Ik deed het boekje dicht hoor. 😌quote:
oh nooooo. Dat waren mijn intenties heel nietquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:38 schreef Blaadjes het volgende:
KB lapo hunter. L officieel van de troon gestoten.
np.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh nooooo. Dat waren mijn intenties heel nietwas gewoon toevallig!
Daar wachtte ik ook opquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik deed het boekje dicht hoor. 😌
Vandaag niet naar de bios geweest, broertje voelt zich ziekjes.
Nee. Hij was ziekjes en er was bezoek tot vier uur, dus de kinderfilms draaiden ook niet meer geloof imquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:42 schreef Lavenderr het volgende:
Gefeliciteerd met je broertje KB. Ben je nog met hem naar de bios geweest?
Ja, dan beter ff wachten tot hij weer opgeknapt is. Wel sneu dat hij net op zijn verjaardag ziek isquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. Hij was ziekjes en er was bezoek tot vier uur, dus de kinderfilms draaiden ook niet meer geloof imga morgen wel met hem.
Bedankt.![]()
Inderdaad, hij was gisteren al een beetje aan het hoesten en snotteren en dat heeft doorgezet. Hopelijk word ik niet ziek door hem.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan beter ff wachten tot hij weer opgeknapt is. Wel sneu dat hij net op zijn verjaardag ziek is
Maar heeft hij het ondanks dat hij beetje ziek is toch wel een beetje van zijn verjaardag genoten? Op die leeftijd is een verjaardag toch iets waar je helemaal naar toe leeft. Ik kon vroeger de nacht voor mijn verjaardag van de voorpret niet slapenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, hij was gisteren al een beetje aan het hoesten en snotteren en dat heeft doorgezet. Hopelijk word ik niet ziek door hem.
Ja dat zeker wel hoor!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar heeft hij het ondanks dat hij beetje ziek is toch wel een beetje van zijn verjaardag genoten? Op die leeftijd is een verjaardag toch iets waar je helemaal naar toe leeft. Ik kon vroeger de nacht voor mijn verjaardag van de voorpret niet slapen
Ah goedzo! En nu nog een middagje film met zijn grote zus in het vooruitzicht, helemaal topquote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat zeker wel hoor!Gisteren heeft hij samen met mn zusje zijn taart gemaakt en versierd enzo. En hij was vandaag om 5u 's morgens al wakker haha. Verder is hij flink verwend vandaag door iedereen.
Precies. Hij heb niks te klagenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah goedzo! En nu nog een middagje film met zijn grote zus in het vooruitzicht, helemaal top
Geen idee. Ik heb besloten het nieuws niet meer te volgen. Vond de TT best passend in bnw.quote:
Hahaquote:
Volgens mij mijn tweede.quote:
Nee ik denk het niet. Ga niet weg. Blijf.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:43 schreef Scrummie het volgende:
En nu naar verjaardag zusje, voor de tweede maal, dus ik ben heel vroeg thuis want ik heb nergens zin in, ben chagrijnig. Tot straks dames, redden jullie het wel zonder mij?
Elk topic van jou is hemels lieverd. Dank je wel, zal aan je denken.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Precies. Hij heb niks te klagen
Hoe was jouw dag vandaag?
[..]
Geen idee. Ik heb besloten het nieuws niet meer te volgen. Vond de TT best passend in bnw.
[..]
HahaJij.
[..]
Volgens mij mijn tweede.
[..]
Nee ik denk het niet. Ga niet weg. Blijf.
Maar veel plezier! Tot latersss.
Met moeite Scrum. Met moeite.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:43 schreef Scrummie het volgende:
En nu naar verjaardag zusje, voor de tweede maal, dus ik ben heel vroeg thuis want ik heb nergens zin in, ben chagrijnig. Tot straks dames, redden jullie het wel zonder mij?
Vrolijkt het feit dat PSV in eigen huis met 1-0 achterstaat tegen Willem II je wat op?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:43 schreef Scrummie het volgende:
Ohhh je laat me blozen, stahp it you.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elk topic van jou is hemels lieverd. Dank je wel, zal aan je denken.
Jawelllll, maar jetro speelt niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Vrolijkt het feit dat PSV in eigen huis met 1-0 achterstaat tegen Willem II je wat op?
Ach meid. Ik bloos altijd als ik je naam voorbij zie scrollen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhh je laat me blozen, stahp it you.
Dank schoonheid. Jij ook en tot straks!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met moeite Scrum. Met moeite.
Gefeliciteerd met je zusje en fijne avond
godgloeiendequote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawelllll, maar jetro speelt niet.
Zucht, zwijmel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach meid. Ik bloos altijd als ik je naam voorbij zie scrollen.
Dat hoort een vrouw te weten ja!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe krijg je een man rustig dan?!
Te laat. Wat een kutsfeer hangt daar toch ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Rustig Scrum
KB doe je ding en maak 'm rustig
Ja kom maar hier, als het daar kut is moet je er niet blijven rondhangen. Je zit op fok voor je plezier.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Te laat. Wat een kutsfeer hangt daar toch ook.
Alles is beter hier.
Ik ga stuiteren van koffie.quote:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Te laat. Wat een kutsfeer hangt daar toch ook.
Alles is beter hier.
Dan neem jij koffie vóór die tijd.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja kom maar hier, als het daar kut is moet je er niet blijven rondhangen. Je zit op fok voor je plezier.
[..]
Ik ga stuiteren van koffie.
Meestal val ik in slaap na seks, dus heb ik koffie nodig. Verschilt per man natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
LEG DAN UIT WAAR DIE KOFFIE VOOR DIENT AUB.
Oh op die manier.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Meestal val ik in slaap na seks, dus heb ik koffie nodig. Verschilt per man natuurlijk.
je moet maar zo denken div...het is pas echt erg als je tijdens de sex in slaap valt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Meestal val ik in slaap na seks, dus heb ik koffie nodig. Verschilt per man natuurlijk.
Waarheidquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
je moet maar zo denken div...het is pas echt erg als je tijdens de sex in slaap valt.
Hahaha, ik moest ergens aan denken. Sorry.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
je moet maar zo denken div...het is pas echt erg als je tijdens de sex in slaap valt.
Prima nummertje!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tududuuuuuu. Come on eileeeeeen.
*onverstaanbaar stuk tekst*
ohhhh
je maakt me nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest ergens aan denken. Sorry.
Waarom ben je chagrijnig eigenlijk? Door wat er in VBL gebeurd is?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima nummertje!
Versie van Reel Big Fish was ook tof.
Enlighten us!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest ergens aan denken. Sorry.
Weet ik niet eigenlijk. Gewoon, vandaag. Soms heb je dat denk ikquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom ben je chagrijnig eigenlijk? Door wat er in VBL gebeurd is?
Ahhh haha. Nouja, het is erger toch als de vrouw in slaap valt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat het mij eens BIJNA is overkomen. Zal geen details doen
HOE DAN!?!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat het mij eens BIJNA is overkomen. Zal geen details doen
Ach, gewoon doorgaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahhh haha. Nouja, het is erger toch als de vrouw in slaap valt.
Haha, goed van je dat je toch doorgezet had.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was heel moe, maar wou niet opgeven. Ogen vielen af en toe gewoon dicht. Zo moe.
Zo ben ik. Vrouwen pleaser.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, goed van je dat je toch doorgezet had.
Ach.. Het was m'n enige bedpartner, ze heeft niks te klagen gehad verderquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zou best beledigd zijn mocht zoiets mij overkomen.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:38 schreef Scrummie het volgende:
Rustige seks is ook lekker trouwens. Op z'n tijd.
Ik geloof je op je blauwe ogen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach.. Het was m'n enige bedpartner, ze heeft niks te klagen gehad verder.
Gewoon zo laten. Went vanzelf!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat moment dat er iemand je kamer in komt en deze een supermegarommelige puinhoop is. Awkward.
Blauwgrijsquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik geloof je op je blauwe ogen.
Sfeertje daar, niet mijn sfeertje meer. Je word er constant afgezeken door een aantal users die denken dat ze de boel daar wel even regelen. Dat is mijn rol al natuurlijk.quote:
Okee. Dan moet je aan het werk hequote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik wil daar niet aan wennen.
[..]
Mooi.
Kom jij mee opruimen dan?quote:
Oh dat klinkt niet fijn zeg, sterkte en probeer ook wat rust in te lassen tussen alle hectiek door.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:36 schreef theguyver het volgende:
Hoi peeps excuus voor mijn weinige aanwezigheid de laatste tijd.. FF te veel shit aan mijn kop gehad. Moet veel regelen. En veel tegen polen begravenis en mijn eigen bruiloft.
Hopelijk volgende week wat meer rust.. Gr guvie
Sterkte ermee kerel!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:36 schreef theguyver het volgende:
Hoi peeps excuus voor mijn weinige aanwezigheid de laatste tijd.. FF te veel shit aan mijn kop gehad. Moet veel regelen. En veel tegen polen begravenis en mijn eigen bruiloft.
Sterkte Guyvquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:36 schreef theguyver het volgende:
Nopequote:
Helemaal niet? Of foutmelding?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn laptop gaat niet meer aan. Stom onding.
Helemaal niet. Heb dat vaker, dat hij dan opeens uitvalt. Geen idee wat er aan de hand is. De batterij die erin hoort zit er ook al niet meer in omdat ie niet meer oplaadde. Ligt geloof ik aan of de laptop of de oplaadkabel.quote:
Maakt niet uit .quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Precies. Hij heb niks te klagen
Hoe was jouw dag vandaag?
[..]
Geen idee. Ik heb besloten het nieuws niet meer te volgen. Vond de TT best passend in bnw.
[..]
HahaJij.
[..]
Volgens mij mijn tweede.
[..]
Nee ik denk het niet. Ga niet weg. Blijf.
Maar veel plezier! Tot latersss.
Wat zijn zwaarden van schuim? Mario Kart is wel terecht om oorlog over te voeren, want Mario Kartquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:50 schreef theguyver het volgende:
Rust? Mario kart oorlog momenteel als ze het niet kunnen winnen vechten ze het uit met zwaarden van schuim.
Hopelijk volgende week wat minder hectiek
Bedankt ofzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Maakt niet uit .
*geeft knuffel*
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zijn zwaarden van schuim? Mario Kart is wel terecht om oorlog over te voeren, want Mario Kart
[..]
Bedankt ofzo.
Waar heb ik die knuffel aan te danken?
Wat voor merk?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helemaal niet. Heb dat vaker, dat hij dan opeens uitvalt. Geen idee wat er aan de hand is. De batterij die erin hoort zit er ook al niet meer in omdat ie niet meer oplaadde. Ligt geloof ik aan of de laptop of de oplaadkabel.Maar krijg hem nu met geen mogelijkheid meer aan.
Stom onding.
Nou nouquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik een idee had, had ik er niet naar gevraagd of wel, bijdehandje?
Neequote:
Packard Bell ofzo.quote:
Wowow. Ik ben deze kant van jou helemaal niet gewend.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:06 schreef Scrummie het volgende:
Zo, ik lig in bed. Jointje erbij. Laptopje. Vandaag is mijn blue saturday.
Morgen een nieuwe dagquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:06 schreef Scrummie het volgende:
Zo, ik lig in bed. Jointje erbij. Laptopje. Vandaag is mijn blue saturday.
Ik zou niet weten waaroverquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Packard Bell ofzo.Ik wil een nieuwe. Deze is en onbetrouwbaar en retetraag.
[..]
Wowow. Ik ben deze kant van jou helemaal niet gewend.
WIL JE EROVER PRATEN SCRUMMIE?
Komt goed gozerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Morgen een nieuwe dag
Geniet van je groene vriend
Ahja onze Groen-Gele HageChinezen. Oprollen die hap met Lexie vooropquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt goed gozer.
Morgen ADO pakken
Daar gaat m'n humeur weer. Bedankt gozerT.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahja onze Groen-Gele HageChinezen. Oprollen die hap met Lexie voorop
Hahaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar gaat m'n humeur weer. Bedankt gozerT.
Het gaat nergens over hequote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahamoest zo hard lachen om dat feyenoord-topic
In bed liggen is het fijnste wat er is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarover. Morgen schijnt de zon vast weer. Nu al, nu ik in bed lig, gaat het al stukken beter
Jij als echte studiebolletje van ons, moet gewoon een Apple laptop
Nooit gehad ditquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Wie heeft het volgende wel eens gehad: een niet zo levend topic, half lezend, je leest een reactie, quote hem snel, en begint vol overgave te tikken en vervolgens ziet dat je op jezelf aan het reageren bent...
Pleurt op man, die gozer kan er toch helemaal geen fuck van. Lachwekkend, die Lex! Verder een prima gozer hoor, daar niet van.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoah, toch een sterkhouder hoor die Lex.
Goed gezegdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In bed liggen is het fijnste wat er is.Of in ieder geval een van de fijnste dingen!
Koop er een voor me!?![]()
![]()
Ik heb sinds een maand wel een iPhone en dat bevalt eigenlijk best goed.
Die joint werkt snelquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Wie heeft het volgende wel eens gehad: een niet zo levend topic, half lezend, je leest een reactie, quote hem snel, en begint vol overgave te tikken en vervolgens ziet dat je op jezelf aan het reageren bent...
Kom samen in bed liggen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed gezegd
En nee, sorry, ik heb eindelijk spaargeld, dat wil ik graag zo houden.
En ja, once you go Apple, you never go back.
Was niet eens nu. Ik zeg overigens ook nergens dat ik het zelf was die dat had. Ik ontken alles.quote:
Ja tuurlijk willen we dat. Dan word je minister presidente, kan je wel Apples betalenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom samen in bed liggen.
Maar... je wil dat deze ijverige studente haar studie toch gaat halen enzo?!![]()
Heb ook al flink gebruik gemaakt van hun service..Heb mijn vierde toestel inmiddels, en dat in één maand.
Zie je die uitnodiging hierboven? Kleed je aan en spoed je naar KB!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was niet eens nu. Ik zeg overigens ook nergens dat ik het zelf was die dat had. Ik ontken alles.
Nee joh, Div's eigendomquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zie je die uitnodiging hierboven? Kleed je aan en spoed je naar KB!
Het blijft toch geweldig he . Kan daar zo van genietenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef Scrummie het volgende:
Ga je even kijken op van alles op YouTube, kom je toch altijd weer hier terecht;
Ik lag net zo in een deukquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het blijft toch geweldig he . Kan daar zo van genieten
Ja, zou echter geen goede leider zijn. CHAOS PANIEK SOS ERROR zou er dan heersen!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk willen we dat. Dan word je minister presidente, kan je wel Apples betalen
Zo vaak al ja? Bizar. Ik heb net begin januari mijn eerste vervangende toestel gekregen, en heb al... sinds eerste iPhone iPhones.
Ben niemands eigendom, scrummie pls.quote:
Bizar zeg dat! Maar ja, wel goeie garantie natuurlijk. Maar geen klik? Het klikte niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, zou echter geen goede leider zijn. CHAOS PANIEK SOS ERROR zou er dan heersen!
Ja, mn iphooooooooooone had twee keer een bluescreen en vond de afwerking van het scherm niet zo, en een schroefje stak wat uit.
Tweede vervangende toestel had een dode pixel! En toen derde had ik geen klik mee
Zodoende...
[..]
Ben niemands eigendom, scrummie pls.Was oprechte uitnodiging, maar laatmaar.
Ik ben geen ding.
De randjes voelden gewoon niet zo fijn aan, alsof er nog ruimte tussen zat. Absoluut goede garantie, ze begrepen me ook allemaal, dus heb helemaal niks te klagen!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bizar zeg dat! Maar ja, wel goeie garantie natuurlijk. Maar geen klik? Het klikte niet?Hoe moet ik dat zien?
En niet zo boos doen, sorry.
Gelukkig maar, en mooi dat ie nu bevaltquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De randjes voelden gewoon niet zo fijn aan, alsof er nog ruimte tussen zat. Absoluut goede garantie, ze begrepen me ook allemaal, dus heb helemaal niks te klagen!
Ik ben altijd een boos meisje.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, en mooi dat ie nu bevalt.
Ach, we zijn allemaal wel eens boos. Zonde van de tijd eigenlijk.
Ja! Ge-wel-digquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:40 schreef Blaadjes het volgende:
Iemand net die rap battle gezien tussen rutte en poetin bij cojones?
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pleurt op man, die gozer kan er toch helemaal geen fuck van. Lachwekkend, die Lex! Verder een prima gozer hoor, daar niet van.
Die wonnen weer eens gelukkig. Denk ik, want heb er niets van gezien. Jij?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:48 schreef Divje het volgende:
[..]Zullen we het dan maar over PSV hebben?
Ik vind het wel sielugh voor Cocu.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:48 schreef Divje het volgende:
[..]Zullen we het dan maar over PSV hebben?
In een harem delen we alles.quote:
Pff gelukkig iddquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die wonnen weer eens gelukkig. Denk ik, want heb er niets van gezien. Jij?
Wat kijkt die vaak dom uit z'n ogen zegquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind het wel sielugh voor Cocu.
Waarom denk je dat ie iets met voetbal doet en geen wetenschapper is bij CERN?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:50 schreef Divje het volgende:
Wat kijkt die vaak dom uit z'n ogen zegmaar hoeso sielugh?
KB, kom eraan.quote:
Echt he. Ben er maar 1 keer geweest, maar wat een dooie boel.quote:[..]
Pff gelukkig idd![]()
Heb het laatste half uur gezien, wat een flutpubliek zit daar ook zeg.
quote:[..]
Wat kijkt die vaak dom uit z'n ogen zegmaar hoeso sielugh?
Het ligt ook wel aan z'n hoofdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie iets met voetbal doet en geen wetenschapper is bij CERN?
Suggereer je nou dat iedereen voetballer dom is?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie iets met voetbal doet en geen wetenschapper is bij CERN?
Jetroquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Het ligt ook wel aan z'n hoofden slim zal ie idd niet zijn want PSV.
Die antwoord ga ik niet bevragen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat iedereen voetballer dom is?
Ach, als jij dat eruit wil lezen moet je dat vooral doenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat iedereen voetballer dom is?
Dit antwoord. Een legende!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die antwoord ga ik niet bevragen.
De klinkers botsen teveel?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die antwoord ga ik niet bevragen.
ja he? Ik moest zo lachen. Vind heel het programma wel leuk. Beetje grof maar daar hou ik wel van.quote:
Lafbek is het!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tactiek ook van Cocu, achteruit hangen en maar counteren.
Ja, ik vond het vanavond ook echt goed. Met dat stukje van Rutte en Poetin als hoogtepunt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja he? Ik moest zo lachen. Vind heel het programma wel leuk. Beetje grof maar daar hou ik wel van.
haha homo-depayquote:
Ik zal het zo eens bekijken. De enige "die antwoord" die ik tot dusverre ken is dezequote:
Fogelquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal het zo eens bekijken. De enige "die antwoord" die ik tot dusverre ken is deze
Nahhhh Blaadjes, wat is deze.quote:
Haha, ja dat had ook gekund.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal het zo eens bekijken. De enige "die antwoord" die ik tot dusverre ken is deze
Geen idee. Maar enkele jaren geleden draaien mijn collegas de muziek van Die Antwoord hele dag door een paar weken lang "ter voorbereiding" van een reis naar Zuid-Africaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Fogel
Komt er niet een film uit met die 2 gekkies?
Depay lijkt me nou een hele oppervlakkige jongeman. Denk dat Jetro leuker in de omgang is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nahhhh Blaadjes, wat is deze.Hillemal niks mis met deze jongeman.
[..]
Haha, ja dat had ook gekund.
Ik denk dat ze beide oppervlakkig zijn. Ik ben verdulleme ouder dan die twee.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Depay lijkt me nou een hele oppervlakkige jongeman. Denk dat Jetro leuker in de omgang is.
samen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beide oppervlakkig zijn. Ik ben verdulleme ouder dan die twee.HOE DAN.
Oh nee dat niet. Volgens mij kwamen zij beide uit '94.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
jetro en homo depay hun leeftijd.
nou ja zou kunnen dat jij uit 74 komt toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh nee dat niet. Volgens mij kwamen zij beide uit '94.
Had je later geboren moeten worden ehquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beide oppervlakkig zijn. Ik ben verdulleme ouder dan die twee.HOE DAN.
Nee joh.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nou ja zou kunnen dat jij uit 74 komt toch?
Pffquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee joh.Ik ben een '92-ganger.
Je gaat me niet weer in de war brengen hequote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eens. Maarja, je kan niet altijd zes gooien.
Welke war? Wanneer deed ik dat eerder? Help chaos error SOS.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Je gaat me niet weer in de war brengen he
1+1=3 enzovoort.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welke war? Wanneer deed ik dat eerder? Help chaos error SOS.
Ik kan niet meer terug vinden waar jij mij compleet in de war maaktequote:
Alles waar ik mee te maken heb is belangrijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kan niet meer terug vinden waar jij mij compleet in de war maakte
Ging iig nergens over, niet belangrijk! EN DOORRRRRR
Geen ideequote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles waar ik mee te maken heb is belangrijk.![]()
Nee oke grapje, waar zullen we het nu eens over gaan hebben?
Oh oke. Veel plezier.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen ideeMoet zo de deur uit
party-hardy tussen de hunebedden
Thanksquote:
Ook naar de kroeg?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Tot morgen schatjes
Fijne avond/slaap lekker.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Tot morgen schatjes
Jij ook bedankt.quote:
Voor wie het niet gezien heeft.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik vond het vanavond ook echt goed. Met dat stukje van Rutte en Poetin als hoogtepunt.
Voor het raam staan kan ook risico's met zich meebrengenquote:Op zondag 1 februari 2015 12:07 schreef Beathoven het volgende:
Blessures liggen inderdaad op de loer en zitten schijnt 't nieuwe roken te zijn, dus ik ga vandaag voor 't raam staan.
Ik wil van die rolbanden overal, net als op Schipholquote:Op zondag 1 februari 2015 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor het raam staan kan ook risico's met zich meebrengen.
Dit ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:53 schreef Molurus het volgende:
Van sporten krijg je alleen maar blessures, ik zou het niet doen.
Dat zou echt verdomde handig zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik wil van die rolbanden overal, net als op Schiphol
Zo'n ding aanschaffen, perfect voor de luie fokker:quote:Op zondag 1 februari 2015 12:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik wil van die rolbanden overal, net als op Schiphol
Soms ja.. in mijn geval!quote:Op zondag 1 februari 2015 11:53 schreef Molurus het volgende:
Van sporten krijg je alleen maar blessures, ik zou het niet doen.
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je zo lekker ruikt en dus de hele tijd aan jezelf zit te snuffelen en anderen te laten ruiken aan je?![]()
jullie hebben tenminste nog 3 punten, bij ons 0 punten (terecht)quote:Op zondag 1 februari 2015 15:09 schreef Divje het volgende:
Hoivoetbal gemist
maar blijkbaar is dat niet erg want het was niet om aan te gluren?
Voetbal was drama, maar zeker knap van dat jochiequote:Op zondag 1 februari 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
En, was het een mooi voetbalweekend?
Voor het wielrennen was het iig wél een goed weekend. Mattieu van der Poel wereldkampioen veldrijdenHij volgt gewoon zijn vader op die in 1996 wereldkampioen werd
Wat zal zijn vader trots zijn he? Lijkt me één van de mooiste momenten in zijn leven. Misschien nog wel mooier dan toen hij zelf wereldkampioen werd.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetbal was drama, maar zeker knap van dat jochie
Dat is nou on-weer B.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:31 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.![]()
Het regent het sneeuwt het hagelt en er is onweer.![]()
Wat is dit nou weer?
Ik moet straks rolluiken op gaan hngen....lekker dan.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nou on-weer B.
Goeiemorgen
Ja, die zorgt zelf voor prachtig Noorderlicht en laat ons met een kwakkelwinter zitten. Lekker ding is hetquote:Op maandag 2 februari 2015 09:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik moet straks rolluiken op gaan hngen....lekker dan.
Zit Fogel zeker weer met z'n tengels aan dat HAARP station in Noorwegen.
Hey Blaadjes, ja hoor.. alles top alleen zo verscrhikkelijk druk laatste tijd.. gelukkig even goed ontspannen afgelopen weekend..quote:
Yessss! En ik kijk weer eens live mee!quote:Op maandag 2 februari 2015 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Goedenavond Raakpoes en allemaal. Straks weer genieten!
Nee joh. VI is begonnenquote:Op maandag 2 februari 2015 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou inderdaad, misschien ligt het An mij.
Tuurlijk niet lieverd.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou inderdaad, misschien ligt het An mij.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:20 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Tuurlijk, blijf nooit lang weg. je weet.
Welke?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Er is weer een hele rits films opgedoken om te downloaden
Euhh, weet niet of het allemaal je smaak isquote:
Ik ken gewoon niet 1 titelquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Euhh, weet niet of het allemaal je smaak is
Birdman (2014) - IMDb
VANish (2015) - IMDb
Wild Card (2015) - IMDb , Jason Statham altijd
Home Sweet Hell (2015) - IMDb
Outpost 37 (2014) - IMDb
Dumb and Dumber To (2014) - IMDb
Big Hero 6 (2014) - IMDb
Everly (2014) - IMDb
Heb weer zo'n bui om alles te downloaden wat uit komt
Had ook nog nooit gehoord van de meeste, behalve idd Birdman, en Big Hero 6, maar dat komt omdat ik een sucker ben voor animatiequote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:59 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ik ken gewoon niet 1 titel.
Birdman wel eens gehoord van naam, maar da's de enige.
Dumb en Dumber kan ik zelfs met een groene vriend niet kijken, dat vond ik echt alleen heel vroeger grappig volgens mijquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Had ook nog nooit gehoord van de meeste, behalve idd Birdman, en Big Hero 6, maar dat komt omdat ik een sucker ben voor animatie
Mjah en Dumb & Dumber natuurlijk, vond de eerste geen reet aan dus weet niet precies waarom ik deel 2 een kans ga geven. Misschien leuk met een groene vriend
VANish zou je alleen al moeten kijken om Danny Trejo, en Maiara Walsh mag er wel wezen hoor
Sommige van die films hebben nog niet eens een rating op imdb, wel apart.
Ja die humor is ook niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:24 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Dumb en Dumber kan ik zelfs met een groene vriend niet kijken, dat vond ik echt alleen heel vroeger grappig volgens mij. Zelfde als Dude where's my car en dat soort films
.
Rest zal ik (proberen te) onthouden voor een film avondje.
Ik wacht nog op Interstellar!
http://www.shush.sequote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Euhh, weet niet of het allemaal je smaak is
Birdman (2014) - IMDb
VANish (2015) - IMDb
Wild Card (2015) - IMDb , Jason Statham altijd
Home Sweet Hell (2015) - IMDb
Outpost 37 (2014) - IMDb
Dumb and Dumber To (2014) - IMDb
Big Hero 6 (2014) - IMDb
Everly (2014) - IMDb
Heb weer zo'n bui om alles te downloaden wat uit komt
staat nog steeds op mijn lijstje..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja die humor is ook niet echt mijn ding
Interstellar is wel een pareltje
Hou niet zo van streamenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.shush.se
onderaan bij films , scheelt downloaden gelijk stream
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
staat nog steeds op mijn lijstje..
Alleen afgelopen week iets te druk met Uncharted 123 en de last of us!
Van mijn skatje gekrijgt
Ik stream normaal niet maar deze werkt super klik en play misschien tabje met reclame weg klikken maar verder werkt top probeer maar uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Hou niet zo van streamenen hoef meestal maar een kwartiertje te wachten tot films klaar zijn met downloaden
lang leve itunes web-dl's
[..]
Bazengame'sallemaal!
Zal het eens kans gevenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik stream normaal niet maar deze werkt super klik en play misschien tabje met reclame weg klikken maar verder werkt top probeer maar uit.
Kijk al mijn series daar, ze hebben genoeg!
En ja vanavond beyond 2 souls even proberen!
Last of us... heb je die gespeeld .. dan heb ik mooi filmpje voor je,
Ptverdikkie man die game greep me bij de strot en liet me niet los!
ow beter is eerst even uitspelen hoor..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal het eens kans geven
The Last of Us idd gespeeld, niet uitgespeeld though.
Enige game die me echt raakte. Die opening
Wil mezelf niet spoilen met je filmpje want ga het zeker weer een keer oppikken. Nu bezig met Dying Lightwel geinig tussendoor.
TRU / Last of us zombies is mogelijk!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal het eens kans geven
The Last of Us idd gespeeld, niet uitgespeeld though.
Enige game die me echt raakte. Die opening
Wil mezelf niet spoilen met je filmpje want ga het zeker weer een keer oppikken. Nu bezig met Dying Lightwel geinig tussendoor.
The Last of Usquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
staat nog steeds op mijn lijstje..
Alleen afgelopen week iets te druk met Uncharted 123 en de last of us!
Van mijn skatje gekrijgt
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
TRU / Last of us zombies is mogelijk!
topic over aangemaakt in TRU
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:09 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Sta je in de file, met z'n allen op een rij!
File flirten!
Dat is zo leukquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Doe jij daar wel eens aan, file flirten?
Ik heb nog nooit in een file gestaanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Doe jij daar wel eens aan, file flirten?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben alleen een held op fok.![]()
😳
Jeetje Sara! Heftig. Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:59 schreef sararaats het volgende:
Ik heb toch hyperventilatie. In de nacht van zondag op maandag weer een aanval gehad en maandagmiddag naar de huisarts omdat ik op een zombie leek.
Temesta gekregen in geval van nood. Koekendoosje met Temesta gaat overal mee naartoe.
Beuh
Ja dat wel. Ik heb er een stickertje met Temesta opgeplaktquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi luitjes.
Vervelend Sara. Ik hoop dat de temesta je een beetje rust geeft. Niet teveel in de koektrommel he, want het zijn natuurlijk geen koekjes. Alleen voor noodgevallen. Misschien is het idee dat je ze bij je hebt al voldoende
Idd. Dit is veel erger.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waren het maar beesten, die doden elkaar niet (tenzij prooi maar dat is anders)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Hero 6 is leeeeukk
[ Bericht 22% gewijzigd door Divje op 03-02-2015 20:50:28 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
Ja, ik heb het snel weg geklikt. Geen woorden voor.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je gewoon misselijk bent van die verbranding van de piloot? Ik ben er beroerd van. Wat een barbaars en beestachtig tuig is dat IS toch.
11 februari toch? Hij is wel erg leukquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bah heb er echt geen woorden voor hoor.
[..]
Die is nog niet eens in de bios toch.
Ik zag de trailer inderdaad al. Sowieso Disney, altijd goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:49 schreef Divje het volgende:
[..]
11 februari toch? Hij is wel erg leuk
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zag de trailer inderdaad al. Sowieso Disney, altijd goed.
Binnenkort worden de SC's hier geopend door je vader?quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn vader gisteravond: ik geloof in alle complottheorieën en hij was er helemaal serieus over.
Bijna, bijna. Duitsland toch dan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:19 schreef Tjacka het volgende:
Goedemorgen vrienden
is het al 22 februari
Erg vermakelijk jaquote:
dat je dat nog weetquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:34 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Bijna, bijna. Duitsland toch dan?
Middagquote:
En toen was de FP stuk.. Guyv?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:07 schreef theguyver het volgende:
Nah ik heb maar besloten om fp gedoe niet door te zetten..
en goeie middag peeps
uhuhquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:29 schreef Divje het volgende:
[..]
En dan poptarts maken om het te vieren. Oh oh oh.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:29 schreef Divje het volgende:
[..]
En dan poptarts maken om het te vieren. Oh oh oh.
hoop het niet zegquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:34 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Binnenkort worden de SC's hier geopend door je vader?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |