wutquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:24 schreef GekkePoes het volgende:
Damn sommige reacties onder die arrestatie video![]()
[ afbeelding ]
Zonde van het zuurstof...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:24 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:22 schreef Rectum het volgende:
http://nos.nl/video/20162(...)er-in-zijn-hand.html
Dit zijn uiteindelijk de beelden waar het hem om gaat. Hans
Dat is niet serieus! Mag ik hopenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:24 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de Telegrof nu weer uit Tunesiequote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo Algerijns?
Hij heeft een Egyptische vader en Nederlandse moeder...
ja het is Xa1pt of KoosVogelsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:29 schreef Juicyhil het volgende:
Zou hij eigenlijk op FOK! hebben gezeten?
tribalwarsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:29 schreef Juicyhil het volgende:
Zou hij eigenlijk op FOK! hebben gezeten?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
ja het is Xa1pt of KoosVogels
quote:
Mike zei gisterenavond: "Hij komt het beeld binnengewandeld alsof-ie een patatje gaat bestellen"quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:22 schreef Rectum het volgende:
quote:Tarik Z. verklaart dat hij alleen handelde
De 19-jarige verdachte uit Pijnacker, die gisteravond zendtijd eiste van de NOS en daarbij een beveiliger gijzelde, is inmiddels gehoord door de politie en heeft een bekentenis afgelegd.
Hij heeft verklaard alleen, en niet namens een organisatie te hebben gehandeld. Ook niet vanuit een terroristische organisatie. Er was volgens hem geen sprake van een op handen zijnde cyberaanval, evenmin zijn ergens explosieven geplaatst. Zoals gisteren naar buiten kwam was het wapen een nepwapen dat echt leek.
Wat de man tot zijn daden heeft gebracht, wordt nog onderzocht. Er zijn geen aanwijzingen voor een verband met andere gebeurtenissen in Nederland of het buitenland. De man wordt vandaag om 15.00 uur voorgeleid voor de rechter-commissaris op verdenking van gijzeling en bedreiging.
Het Openbaar Ministerie zal de voorlopige hechtenis vorderen en laat een persoonlijkheidsonderzoek uitvoeren.
Misschien wilde hij dat wel. Gewoon vol op tv voor miljoenen mensen: Ja, ik wil graag 3 patat en 2 broodjes kroket.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mike zei gisterenavond: "Hij komt het beeld binnengewandeld alsof-ie een patatje gaat bestellen"
Ik las ergens dat die mors dood is net als zijn vader trouwens.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn moeder is Nederlands las ik ergens
Dafuq is dezequote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:47 schreef Scarface150993 het volgende:
Wat vinden jullie van deze THEORIE?!?!?
[NOS studio hoax: Problem, Reaction, Solution]
Wat we wel weten is dat hij redelijke acteertalenten heeft, blijkt uit zijn Icebucket filmpje
Daar klopt niks van.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik las ergens dat die mors dood is net als zijn vader trouwens.
Daar moest ik ook meteen aan denken gisteren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gewapende actie tegen breedbeeld-tv
Een gewapende man houdt in de Rembrandttoren aan het Amstelplein in Amsterdam meerdere mensen gegijzeld.De politie heeft de omgeving afgezet.De man heeft voor de ramen de teksten "Wij misleiden" en "Wij liegen" aangebracht. In een verklaring aan het NOS-Journaal liet de man weten zich te verzetten tegen "de manipulatie door de verkopers van breedbeeldtelevisies".Volgens de man maken die zich schuldig aan het verkopen van "creatieve onzin". Mogelijk is zijn actie gericht tegen Philips,dat tot voor kort kantoor hield in de Rembrandttoren,maar nu verhuisd is naar de naburige Breitnertoren (Bron Teletekst).
Bron
Off Screen (2005) - IMDb
Zijn wapens waren echt en heeft zichzelf daarmee door de kop geschotenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:51 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Daar moest ik ook meteen aan denken gisteren.
Ik denk dat het hier beter kanquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:47 schreef Scarface150993 het volgende:
Wat vinden jullie van deze THEORIE?!?!?
[NOS studio hoax: Problem, Reaction, Solution]
Wat we wel weten is dat hij redelijke acteertalenten heeft, blijkt uit zijn Icebucket filmpje
Die link hoort inderdaad in de OP.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:22 schreef Rectum het volgende:
Had inderdaad een andere afloop...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zijn wapens waren echt en heeft zichzelf daarmee door de kop geschoten
Aha! Dat is dus waar je dit soort shit moet dumpenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier beter kan
BNW / Black-out NOS-achtuurjournaal - 29-01-2015 dl.2
Ik denk het niet. Zoals ik en andere gisteren al vermoeden gaat het om iemand die niet kan relativeren. Een complotter dus. Wordt ook door een klasgenoot bevestigd in de Telegraaf.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ervanuitgaand dat het inderdaad een psychose is,
Het erge is, dat als dit gaat gebeuren, de complotters in hun gelijk bevestigd worden dat 'the government don't want us to know!'quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:58 schreef Religieisfacisme het volgende:
Onstabiele mensen die denken dat ze in een James Bond film leven, misschien moet de AIVD zijn pijlen ook maar eens op deze groep gaan richten.
Feit is wel dat hij beweerde voor inlichtingen diensten te werken. Ben heel benieuwd of we daar nog wat over gaan horen. Als hij echt door Mossad, cia etc is ingehuurd en daarna uit de school wilde klappen kan ik beetje begrijpen dat hij dit als een bruikbaar middel zag.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:54 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Aha! Dat is dus waar je dit soort shit moet dumpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |