als je Nieuw-Zeelander ben iig wel.... de Black Caps worden hier nu opeens als uit de dood herrezen godenzonen aanbeden waar ze anderhalf jaar terug nog door alles en iedereen de grond in getrapt werdenquote:Op donderdag 26 maart 2015 18:32 schreef komrad het volgende:
Dus we hebben de verwachte finale of heb ik het mis?
twitter:timwig_cricket twitterde op zondag 29-03-2015 om 12:47:31So ends the last World Cup. As rugby goes to 24 teams and football flirts with 40, cricket moves to 10 and has a grave future#CWC15 reageer retweet
twitter:patmurphybbc twitterde op zondag 29-03-2015 om 13:45:41ICC's Dave Richardson lets cat out of the bag on #tms by admitting next 2 World Cups will be reduced from 14 to 10 teams because of TV deal reageer retweet
Ze klinken niet echt alsof ze de sport vooruit willen helpen neequote:Op zondag 29 maart 2015 14:18 schreef borisz het volgende:
Het gaat alleen maar om de centen in India en niet om de mondialisering van de sport.
Ik ben benieuwd, ik ga in ieder geval 3 dagen naar Nottingham voor de test daar. Test team in Engelse condities zou het beter moeten doen dan het 1 daagse team, maar de Aussies zijn natuurlijk in geweldige vorm.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:46 schreef dwerg het volgende:
Gefeliciteerd Australie en helaas Nieuw Zeeland.
Deze zomer komen beide teams naar Engeland, ik ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken (al heb ik niet de indruk dat de Engelsen ook maar een kleine kans maken tegen de Aussies).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |