Dat zie je op youtube ook wel vaak. Mensen die gewoon altijd een trainingskaartje voor hun speler kopen. Zelfs als je 1000 wedstrijden zou spelen met die ene speler, Robben in dit geval, ben je amper 1 miljoen aan trainingskaarten kwijt en is hij beter dan de TOTY versie. Dan bespaar je heel veel. Ik vind attr kaartjes alleen zo gay en kan me er niet overheen zettenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kijk eens Tim, ik heb mezelf 8 miljoen coins bespaard:
[ afbeelding ]
Op de meeste stats is deze Robben zelfs beter![]()
![]()
![]()
![]()
Trainingskaartje is wel coins voor altijd weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zie je op youtube ook wel vaak. Mensen die gewoon altijd een trainingskaartje voor hun speler kopen. Zelfs als je 1000 wedstrijden zou spelen met die ene speler, Robben in dit geval, ben je amper 1 miljoen aan trainingskaarten kwijt en is hij beter dan de TOTY versie. Dan bespaar je heel veel. Ik vind attr kaartjes alleen zo gay en kan me er niet overheen zetten
Ja, het is omdat ik anders voor 80 euro aan FUT coins moet kopen. Die zilver all attr kaartjes kun je voor 400 a 450 wegplukken uit de 59e minuut. Ik heb uitgerekend dat trainingskaartjes duurder zijn vanaf wedstrijd 17778 met Robben. Dus dat zit wel snor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zie je op youtube ook wel vaak. Mensen die gewoon altijd een trainingskaartje voor hun speler kopen. Zelfs als je 1000 wedstrijden zou spelen met die ene speler, Robben in dit geval, ben je amper 1 miljoen aan trainingskaarten kwijt en is hij beter dan de TOTY versie. Dan bespaar je heel veel. Ik vind attr kaartjes alleen zo gay en kan me er niet overheen zetten
Eind september zijn de coins ook voor altijd wegquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Trainingskaartje is wel coins voor altijd weg.
Dure speler kopen kun je ook weer duur verkopen. Als je het een beetje slim aanpakt maak je zelfs winst.
Boh ik jizztequote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ja. En die hyperlink met Gervinho er nog bij
niet waar ik heb ze vorig jaar ingeruild voor FUT 15 coinsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Eind september zijn de coins ook voor altijd weg
Klopt. Maar je kan ook als voordeel aandragen dat je de trainingskaarten steeds per deel in kan slaan en je dus niet direct alle coins paraat hoeft te hebben. En tijdens TOTY etc kan je ze ook nog heel goedkoop inslaan. Zoals gezegd is het niks voor mij, maar ik kan me best voorstellen dat mensen die rekensom maken en het zo aanpakken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Trainingskaartje is wel coins voor altijd weg.
Dure speler kopen kun je ook weer duur verkopen. Als je het een beetje slim aanpakt maak je zelfs winst.
Sneuquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:54 schreef DutchSL het volgende:
Strootman blessure blijkt ernstiger dan verwacht. Klote dit, weer maanden uit de roulatie waarschijnlijk.
Dan kwam ik laatst tegen een full toty team. Die gast had echt een sweaty team en allemaal attributes eropquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Maar je kan ook als voordeel aandragen dat je de trainingskaarten steeds per deel in kan slaan en je dus niet direct alle coins paraat hoeft te hebben. En tijdens TOTY etc kan je ze ook nog heel goedkoop inslaan. Zoals gezegd is het niks voor mij, maar ik kan me best voorstellen dat mensen die rekensom maken en het zo aanpakken.
Dat is nog erger ja. Tegen TOTY Ibarbo en TOTY Doumbiaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kwam ik laatst tegen een full toty team. Die gast had echt een sweaty team en allemaal attributes erop
Ik ben veel banger als ik zie dat mijn tegenstander een budget serie A team heeft dan wanneer ik allemaal blauwe en zwarte kaartjes ziequote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kwam ik laatst tegen een full toty team. Die gast had echt een sweaty team en allemaal attributes erop
Ik kom heel veel dure teams tegen. Geen BPL team zonder Kompany/Sanchez/Courtois/Di Maria/Hazard/Aguero. Geen BBVA team zonder Bale/Neymar/Benzema/Ramos/etc. En uiteraard het equivalent van de Bundesliga.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ben veel banger als ik zie dat mijn tegenstander een budget serie A team heeft dan wanneer ik allemaal blauwe en zwarte kaartjes zie
Klopt ja. Vorig jaar speelde je vooral tegen BPL/Bundes/Serie A paceteams van max 100k gemiddeld. Nu kom ik bijna nooit tegen een team goedkoper dan 500k (zelfs als ik kijk naar prijzen voor de hyperinflatie). Of de matchmaking er nu bij cups ook meer op let weet ik niet, maar die teams die ik tegenwoordig tegenkom zijn echt ziek. Ik vind het ook wel leuker om tegen een bijzonder team te spelen dan tegen de standaard pacehoeren, maar die gasten met dure teams spelen toch precies hetzelfde. 7 chem Ronaldo scoort alleen veel meer dan Doumbia en co.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kom heel veel dure teams tegen. Geen BPL team zonder Kompany/Sanchez/Courtois/Di Maria/Hazard/Aguero. Geen BBVA team zonder Bale/Neymar/Benzema/Ramos/etc. En uiteraard het equivalent van de Bundesliga.
Ik heb echt heel goedkope teams. Ik zal straks even uitrekenen wat ze kosten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja. Vorig jaar speelde je vooral tegen BPL/Bundes/Serie A paceteams van max 100k gemiddeld. Nu kom ik bijna nooit tegen een team goedkoper dan 500k (zelfs als ik kijk naar prijzen voor de hyperinflatie). Of de matchmaking er nu bij cups ook meer op let weet ik niet, maar die teams die ik tegenwoordig tegenkom zijn echt ziek. Ik vind het ook wel leuker om tegen een bijzonder team te spelen dan tegen de standaard pacehoeren, maar die gasten met dure teams spelen toch precies hetzelfde. 7 chem Ronaldo scoort alleen veel meer dan Doumbia en co.
I knowquote:
is hij het geld waard?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |