SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Note: Het is hier 8 uur later.
Officiėle site
WK op FIS
Programma op FIS
Alpineskiėn van FIS op youtube
Wikipedia
2014-15 Alpineskiėn Wereldbeker standen
TV: Eurosport
[ Bericht 4% gewijzigd door Nober op 31-01-2015 01:47:11 ]
We gaan 'm samen vullen de komende weken!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:31 schreef heywoodu het volgende:
Een apart topic voor het WK skiėn
Ik heb er echt zin, het zijn ook schitterende tijden vind ik, zo lekker 's avonds
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:41 schreef Nober het volgende:
[..]
We gaan 'm samen vullen de komende weken!
Heb meteen even de link naar het huidige wereldbeker seizoen aan de OP toegevoegd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:44 schreef heywoodu het volgende:
Mijn favorieten voor de titels:
Mannen
Slalom: Hirscher
Reuzenslalom: Ligety
Super-G: Paris
Afdaling: Jansrud
Alpinecombinatie: Pinturault
Vrouwen
Slalom: Shiffin
Reuzenslalom: Iedereen met een startnummer
Super-G: Vonn
Afdaling: Vonn
Alpinecombinatie: Maze
Ik hoop wel dat het WK beter begint dan 2 jaar geleden, toen volgens mij op dag 1 de wedstrijd al werd uitgesteld, waarna ze in het bijna-schemer toch begonnen, wat gevaarlijk bleek, waarna Vonn onderuit ging en het uitschreeuwde van de pijn en de wedstrijd even later werd gestopt (met de tussenstand als einduitslag)quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb meteen even de link naar het huidige wereldbeker seizoen aan de OP toegevoegd.
http://en.wikipedia.org/wiki/2015_Alpine_Skiing_World_Cup
Toni Sailer heeft nog altijd de meeste wereldtitels met 7 en bij de vrouwen Christl Cranz met 12. Ter vergelijking, Ligety heeft er 4 en Vonn slechts 2.
Mooi toch, beetje de piste verkennen met Didier Cuche enzoquote:Op maandag 2 februari 2015 18:14 schreef Nober het volgende:
Eurosport is live, geen idee waarom maar we hebben beeld.
Ik gok op Beat Feuz voor de mannenafdaling. Of Nyman, want die is altijd goed in Beaver Creek.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:44 schreef heywoodu het volgende:
Mijn favorieten voor de titels:
Mannen
Slalom: Hirscher
Reuzenslalom: Ligety
Super-G: Paris
Afdaling: Jansrud
Alpinecombinatie: Pinturault
Vrouwen
Slalom: Shiffin
Reuzenslalom: Iedereen met een startnummer
Super-G: Vonn
Afdaling: Vonn
Alpinecombinatie: Maze
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:35 schreef showtimer het volgende:
Eerst verlaging en vertraging van de start is al een feit.
Toch?quote:Sun has popped out and wind is dropping. Jury confirmed ladies super-G start top position and 11:00 start time LOC!
Verwacht sowieso wel wat van Vicky Rebensburgquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:41 schreef heywoodu het volgende:
Voordeel voor de reuzenslalommers en nadeel voor de afdalers?
Die is dit seizoen juist meer van de afdaling dan de GS.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Verwacht sowieso wel wat van Vicky Rebensburg
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja, net als Mancuso.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Verwacht sowieso wel wat van Vicky Rebensburg
ZDF zendt toch uit na het nieuws van 7 uur?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja, net als Mancuso.
De Duitser zendt niks uit omdat het 's avonds is?
Oh mijn fout, gelukkigquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
ZDF zendt toch uit na het nieuws van 7 uur?
Die fout maakten ze in Schladming wel. 3.5 uur wachten en op het laatst mogelijke tijdstip toch gestart met de gekende gevolgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:45 schreef heywoodu het volgende:
Die wind![]()
Ik zie eigenlijk liever dat het verplaatst wordt dan dat ze perse vandaag moeten starten vanaf een lager startpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |