Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008.
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012.
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012.
Europacup I (1x)1988.
UEFA Cup (1x)1978.
![azfket.png]()
![image-4478732.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, 1-3
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, 6-1
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, 1-3
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, 2-0
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, 3-1
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, 4-0
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, 1-0
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, 3-0
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, 3-0
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, 1-0
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, 1-2
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, 1-1
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, 4-3
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, 1-3
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, 2-0
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, 5-0
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, 0-1
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, 1-2
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, 2-1
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-x
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-x
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
Donderdag 31 juli: PSV - St. Pölten, 1-0
Donderdag 7 augustus: St. Pölten - PSV, 2-3
Donderdag 21 Augustus: PSV - Sjachtjor , 1-0
Donderdag 28 augustus: Sjachtjor - PSV, 0-2
Donderdag 18 september: PSV - Estoril, 1-0
Donderdag 2 oktober: Dinamo Moskou - PSV, 1-0
Donderdag 23 oktober: PSV - Panathinaikos, 1-1
Donderdag 6 november: Panathinaikos - PSV, 2-3
Donderdag 27 november: Estoril - PSV, 3-3
Donderdag 11 december: PSV - Dinamo Moskou, 0-1
Donderdag 19 februari: PSV - Zenit, x-x
Donderdag 26 februari: Zenit - PSV, x-x
![4t3k8j.png]()
Donderdag 25 september: PSV - FC Utrecht, 2-0
Woensdag 29 oktober: Almere City FC - PSV, 1-5
Dinsdag 20 januari: Roda JC - PSV, 3-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
[ Bericht 1% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 01-02-2015 18:53:57 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Memphis had natuurlijk wel bij zichzelf mogen herkennen dat De Jong die penalty had moeten nemen.
Eens met Streppel.
BFF met GGMM
quote:
Je bedoelt Locadia, die heeft immers de beste schot in de 16.
quote:
De Jong, Locadia moet even z'n plaats kennen, alhoewel hij aardig speelde.
Dinsdag ingecalculeerde nederlaag tegen NAC
Doordat hij al een tijd sukkelt met een bovenbeenblessure, maakt Georginio Wijnaldum korte nachten. Of hij dinsdag kan meedoen in het uitduel met NAC Breda is onzeker.
Wijnaldum wordt gekweld door pijn net boven zijn knie. 'Elke nacht zet ik om de twee uur de wekker om te rekken', liet hij weten aan Voetbal International. 'Volgens mij is er niets kapot, daar ga ik tenminste vanuit. Of ik dinsdag kan spelen is even afwachten.'
Tijdens het duel met Willem II (2-1 zege zaterdagavond) had Wijnaldum ook last van de blessure.
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:Doordat hij al een tijd sukkelt met een bovenbeenblessure, maakt Georginio Wijnaldum korte nachten. Of hij dinsdag kan meedoen in het uitduel met NAC Breda is onzeker.
Wijnaldum wordt gekweld door pijn net boven zijn knie. 'Elke nacht zet ik om de twee uur de wekker om te rekken', liet hij weten aan Voetbal International. 'Volgens mij is er niets kapot, daar ga ik tenminste vanuit. Of ik dinsdag kan spelen is even afwachten.'
Tijdens het duel met Willem II (2-1 zege zaterdagavond) had Wijnaldum ook last van de blessure.
Extra zuur dat Hendrix er niet bij is, anders konden ze wat rust gunnen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:
Onzin, alhoewel zelfs in een seizoen waarin Roda is gedegradeerd weet PSV nog van Roda te verliezen

, maar in de wedstrijd tegen NAC veel meer vertrouwen.
quote:
Je moet de kwaliteiten van je team weten, de Jong kan goed koppen, Locadia heeft een verdomd goeie schot.
quote:
Nou ja, ik vind de Jong nog steeds, maar hoe dan ook had Memphis de penalty niet moeten weten zei het vooraf al.
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 22:22 schreef Buitendam het volgende:Depay wil de frustratie van slecht voetballen zo snel mogelijk van zich af schieten.
Dan is een penalty wel het laatste wat je moet nemen. Cocu had ook in moeten grijpen, trouwens.
Hij wil graag Memphis genoemd worden.
Buitendam
Commissaris.
quote:
DepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepay
Dit, dus.
quote:
Iets in de trant van 'Als jullie nu geen kampioen meer worden....'
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 22:38 schreef Buitendam het volgende:[..]
DepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepayDepay
Stoer ga je eigen spelers maar proberen belachelijk te maken.
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 23:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:Wat is dat toch tegenwoordig voor een massahysterie bij het Nederlandse voetbal? Een wedstrijd van een nationale topploeg tegen een nationale middenmoter en er staan na afloop 100+ politie-agenten de straat naast het stadion af te sluiten omwille van een paar hooligans die er al dan niet zijn. Wat een verspilling van politiecapaciteit en geheel onnodige verkeershinder! Laat die sukkels toch bij elkaar de koppen inslaan, wat zal ons het boeien?
Nou kijkend naar dat publiek uit Tilburg waren bepaalde voorzorgsmaatregelen zeker niet verkeerd beoordeeld.
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Het kan best dat je gelijk hebt maar normaal gesproken ontstaan er toch weinig problemen tussen deze twee groepen supporters. Los hiervan vind ik een kans van X% op wat mishandeling van de ene holbewoner door de andere niet opwegen tegen vele duizenden Euro's aan politiekosten en de maatschappelijke overlast voor de buurtbewoners en de mensen in het verkeer. Just saying, volgens mij zijn we in dat verband compleet doorgeslagen. Maar goed, leg eens uit wat er zo opvallend was aan dat publiek uit Tilburg?
Proficiat met de overwinning jongens! Het lijkt er op dat PSV dit jaar kampioen wordt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Cavaliers
Retired.
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 23:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Het kan best dat je gelijk hebt maar normaal gesproken ontstaan er toch weinig problemen tussen deze twee groepen supporters. Los hiervan vind ik een kans van X% op wat mishandeling van de ene holbewoner door de andere niet opwegen tegen vele duizenden Euro's aan politiekosten en de maatschappelijke overlast voor de buurtbewoners en de mensen in het verkeer. Just saying, volgens mij zijn we in dat verband compleet doorgeslagen. Maar goed, leg eens uit wat er zo opvallend was aan dat publiek uit Tilburg?
Proficiat met de overwinning jongens! Het lijkt er op dat PSV dit jaar kampioen wordt.
Het vak zat aardig vol, die helft die ze hadden helemaal vol en behoorlijk opgefokt volk tussen, blijven Brabanders dus dat siert ze maar zo'n goede reputatie hebben ze niet in Tilburg

. Hoe dan ook hebben wij Harris de Hakker om het stadion te beschermen dus wat dat betreft had de politie de verantwoordelijkheid ook aan hem kunnen overlaten inderdaad.
quote:
In het stadion zag ik weinig bijzonders gebeuren bij het uitvak hoor.
quote:
Opgefokte supporters, natuurlijk ook door hoe de wedstrijd afliep, voorzorgsmaatregelen waren in mijn ogen niet te veel.