ja, maar aangezien 1 verbeterpunt de dramatische wifi is neem ik aan dat het niet meer nodig isquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:55 schreef nomar83 het volgende:
Iets dat ik nu pas zie is dat de wireless connection schuif aan de zijkant van de 3DS ontbreekt op de New 3DS. Ik maakte daar toch vaak gebruik van om m'n wifi te resetten als het vastliep.
CARTMAN.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:07 schreef nomar83 het volgende:
"No wonder you called it the 3DS, you have to buy 3 of the fucking things!"![]()
Na Xenoblade komen er gewoon meer games die alleen op de New 3DS werken, weet het eigenlijk wel zeker. Zal eens vragen of m'n broer interesse heeft in m'n oude 3DS XL...
Misschien krijgen ze iig alle technische problemen opgelost waardoor we GBA en SNES krijgen in de eShop, maar GameCube en Wii gaan ze denk ik liever als remasters uitbrengen voor de volle prijs.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:10 schreef Leer2eK het volgende:
Misschien dat de N3DS wel net dat beetje meer power heeft waardoor in de toekomst misschien Gamecube games (of zelfs Wiigames) in de eShop komen? Of zou dit te mooi zijn?
Eerder meer N64 games, Gamecube is net ff iets te zwaar voor de 3DSquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:10 schreef Leer2eK het volgende:
sschien dat de N3DS wel net dat beetje meer power heeft waardoor in de toekomst misschien Gamecube games (of zelfs Wiigames) in de eShop komen? Of zou dit te mooi zij
Golden Eye en Perfect Darkquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eerder meer N64 games, Gamecube is net ff iets te zwaar voor de 3DS
twitter:NintendoNL twitterde op donderdag 05-02-2015 om 16:30:22#eShop-donderdag: bereid je voor op de jacht op 13-02 met een gratis demo van #MonsterHunter 4 Ultimate! http://t.co/TlaDdi4Lvf reageer retweet
tering wat een misbaksel zegquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:07 schreef nomar83 het volgende:
"No wonder you called it the 3DS, you have to buy 3 of the fucking things!"![]()
Na Xenoblade komen er gewoon meer games die alleen op de New 3DS werken, weet het eigenlijk wel zeker. Zal eens vragen of m'n broer interesse heeft in m'n oude 3DS XL...
ja dat moet haast wel, ik kan er geen touw aan vast knopen wat die nou eigenlijk duidelijk probeert te makenquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
En hij heeft gewoon ruim 2 miljoen subsAllemaal om een potje te lachen neem ik maar aan.
Zou ik ook al blij mee zijn! Mario 64, WCW/NWO revenge en inderdaad de eerder genoemde GoldenEye. En MarioKart op de 64 blijft voor mij één van de beste qua battle, maar dan wel graag met een upgrade naar via Wi-Fi en bijvoorbeeld 8 spelers tegelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eerder meer N64 games, Gamecube is net ff iets te zwaar voor de 3DS
Mario 64 in een aangepaste vorm had je al op de DSquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:51 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Zou ik ook al blij mee zijn! Mario 64, WCW/NWO revenge en inderdaad de eerder genoemde GoldenEye. En MarioKart op de 64 blijft voor mij één van de beste qua battle, maar dan wel graag met een upgrade naar via Wi-Fi en bijvoorbeeld 8 spelers tegelijk.
Als die op gas is, zit er ook geen gasslang bij, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:31 schreef VRIDZ het volgende:
Heb de N64-versies van beide Zelda's nog nooit gespeeld.. maar als ik zo her en der de reacties lees, kan ik dus beter voor de 3DS-remakes gaan?
Oh en om even terug te komen op dat gare discussiepunt van stekkers; er zijn wel degelijk meer producten die zonder netsnoer geleverd worden. Mijn kookplaat bijvoorbeeld. Toegegeven, daar moest ook een apart soort stekker op (perilex), maar die moest je dus ook zelf eentje bijkopen. En verder hou ik maar meteen weer op erover, denk dat alles al gezegd is
Ik speelde voorheen nog wel regelmatig Zelda op mijn 64 maar dat ziet er tegenwoordig op een grote lcd wel wat lelijk uit. Het maakt de game niet minder maar als je een 3ds hebt en je wilt ze toch spelen zou ik het lekker daar op doen. Het is sowieso grafisch mooier plus je kan het overal spelen waar je wilt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:31 schreef VRIDZ het volgende:
Heb de N64-versies van beide Zelda's nog nooit gespeeld.. maar als ik zo her en der de reacties lees, kan ik dus beter voor de 3DS-remakes gaan?
Oh en om even terug te komen op dat gare discussiepunt van stekkers; er zijn wel degelijk meer producten die zonder netsnoer geleverd worden. Mijn kookplaat bijvoorbeeld. Toegegeven, daar moest ook een apart soort stekker op (perilex), maar die moest je dus ook zelf eentje bijkopen. En verder hou ik maar meteen weer op erover, denk dat alles al gezegd is
Ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:00 schreef CamelNLD het volgende:
Vraagje:
Ik heb een 3dsXL met animal crossing pre installed. Als ik nu een new 3ds wil, wil ik natuurlijk animal crossing ook meenemen. Kan dat?
Wat je hebt gedownload gaat gewoon mee geloof ik, zou hem niet opnieuw hoeven downloaden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:56 schreef Leer2eK het volgende:
Gebeurt dat automatisch met de gegevensoverdracht of moet je hem dan weer in de eshop downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |