Mcdonalds heeft ook belachelijke acties, had laatst dus hetzelfde probleem, 2 burgers actie gedaan + los drinken + losse friet, was ik duurder uit dan een groot menu + 1 burger. Dus exact dezelfde naaistreek.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:51 schreef cheese. het volgende:
Hele slechte actie van burger King vond ik het, neem een voorbeeld aan Macdonalds.
misleiding? je kan toch lezen en plaatjes kijken?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:52 schreef cheese. het volgende:
Er staat trouwens ook tot 44% korting bovenaan, en anders was het uiteraard 50% geweest. Maar tis wel halve misleiding man.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:51 schreef cheese. het volgende:
Tweemaal burger en eenmaal friet en drank. Ik Had het ook toen ik er ging eten, zwaar genaaid. Dan moet je alsnog die friet en drinken los erbij kopen en ben je misschien nog wel meer kwijt haha.
Hele slechte actie van burger King vond ik het, neem een voorbeeld aan Macdonalds.
En dan 4 burgers achterover slaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:51 schreef Melleyn het volgende:
Zoals op de plaatjes hè. Maar dan lever je toch 2 bonnetjes van die enkele in.
Ik verbaas mij nergens meer over.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:59 schreef zarGon het volgende:
Dat staat er toch duidelijk?
2 Big King = 2 x de burger
+ medium Twister Fries
+ 0,4 L Coca-Cola
Er staat zelfs een plaatje bij..
Zelfde mensen die dan ook dreigen met een rechtszaak enzo. Gefrustreerde types die tegen het kapitalisme zijn.quote:
luie hondquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |