meer om te kopen
Nu is mijn brandende vraag aan jullie: bedenk iets gaafs, leuks, raars of handigs van maximaal 15 dollar. Of misschien iets waar je benieuwd naar bent hoe het werkt of wat het precies is. Het maakt geen f*ck uit of het de grootste onzin is die je ooit hebt gezien (zoals die schreeuwpot van een paar topics terug). Ik kies er eentje uit, bestel 'm en post mijn bevindingen en foto's hier. Good luck:)
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd of het goed werkt![]()
Maar 16 dollar op ali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |