Ik ben helemaal lam, ik zie dat hele tagje niet eens hahaquote:Op zondag 1 februari 2015 02:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even dat lelijke tagje eruit slopen, dat helpt.
[ afbeelding ]
Welke zaal?quote:
Ik ben aan het bijtappenquote:
Drink jij ook speciaalbier Specularium?quote:
Specularium lijkt me niet een jongen die dat drinkt, die klapt het.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Drink jij ook speciaalbier Specularium?
"Spannend"quote:
Nee, ook nooit gedaan. Aanstellerij.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Drink jij ook speciaalbier Specularium?
Spec kapt gewoon halve liters ditdat.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ook nooit gedaan. Aanstellerij.
Wat ben je toch ook een oelewapper.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ook nooit gedaan. Aanstellerij.
Pax en ik prefereren Holger in fancy glazen.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spec kapt gewoon halve liters ditdat.
[ afbeelding ]
Ondanks dat ik graag naar Bels rij voor een speciaal biertje vermaak ik me nu toch ook optimaal met een bacoquote:Op zondag 1 februari 2015 02:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax en ik prefereren Holger in fancy glazen.
[ afbeelding ]
Konijnen lusten geen speciaalbier.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:01 schreef Specularium het volgende:
Ik zou dat niet eten, geef maar lekker aan je konijn ofzo.
Houd je wel van eiersalade?quote:Op zondag 1 februari 2015 03:01 schreef Specularium het volgende:
Ik zou dat niet eten, geef maar lekker aan je konijn ofzo.
Katten welquote:Op zondag 1 februari 2015 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Konijnen lusten geen speciaalbier.
Zonder Freddy is dat ook de moeite niet denk ik...quote:Op zondag 1 februari 2015 03:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, we hebben het optreden van Queen in de Ziggo Dome gemist.
Zeer hoogst waarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus jij vindt Adam Lambert een oetlul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |