Sommige mensen vinden alles hipquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:44 schreef Scorpie het volgende:
De friendzone bestaat al langer dan jij hoor TSniks hips aan.
Daar werkt die persoon dan zelf aan mee, want die blijft halfslachtig al die tijd doorsukkelen zonder duidelijkheid te vragen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
Je kent het wel... je hebt iemand leren kennen die je eigenlijk wel leuk vindt... alleen de ander moet niks van je hebben op relatie gebied maar ziet je liever als een goede vriend. Hier kom je echter pas na een tijd achter en ziet de ander vaak als een harde afwijzing omdat hij of zij dus niet door heeft dat ie is gefriendzoned.
Jij wil iets eventueel meer, maar die ander moet dan helderziend zijn en jou duidelijkheid verschaffen.quote:Dit noemen ze met een hippe term tegenwoordig de 'friendzone'. Vaak beland je daar ongewild in. Bijvoorbeeld een vriend(in) die je al heel lang kent maar waarvoor je opeens gevoelens krijgt, of iemand die je pas hebt leren kennen op bijvoorbeeld je werk, de sportschool of in een café waar je eventueel wel meer mee wil doen dan leuke gesprekken voeren...
Je voorkomt die friendzone zelf door duidelijk te zijn wat je wil en wat niet. Dan beslist die ander wel of die daarin mee wil of niet.quote:Hoe voorkom je dat je in deze friendzone komt (zorgen dat de ander een relatie met je wilt) en nog belangrijker, hoe kom je er weer uit? En: heb je zelf iemand wel eens (on)bewust gefriendzoned?
TS is wel de belichaming van de termquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:44 schreef Scorpie het volgende:
De friendzone bestaat al langer dan jij hoor TSniks hips aan.
Je doet dit jezelf wel aan he? Mensen zijn niet helderziend en dan heb ik het over zowel mannen als vrouwen. Als je zelf niet duidelijk maakt, dat jij meer wilt dan schiet dit ook niet op. Als je je intenties eenmaal duidelijk hebt gemaakt en die persoon wilt meer dan fijnquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
Je kent het wel... je hebt iemand leren kennen die je eigenlijk wel leuk vindt... alleen de ander moet niks van je hebben op relatie gebied maar ziet je liever als een goede vriend. Hier kom je echter pas na een tijd achter en ziet de ander vaak als een harde afwijzing omdat hij of zij dus niet door heeft dat ie is gefriendzoned.
Dit noemen ze met een hippe term tegenwoordig de 'friendzone'. Vaak beland je daar ongewild in. Bijvoorbeeld een vriend(in) die je al heel lang kent maar waarvoor je opeens gevoelens krijgt, of iemand die je pas hebt leren kennen op bijvoorbeeld je werk, de sportschool of in een café waar je eventueel wel meer mee wil doen dan leuke gesprekken voeren...
Hoe voorkom je dat je in deze friendzone komt (zorgen dat de ander een relatie met je wilt) en nog belangrijker, hoe kom je er weer uit? En: heb je zelf iemand wel eens (on)bewust gefriendzoned?
Dit. Niet alleen omdat het dan duidelijk is maar ook omdat vrouwen houden van mannen die risico nemen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:50 schreef Ensemble het volgende:
Je kan het voorkomen door vanaf het begin af aan duidelijk te zijn. Uit je gedrag moet zij kunnen zien dat je meer wil dan alleen een vriendschap.
En als je er eenmaal in zit, heb je heel weinig kans om er uit te komen. Beste is om gewoon het contact te verbreken en naar de volgende te gaan.
Liefde kun je niet sturen. Als er geen aantrekkingskracht bestaat dan kan die ook niet ontstaan. Volgens mij is het ook nog eens zo dat de allereerste ontmoeting bepalend is of je uberhaupt verliefd op elkaar kunt worden. Als mensen veel later verkering krijgen had het er al meteen in gezeten alleen heeft één van beide of allebei al die tijd in een negeer-modus gestaan.quote:(zorgen dat de ander een relatie met je wilt)
maar zie je nu eindelijk eens in waarom al je tinder chicks massaal afhaken? onder het mom niet durven?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:37 schreef Aiciu het volgende:
Ik app soms van "ik ben lui en lig nog in bed om deze tijd haha"
En dan appen ze van "wow ik ben jaloers!"
En dan app ik: "kom je er bij liggen?"
Dan zullen ze vast wel snappen dat ik meer wil dan samen in bed liggen
Wanneer de ander zich niet tot jou aangetrokken voelt, maar wel vriendschappelijk met je om wil gaan dan kun je de friendzone niet voorkomen tenzij je het contact gewoon verbreekt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
Hoe voorkom je dat je in deze friendzone komt (zorgen dat de ander een relatie met je wilt) en nog belangrijker, hoe kom je er weer uit? En: heb je zelf iemand wel eens (on)bewust gefriendzoned?
Ik ben te eerlijk ahahquote:Op zondag 1 februari 2015 00:27 schreef Steef121 het volgende:
[..]
maar zie je nu eindelijk eens in waarom al je tinder chicks massaal afhaken? onder het mom niet durven?
je vermijdt de friendzone door onmiddellijk duidelijk te maken dat je geen vrienden wil zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
Dit noemen ze met een hippe term tegenwoordig de 'friendzone'. Vaak beland je daar ongewild in. Bijvoorbeeld een vriend(in) die je al heel lang kent maar waarvoor je opeens gevoelens krijgt, of iemand die je pas hebt leren kennen op bijvoorbeeld je werk, de sportschool of in een café waar je eventueel wel meer mee wil doen dan leuke gesprekken voeren...
Verleid haar moeder.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2015 13:17 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe je de friendzone kan voorkomen? door niet te denken dat vrouwen slot machine's zijn waar je vriendelijkheid in kan gooien en seks uitkomt...
Dus daarom doen die typische hetero gay best friends het!quote:Op zondag 1 februari 2015 10:00 schreef jaha het volgende:
Positieve ervan inzien helpt ook.Toen ik studeerde had ik twee zeer knappe meisjes waar ik af en toe mee afsprak om te gaan lunchen of om samen koffie te drinken of eten te koken. Het was al meteen duidelijk dat seks er niet in zat omdat ze allebei al een ander vriendje hadden. Maar genieten van in de stad rondlopen met een fotomodel kan natuurlijk wel gewoon
Eens...Alleen, wat als je sowieso gewoon een vriendelijk persoon bent?quote:Op zondag 1 februari 2015 13:17 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe je de friendzone kan voorkomen? door niet te denken dat vrouwen slot machine's zijn waar je vriendelijkheid in kan gooien en seks uitkomt...
Dan hoef je niet in de friendzone te komen bij iedere vrouw die je tegenkomt.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Eens...Alleen, wat als je sowieso gewoon een vriendelijk persoon bent?
Goed om te wetenquote:Op zondag 1 februari 2015 17:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan hoef je niet in de friendzone te komen bij iedere vrouw die je tegenkomt.
je stelt de verkeerde vragen: Wat doe je om die persoon los te laten en je te richten op partners die beter bij je passenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
Hoe voorkom je dat je in deze friendzone komt (zorgen dat de ander een relatie met je wilt) en nog belangrijker, hoe kom je er weer uit?
Daar is niks mis mee. Het gaat pas fout als je zo vriendelijk bent dat je anderen over je heen laat lopen.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Eens...Alleen, wat als je sowieso gewoon een vriendelijk persoon bent?
Niet? Oh...quote:Op zondag 1 februari 2015 19:47 schreef ScheurGleuf het volgende:
Uit de friendzone komen bestaat niet. Je kan toch niet opeens iemand leuk gaan vinden?
Dat eerste klopt wel, dat tweede vraag ik me af. Ik ben ook weleens gefriendzoned door een vrouw waarbij ik meer out of her league was dan andersomquote:Op zondag 1 februari 2015 18:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je stelt de verkeerde vragen: Wat doe je om die persoon los te laten en je te richten op partners die beter bij je passen
Mij valt namelijk op dat die gefriendzonede mensen op mensen vallen die geen goede match zijn en een beetje out of their league zijn
Grt grt
Niet?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:47 schreef ScheurGleuf het volgende:
Uit de friendzone komen bestaat niet. Je kan toch niet opeens iemand leuk gaan vinden?
dat komt meer omdat je zelf dan veranderd en andere dingen gaat waarderen in mensen.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:50 schreef jodelahity het volgende:
Je kan toch later bepaalde kwaliteiten van iemand zien die ervoor zorgen dat je iemand wel leuk vindt... gebeurt meestal niet maar is ook weer niet bepaald onmogelijk ofzo... voor zover ik weet
ja maar dan is t niet het typische Friendzone geval waar mensen het altijd over hebben. Dit is eigenlijk gewoon afgewezen worden door iemand die onzeker van jou word en waar je toevallig mee bevriend bent.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste klopt wel, dat tweede vraag ik me af. Ik ben ook weleens gefriendzoned door een vrouw waarbij ik meer out of her league was dan andersom
[..]
Niet?
ditquote:Op zondag 1 februari 2015 00:04 schreef jaha het volgende:
Volgens mij is de definitie van friendzone dat de ene persoon meer wil dan de andere kan (of wil) geven. Wat jij schrijft Aiciu is friends with benefits.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |