SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Om de 0-1 te consoliderenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom Hiljemark in werd gebracht bij PSV?
Deze tweede helft krijgt GAE de bal, onbedoeld of niet. GAE heeft moeite iets met het balbezit te doen. Groningen countert dus. Vooral via de rechterkant maar Antonia is een beetje matig vandaag.quote:
twitter:FCGOnline twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 21:05:12Antonia is snel, maar het rendement is onthutsend. Publiek wil Mahi #GROgae reageer retweet
Rendement van Mahi is veel beter namelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FCGOnline twitterde op zaterdag 31-01-2015 om 21:05:12Antonia is snel, maar het rendement is onthutsend. Publiek wil Mahi #GROgae reageer retweet
Ik zag het later pas om me rot te lachen om Depay en daarna om Cocuquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe werd de pingel van Depay hier eigenlijk ontvangen?
Dan denk ik weer een kippeling.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Tibbling denk ik aan kibbeling.
TEringdom om hem die pingels te laten nemen. Laat Luukinho de pingels lekker nemen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zag het later pas om me rot te lachen om Depay en daarna om Cocu
Of Wijnaldum.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TEringdom om hem die pingels te laten nemen. Laat Luukinho de pingels lekker nemen.
4/6 gemist laatste pingels. Lachwekkendquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TEringdom om hem die pingels te laten nemen. Laat Luukinho de pingels lekker nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |