Ik heb die code gekregen ja, maar naar wat ik kon zien leek het erop dat ik alleen de stappen kon zien. De laatste status was "verzonden", op de 28e.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is het niet, kan net zo goed dat jouw pakketje nog in China ligt natuurlijkJe krijgt bij een pakketje wel een briefje in je bus dan ja, tenzij het gewoon door de brievenbus past. Heb je wel een tracking code gekregen? Dan kan je namelijk gewoon kijken waar het zich bevindt.
quote:internationalparceltracking.com//Main.aspx#/track/AB123456789YZ/NL/1234AB waarbij je de postcode en trackcode aanpast
Je hebt ook geen 3S code nodig. Je moet in die link die shiznuts gegeven heeft even die "AB123456789YZ" veranderen in je eigen tracking code dus iets van "RD123456789" en de "1234AB" in je eigen postcode. Daarna kan je zien of hij al in Nederland te tracken is, en daarbij krijg je ook een 3S codequote:Op woensdag 4 februari 2015 21:04 schreef richolio het volgende:
Ik heb geen 3S-code gekregen!
Wellicht gewoon even geduld hebben anders. Of moet ik zo'n code opvragen?
Jij woont in Chinaquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:35 schreef Igen het volgende:
Wauw, eergisteren afgelopen zondag iets op Chinese Amazon besteld en met de slome standaardverzending laten opsturen, vandaag al bezorgd. Helemaal uit Guangzhou.
Kun je bij daglicht een foto van buiten maken?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Aangezien ik niet met photoshop overweg kan, of banners kan maken maar even zo:
Nee.quote:
Ah UPS. Dat verklaard een hoop. 2-4 dagen. Netjes hoor. Hoe heb je precies betaald? Creditcard neem ik aan? En wat waren de verzendkosten?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee.
Nou ja, eigenlijk belooft Amazon ook om best wel snel te leveren:
http://www.amazon.cn/gp/h(...)tml?nodeId=200485640
Ik dacht dat dat wel een fout moest zijn. Per ongeluk "dagen" ipv. "weken" opgeschreven of zoiets. Maar dat valt dus mee.
nooit geweten dat je daar ook een niet 3s kan invoerenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef shiznuts het volgende:
Eerst ff kijken of je al kunt 3S-en dan.
[..]
FedEx. Verzendkosten waren 110 rmb en betaald met creditcard ja. Niet spotgoedkoop, maar dat voor die prijs een product dat hier niet te koop is vanaf de andere kant van de wereld binnen 2 dagen word thuisbezorgd vind ik toch niet onaardig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:48 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ah UPS. Dat verklaard een hoop. 2-4 dagen. Netjes hoor. Hoe heb je precies betaald? Creditcard neem ik aan? En wat waren de verzendkosten?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nooit geweten dat je daar ook een niet 3s kan invoeren
Bam, zie nu mn pakje waar ik op zat te wachten in nederland staan
zal wel morgen of overmorgen worden
Ik zou toch wel oppassen met Chinese IP cams. Iig als je van plan bent om een stream te ontsluiten via internet. Heb zelf niet al te lang geleden in NL een Foscam gekocht, en als je ziet hoeveel firmware updates daarvoor uitgekomen zijn en patches die iets met security fixen.. Daar komt nog bij dat bij o.a. Foscam (toch nog een enigzins bekender merk) het daadwerkelijk updaten van firmwares qua volgordelijkheid e.d. echt een drama is dan vrees ik met grote vrezen voor IP cams uit China die overal massaal weggehangen worden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Aangezien ik niet met photoshop overweg kan, of banners kan maken maar even zo:
<snip>
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef shiznuts het volgende:
Eerst ff kijken of je al kunt 3S-en dan.
[..]
Heb 'm!quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:20 schreef igi0n het volgende:
[..]
Je hebt ook geen 3S code nodig. Je moet in die link die shiznuts gegeven heeft even die "AB123456789YZ" veranderen in je eigen tracking code dus iets van "RD123456789" en de "1234AB" in je eigen postcode. Daarna kan je zien of hij al in Nederland te tracken is, en daarbij krijg je ook een 3S code
Foscam. Fo scam. Scam fo. Scam fo sho. Scam for sure.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:17 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zou toch wel oppassen met Chinese IP cams. Iig als je van plan bent om een stream te ontsluiten via internet. Heb zelf niet al te lang geleden in NL een Foscam gekocht, en als je ziet hoeveel firmware updates daarvoor uitgekomen zijn en patches die iets met security fixen.. Daar komt nog bij dat bij o.a. Foscam (toch nog een enigzins bekender merk) het daadwerkelijk updaten van firmwares qua volgordelijkheid e.d. echt een drama is dan vrees ik met grote vrezen voor IP cams uit China die overal massaal weggehangen worden.
Was zo'n site ja. Vooral oekels die hun camera aan het web hangen met het standaard wachtwoordquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:17 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zou toch wel oppassen met Chinese IP cams. Iig als je van plan bent om een stream te ontsluiten via internet. Heb zelf niet al te lang geleden in NL een Foscam gekocht, en als je ziet hoeveel firmware updates daarvoor uitgekomen zijn en patches die iets met security fixen.. Daar komt nog bij dat bij o.a. Foscam (toch nog een enigzins bekender merk) het daadwerkelijk updaten van firmwares qua volgordelijkheid e.d. echt een drama is dan vrees ik met grote vrezen voor IP cams uit China die overal massaal weggehangen worden.
Dat zal dan dit weekend worden, ik ben deze week niet thuis bij daglicht.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kun je bij daglicht een foto van buiten maken?
Dat zal een hoop duidelijkheid geven.
De infrarood buiten ziet er wel goed scherp uit.
Ik maak mij daar niet zo druk om, ID blijft gelijk uiteraard maar wachtwoord is veranderd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:17 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Scam fo sho. They be fashizzlin' ma dizzlin cam with da scam from da china man.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Foscam. Fo scam. Scam fo. Scam fo sho. Scam for sure.
Vind je het gek!?
Hoe spannend wil je het hebben? Hij staat gericht op de schuur om de motor in de gaten te houden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:43 schreef neo2000 het volgende:
Mjah, mijn punt is dat je vaak usernaam en wachtwoord wel kunt wijzigen, maar de cams vaak, middels een simpele URL, helemaal geen credentials vragen om een stream te zien. Zulke "bugs". De ingebouwde webservers zijn vaak ietwat van discutabel hobby bob en knutsel frits niveau.Dat is bij "gerenomeerde" budget merken met Aziatische oorsprong ook wel zo (denk Wanscam/Foscam) geweest in het verleden maar die krijgen dus iig nog updates die zulke lekken dichten. Zolang zo'n ding niet over internet bereikbaar is, is het ook niet zo spannend allicht.
[..]
Scam fo sho. They be fashizzlin' ma dizzlin cam with da scam from da china man.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Scam fo sho. They be fashizzlin' ma dizzlin cam with da scam from da china man.
Wat doe je nou!!!! Ik heb gisteren een veel te dure Homewizard gekocht omdat ik o.a. mijn verlichting en zonnescherm wil aansturen. Nu twijfel ik weer door jouquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef davedavy het volgende:
Nou ik ben toch maar van gedachten veranderd haha. Het is de Broadlink RM2 geworden. Alleen even die Orvibo cancelen bij BG>
Dat is bij ''oudere'' chipsets, hé? En die bug is op de 2 camera's die ik heb ook gewoon netjes gedichtquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:43 schreef neo2000 het volgende:
jah, mijn punt is dat je vaak usernaam en wachtwoord wel kunt wijzigen, maar de cams vaak, middels een simpele URL, helemaal geen credentials vragen om een stream te zien. Zulke "bugs". De ingebouwde webservers zijn vaak ietwat van discutabel hobby bob en knutsel frits niveau. Dat is bij "gerenomeerde" budget merken met Aziatische oorsprong ook wel zo (denk Wanscam/Foscam) geweest in het verleden maar die krijgen dus iig nog updates die zulke lekken dichten. Zolang zo'n ding niet over internet bereikbaar is, is het ook niet zo spannend allicht.
Dan nog was het allemaal maar houtje-touwtje. Goede software is er gewoon (nog) niet voor, ook niet voor de oude raspberry.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:48 schreef Iemand91 het volgende:
Misschien de nieuwe Raspberry Pi proberen? Moet je zelf namelijk de firmware/software e.d. installeren.
De 'oude' Pi kon ik geen stabiele 1080p 30fps. stream uitkrijgen met bewegingsdetectie, mogelijk kan de nieuwe dat wel aan?
(bewegingsdetectie-software was te zwaar om tegelijk ook stream uit te spugen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |