Als het iemand in een psychose is "kan hij er niks aan doen".quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:14 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ook als ze met een neppistool op je afkomen (en je weet niet dat dit nep is)?
Hoe weet je dat? Dit kan ook voor persoonlijk gewin gebruikt zijn. Er zijn meer mensen die van alles doen om maar op TV te komen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Geld is voor jezelf, met zendtijd bereik je de maatschappij. Juist het feit dat het op de samenleving is gericht ipv persoonlijk gewin maakt het terrorisme.
Ja en dus niet wij op FOK! vanaf een zijlijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:15 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Gokje... een opgeleid psychiater?
Of hij er nou voor kiest of niet, er zit duidelijk een steekje bij 'm los, dus het lijkt me onverstandig om hem zo weer los in de maatschappij te laten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:14 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je kiest niet voor een psychose. Een beetje dom van je om hem verantwoordelijk te houden voor deze daad als het een psychose was.
Die gozer is mentaal niet ok, de psychische dienst verlening in ons land is te ver weg bezuinigd om deze mensen op te vangen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een kogel door zijn hoofd was rechtvaardig geweest.
Dat zal zeker ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je kan er wel vanuit gaan dat een hoop betrokkenen op zijn minst een periode slecht slapen. Zeker na Charlie Hebdo.
Hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:15 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Yeah right. Jij bent gewoon een racist blijkbaar. Veel geluk daarmee.
Dat lijkt mij ook en dat zal niet gebeuren. Neemt niet weg dat het zielig is voor hem, net als dat het zielig is als iemand kanker krijgt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of hij er nou voor kiest of niet, er zit duidelijk een steekje bij 'm los, dus het lijkt me onverstandig om hem zo weer los in de maatschappij te laten.
Dit zijn feiten, geen propaganda.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:13 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Hou het ff ontopic, ga je anti-westerse propaganda maar ergens anders spuien.
Als het een psychose is (hij zal iig niet helemaal 100% in zijn hoofd zijn), dan zal hij lange tijd in een inrichting komen en dan heeft hij ook 'geen leven meer'. Het is niet zo dat hij over een paar weken zijn leven weer kan oppakken (lijkt me en mag ik hopen).quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:14 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je kiest niet voor een psychose. Een beetje dom van je om hem verantwoordelijk te houden voor deze daad als het een psychose was.
Excuses zijn nog helemaal niet van toepassing. Dat zal allemaal nog moeten blijken inderdaad.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:16 schreef Abed het volgende:
Psychose is geheel uit de lucht gegrepen, slap excuus.
Lekker zwart wit. En jij bepaald zeker of iemand gek is.....quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, als je gek bent, moet je daarvoor geholpen worden. Dat is waar de psychiatrie voor is, niet waar?
Dat er geen diagnose is neemt niet weg dat de waanbeelden die in het korte stukje video naar voren kwamen wel richting psychose wijzen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:16 schreef Abed het volgende:
De waxinelichtgooier was/is nou ook niet bepaald iemand die geestelijk helemaal in orde is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die waxinelichtgooier vind ik inderdaad een veel te hoge straf hebben gekregen.
Neuh.quote:
Dat bepalen wij allemaal niet hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Lekker zwart wit. En jij bepaald zeker of iemand gek is.....
waarom, ik neem aan dat ji precies weet hoe een psychose er uit ziet... het is iig een mogelijkheid die niet uitgesloten hoeft te worden omdat jij het een slap excuus vindtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:16 schreef Abed het volgende:
Eerder zijn het sneue kreten afkomstig van een armoedige, verwarde geest.quote:
Dat bepaalt de rechter gewoon, nadat hij is geadviseerd door mensen die er verstand van hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als een mening wordt opgedrongen met een pistool en zo'n briefje waarin het hele land angst aangejaagd wordt dan mag daar idd wel stevig werk van gemaakt worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:10 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nee, als hij psychisch niet in orde is krijgt hij TBS, niet voor het hebben van een neppistool.
Nee, dat zegt hij toch ook niet?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe behandel je zo iemand nou. Dit was geen bevlieging. Hij heeft dit waarschijnlijk lang voorbereid.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die gozer is mentaal niet ok, de psychische dienst verlening in ons land is te ver weg bezuinigd om deze mensen op te vangen.
Er zat totaal geen kwaad in hem zover ik kon beoordelen dan. Een goede behandeling lijkt me meer op zn plaats
Hij word nu natuurlijk totaal niet meer eerlijk bekeken. Hij heeft nu zoveel commotie bezorgd in het land dat ze hem niet met een werkstraf ervan af kunnen laten komen. Hij krijgt dus al geen eerlijk proces meer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe weet jij of hij geen hulp nodig heeft? Ik bedoel, het had op een andere manier gekund. En het zou best kunnen dat er nu mensen wel een PTSS hebben door dit voorval....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |