SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Note: Het is hier 8 uur later.
Officiėle site
WK op FIS
Programma op FIS
Alpineskiėn van FIS op youtube
Wikipedia
2014-15 Alpineskiėn Wereldbeker standen
TV: Eurosport
[ Bericht 4% gewijzigd door Nober op 31-01-2015 01:47:11 ]
We gaan 'm samen vullen de komende weken!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:31 schreef heywoodu het volgende:
Een apart topic voor het WK skiėn
Ik heb er echt zin, het zijn ook schitterende tijden vind ik, zo lekker 's avonds
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:41 schreef Nober het volgende:
[..]
We gaan 'm samen vullen de komende weken!
Heb meteen even de link naar het huidige wereldbeker seizoen aan de OP toegevoegd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:44 schreef heywoodu het volgende:
Mijn favorieten voor de titels:
Mannen
Slalom: Hirscher
Reuzenslalom: Ligety
Super-G: Paris
Afdaling: Jansrud
Alpinecombinatie: Pinturault
Vrouwen
Slalom: Shiffin
Reuzenslalom: Iedereen met een startnummer
Super-G: Vonn
Afdaling: Vonn
Alpinecombinatie: Maze
Ik hoop wel dat het WK beter begint dan 2 jaar geleden, toen volgens mij op dag 1 de wedstrijd al werd uitgesteld, waarna ze in het bijna-schemer toch begonnen, wat gevaarlijk bleek, waarna Vonn onderuit ging en het uitschreeuwde van de pijn en de wedstrijd even later werd gestopt (met de tussenstand als einduitslag)quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb meteen even de link naar het huidige wereldbeker seizoen aan de OP toegevoegd.
http://en.wikipedia.org/wiki/2015_Alpine_Skiing_World_Cup
Toni Sailer heeft nog altijd de meeste wereldtitels met 7 en bij de vrouwen Christl Cranz met 12. Ter vergelijking, Ligety heeft er 4 en Vonn slechts 2.
Mooi toch, beetje de piste verkennen met Didier Cuche enzoquote:Op maandag 2 februari 2015 18:14 schreef Nober het volgende:
Eurosport is live, geen idee waarom maar we hebben beeld.
Ik gok op Beat Feuz voor de mannenafdaling. Of Nyman, want die is altijd goed in Beaver Creek.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:44 schreef heywoodu het volgende:
Mijn favorieten voor de titels:
Mannen
Slalom: Hirscher
Reuzenslalom: Ligety
Super-G: Paris
Afdaling: Jansrud
Alpinecombinatie: Pinturault
Vrouwen
Slalom: Shiffin
Reuzenslalom: Iedereen met een startnummer
Super-G: Vonn
Afdaling: Vonn
Alpinecombinatie: Maze
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:35 schreef showtimer het volgende:
Eerst verlaging en vertraging van de start is al een feit.
Toch?quote:Sun has popped out and wind is dropping. Jury confirmed ladies super-G start top position and 11:00 start time LOC!
Verwacht sowieso wel wat van Vicky Rebensburgquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:41 schreef heywoodu het volgende:
Voordeel voor de reuzenslalommers en nadeel voor de afdalers?
Die is dit seizoen juist meer van de afdaling dan de GS.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Verwacht sowieso wel wat van Vicky Rebensburg
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja, net als Mancuso.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Verwacht sowieso wel wat van Vicky Rebensburg
ZDF zendt toch uit na het nieuws van 7 uur?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja, net als Mancuso.
De Duitser zendt niks uit omdat het 's avonds is?
Oh mijn fout, gelukkigquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
ZDF zendt toch uit na het nieuws van 7 uur?
Die fout maakten ze in Schladming wel. 3.5 uur wachten en op het laatst mogelijke tijdstip toch gestart met de gekende gevolgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:45 schreef heywoodu het volgende:
Die wind![]()
Ik zie eigenlijk liever dat het verplaatst wordt dan dat ze perse vandaag moeten starten vanaf een lager startpunt.
Die dag was echt 1 groot drama inderdaad. Met na de val van Vonn ook nog de helft van het veld die gewoon niet meer naar beneden mochten terwijl de tussenstand de einduitslag werdquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die fout maakten ze in Schladming wel. 3.5 uur wachten en op het laatst mogelijke tijdstip toch gestart met de gekende gevolgen.
Dat vond ik inderdaad toch wel een gedevalueerde Hahnenkamm-afdaling. Met alle respect voor Jansrud dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Ah, het ingekorte stuk valt best mee volgens mij
Niet zo dramatisch als die afdalingssprint in Kitzbühel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |