Dan schuim ik gaarne meequote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:48 schreef DKUp het volgende:
Utopia wordt mede mogelijk gemaakt door een aantal schuimpjes
liefde bro, pure fucking liefdequote:
Wij zijn ook maar vrijwilligersquote:
ik kan heel lief zijn hoorquote:
maar dan mis ik nog steeds FREE!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon alle postings uit dit topic weghalen en dan roepen: "Ogeschoond"
Hee, hoe zit het met mijn bingokaart? Ik word er niet jonger op.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon alle postings uit dit topic weghalen en dan roepen: "Ogeschoond"
VALSE BINGoooooooooooooooooquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:06 schreef isax het volgende:
[..]
heb jij mailen kan naar forum@fok.nl dan gespot?
Oh.... komt ie;quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
VALSE BINGooooooooooooooooo
LIEDJE ZINGEN
Prachtig gezongen BRAVO!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh.... komt ie;
Are you gonna take me home tonight?
Ah down beside that red firelight
Are you gonna let it all hang out?
Fat bottomed girls
You make the rockin' world go round
Na 5 vakjes werd ik wat depri en halverwege ging ik de dienstregeling van de NS checken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Hee, hoe zit het met mijn bingokaart? Ik word er niet jonger op.
Straks levert het posten van mijn bingokaart je nog een ban op.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na 5 vakjes werd ik wat depri en halverwege ging ik de dienstregeling van de NS checken.
Voor mijn eigen geestelijke welzijn leek het me verstandiger om voorlopig maar even niet verder te gaan met jouw kaart.
dat zeggen heel veel mensen ook over IESJE. betekend niet dat het waarheid is he?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar maar.. als ik het thuis zing dan kan ik het wel. Iedereen zegt dat tenminste altijd...
Lees de policy eens door. Je bent hier te gast en bij je aanmelding ben je accoord gegaan met de voorwaarden. Als je dat niet bevalt dan kun je mailen naar forum@fok.nl. Zo moeilijk is het niet. Einde discussie.quote:
Zeg niet aan ons iesje komen hè! Zij kan écht wel zingen!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:24 schreef isax het volgende:
[..]
dat zeggen heel veel mensen ook over IESJE. betekend niet dat het waarheid is he?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lees de policy eens door. Je bent hier te gast en bij je aanmelding ben je accoord gegaan met de voorwaarden. Als je dat niet bevalt dan kun je mailen naar forum@fok.nl. Zo moeilijk is het niet. Einde discussie.
ja der verlepte kut kan goed zingenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeg niet aan ons iesje komen hè! Zij kan écht wel zingen!
IESJE IS NU HEEL HARD AAN HET HUILEN DAT HAAR CARRIÈRE IS MISLUKT EN DAT GIO MET NAOMI NEUKT!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:24 schreef isax het volgende:
[..]
dat zeggen heel veel mensen ook over IESJE. betekend niet dat het waarheid is he?
Hoi baconbus,quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoi Connie, ben jij ook zo dol op dennenappels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |