Wil je je haar verven voor de reacties van anderen of voor jezelf? Doe niet zo raar volg je impulsen en verf het.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan krijg ik toch 100 reacties om mij heen 'je wou je haar niet meer verven de komende tijd' en dan denk ik ook wel ja shit dat klopt nu ben ik weer een jaar verder voor ik weer blond ben. Ik moet doorzetten
Hopelijk verkracht je ook niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:34 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik snapje. Ik heb ook nog geen vikingsboot, woon niet in een woud, plunder geen dorpen, en heb zelfs niet eens een zwaard of bijl....
Ik twijfel nog!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:36 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wil je je haar verven voor de reacties van anderen of voor jezelf? Doe niet zo raar volg je impulsen en verf het.
Ach dan ben ik een blondinequote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja Ama straks ben je er te oud voor
Kop of munt?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik twijfel nog!Ga het toch niet doen denk ik. Mede omdat ik weer lang haar wil en dat groeit het mooist en gezondst als je het niet verft tussendoor
Omg dat ben ik over 45 jaarquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wilde een plaatje zoeken van oude vrouwen met fout gekleurd haar en toen kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Awesome
Sorry meneer de viking manquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Anders help je even een besluit te maken voor haar.
Welke film?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kijk in mn eentje een enge film, maar ben dus gaan fokken omdat eng en ik ben alleen thuis. En nu heb ik gemist waar het over gaat en vind ik het een kutfilm
Ik lijk heel stoer en zo, maar ik kan dat ook nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kijk in mn eentje een enge film, maar ben dus gaan fokken omdat eng en ik ben alleen thuis. En nu heb ik gemist waar het over gaat en vind ik het een kutfilm
Watjes in stukjes knippen remover erop, alufolie met stukje watje om vinger vouwen, even laten intrekken en je veegt t er zo af!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:44 schreef Amarantha het volgende:
Glitter nagellak.. leuk. Tot je het eraf moet halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |