Oh sorry ik ben nog niet bijgelezen, gister ging Algerijn over het web.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo Algerijns?
Hij heeft een Egyptische vader en Nederlandse moeder...
Zijn moeder is Nederlands las ik ergensquote:
Je hoort er wel bij, alleen je hebt een paar mensen zoals jij die dan blijkbaar menen dat je er niet bijhoort ofzo.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Het gaat over het niet bij beide landen horen. Niet bij je geboorteland en niet bij het land van je ouders. Heb dit onderzoek een tijdje geleden gelezen voor school.
Dat, nu al claimen dat dat zijn probleem is (of onderliggend aan zijn probleem is) is van dezelfde orde als roepen dat hij in een psychose zit/zat.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:51 schreef Nammie het volgende:
[..]
Je hoort er wel bij, alleen je hebt een paar mensen zoals jij die dan blijkbaar menen dat je er niet bijhoort ofzo.
Leer begrijpend lezen en de context er omheen. Ik heb het over het GEVOEL van veel in nederland geboren "allochtonen".quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:51 schreef Nammie het volgende:
[..]
Je hoort er wel bij, alleen je hebt een paar mensen zoals jij die dan blijkbaar menen dat je er niet bijhoort ofzo.
Ik claim nergens iets ik weet niet eens wat de afkomst van zijn ouders is. het onderwerp van discussie was een onderzoek over kans op schizofrenie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, nu al claimen dat dat zijn probleem is (of onderliggend aan zijn probleem is) is van dezelfde orde als roepen dat hij in een psychose zit/zat.
Degene die je quote is zo'n in NL geboren "allochtoon" met een buitenlandse ouder.... net als Tarik Z.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Leer begrijpend lezen en de context er omheen. Ik heb het over het GEVOEL van veel in nederland geboren "allochtonen".
Vertel mij aub de relevantie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Degene die je quote is zo'n in NL geboren "allochtoon" met een buitenlandse ouder.... net als Tarik Z.
Dat moet nog maar blijken, ik denk dat hij er relatief licht vanaf gaat komen voor hetgeen wat hij heeft veroorzaakt. ik hoop in ieder geval dat hij de hulp krijgt die hij nodig heeft.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:29 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het hele land stond gister op zijn kop en er zijn heel veel mensen die bang worden door dit soort dingen geloof mij maar.
Het is een feit dat zulk soort mensen geen eerlijk proces meer kunnen krijgen door de druk uit de maatschappij die erop ligt. Iedere halve zool weet dat.
Dat komt door mensen die toch vinden dat je allochtoon bent. En dat zijn er veel. Ik heb dat gevoel niet, maar ik word wel moe van mensen die laten weten dat ze mij niet zien als Nederlander. Al is het heus niet verkeeed bedoeld.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Leer begrijpend lezen en de context er omheen. Ik heb het over het GEVOEL van veel in nederland geboren "allochtonen".
Volgens mij ging het niet over jou maar over een onderzoek.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat komt door mensen die toch vinden dat je allochtoon bent. En dat zijn er veel. Ik heb dat gevoel niet, maar ik word wel moe van mensen die laten weten dat ze mij niet zien als Nederlander. Al is het heus niet verkeerd bedoeld.
Dat kan, maar Tarik had een bekaktere r dan ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:50 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Probleem is, ook al is iemand in Nederland geboren, betekent niet dat ze goed in de maatschappij staan. Als ze thuis alleen met (bv.) Turkse taal, cultuur, tradities en alles opgevoed worden, dan kun je je afvragen hoe goed 'geïntegreerd' die persoon is.
Jij hebt hem al onderzocht en bezit de medische kwalificaties om dat vast te mogen stellen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:16 schreef Abed het volgende:
Psychose is geheel uit de lucht gegrepen, slap excuus.
Dus, als jij kanker hebt dan is dat wel een excuus maar als een ander een psychose heeft niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:19 schreef Abed het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op, pleur op gek.
Die mensen vinden niet dat je allochtoon bent maar nemen op basis van je uiterlijk aan dat je best wel eens ergens anders vandaan zou kunnen komen. Oh, oh, wat een ramp, heel onlogisch ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat komt door mensen die toch vinden dat je allochtoon bent. En dat zijn er veel. Ik heb dat gevoel niet, maar ik word wel moe van mensen die laten weten dat ze mij niet zien als Nederlander. Al is het heus niet verkeeed bedoeld.
Weet je waar ik moe van word, dat ik uitgescholden word voor kaaskop, kutmarrokaan terug roep en ik dan de racist ben.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat komt door mensen die toch vinden dat je allochtoon bent. En dat zijn er veel. Ik heb dat gevoel niet, maar ik word wel moe van mensen die laten weten dat ze mij niet zien als Nederlander. Al is het heus niet verkeeed bedoeld.
YFW:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:07 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Weet je waar ik moe van word, dat ik uitgescholden word voor kaaskop, kutmarrokaan terug roep en ik dan de racist ben.
Het is het nieuws wat de Nederlanders bezighoudt, in die zin niet erg. Zoals ik tegen iemand anders zei: Er staat maar een onderbuikgevoelachtige zin op.quote:
IK WIL OOK OP HET NIEUWSquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:18 schreef DustPuppy het volgende:
80 euri voor zo'n gun. Das verdomme niet duur man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |