Er is een verschil tussen preuts en fatsoen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:28 schreef Fushia2 het volgende:
Thuis ontvang ik matties soms gewoon in boxer en t-shirt of in mijn badjas die halfopen is.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:33 schreef Redbullkid het volgende:
Op mijn sportschool zaten best een hoop homo's. Toen ik daar achteraf ging douchen of de sauna inging, hou ik toch echt mijn boxer aan
Ga lekker thuis douchen man.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:33 schreef Redbullkid het volgende:
Op mijn sportschool zaten best een hoop homo's. Toen ik daar achteraf ging douchen of de sauna inging, hou ik toch echt mijn boxer aan
Kneusjequote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:33 schreef Redbullkid het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:33 schreef Redbullkid het volgende:
quote:
Zodat niemand ziet dat je zittend pist, homoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:35 schreef DroogDok het volgende:
Ik vind het persoonlijk prettiger pissen in een toilethokje dan in een urinoir, heeft niet zoveel met preutsheid te maken.
flikkertjequote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:28 schreef Fushia2 het volgende:
Thuis ontvang ik matties soms gewoon in boxer en t-shirt of in mijn badjas die halfopen is.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Zodat niemand ziet dat je zittend pist, homo
Je gaat hem niet zien en later zien je hem sowieso welquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:28 schreef Fushia2 het volgende:
Ben je dan echt zo onzeker denk ik altijdNee man, ik ga je lul niet checken. Ben toch geen homo? En ja, sowieso ga ik hem ook gewoon "zien", maar dit blijft totaal niet op mijn netvlies gebrand?
Achteraf in de zin van; nadat je een zeepje opraapte?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:33 schreef Redbullkid het volgende:
Guus gokmachine al zijn geld kwijt gefrustreerde knaap_666quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Onze tokkiebelg opent weer eens een kuttopic.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
TS vind andere mannen hun piemel halal en haram. ofzo
Echt tantoe SWAG heb je danquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:28 schreef Fushia2 het volgende:
Mijn meeste matties kennen me wel, ik schaam mij niet zo snel. Als ik moet schijten en de enige plek is de bosjes, dan ga ik gewoon. Thuis ontvang ik matties soms gewoon in boxer en t-shirt of in mijn badjas die halfopen is. Ik heb schijt en zij ook.
groot gelijk, homo's walgen van lelijke kerels met kleine lulletjesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:33 schreef Redbullkid het volgende:
Micropenis is een ongewoon kleine penis. Een gemeenschappelijk criterium een dorsale (gemeten bovenaan) stijve penis lengte van ten minste 2,5 standaarddeviaties kleiner dan de gemiddelde menselijke penis, [1] of kleiner dan ongeveer 7 cm (2 3/4 inch) voor een volwassene in vergelijking gemiddeld erectie van 12,5 cm (5 inch). [2] De aandoening wordt gewoonlijk opgenomen kort na de geboorte. De term wordt meestal gebruikt medisch wanneer de rest van de penis, scrotum en perineum zijn ondubbelzinnig, zoals hypospadie. Micropenis bij ongeveer 0,6% van de mannen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:28 schreef Fushia2 het volgende:
Dit snap ik dus echt niet he, mannen die preuts gaan lopen doen.
Mijn meeste matties kennen me wel, ik schaam mij niet zo snel. Als ik moet schijten en de enige plek is de bosjes, dan ga ik gewoon. Thuis ontvang ik matties soms gewoon in boxer en t-shirt of in mijn badjas die halfopen is. Ik heb schijt en zij ook.
Maar het ergste blijft toch mannen die gaan pissen in een hokje en niet gewoon aan een urinoir en mannen die douchen in boxer na het sporten?
Ik heb al gepist met een gozer in 1 urinoir. We moesten allebei dringend pissen na voetbal en toen er 1 vrijkwam gingen we gewoon samen. Oke ik was dronken, maar ik zou mij niet kunnen herinneren hoe zijn lul er nou uitziet.
Ben je dan echt zo onzeker denk ik altijdNee man, ik ga je lul niet checken. Ben toch geen homo? En ja, sowieso ga ik hem ook gewoon "zien", maar dit blijft totaal niet op mijn netvlies gebrand?
Kan jij dan alles waarnemen die je ziet, maar eigenlijk ook niet ziet?![]()
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:28 schreef Fushia2 het volgende:
Dit snap ik dus echt niet he, mannen die preuts gaan lopen doen.
Mijn meeste matties kennen me wel, ik schaam mij niet zo snel. Als ik moet schijten en de enige plek is de bosjes, dan ga ik gewoon. Thuis ontvang ik matties soms gewoon in boxer en t-shirt of in mijn badjas die halfopen is. Dan hoop ik dat ze me nemen en zij ook.
Maar het ergste blijft toch mannen die gaan pissen in een hokje en niet gewoon aan een urinoir en mannen die douchen in boxer na het sporten?
Ik heb al gepist met een gozer in 1 urinoir. We moesten allebei dringend pissen na voetbal en toen er 1 vrijkwam gingen we gewoon samen. Oke ik was dronken, maar ik zou mij niet kunnen herinneren hoe zijn lul er nou uitziet.Want ik kan niet zien wat er in mijn kontje zit natuurlijk hiihihi
![]()
Ben je dan echt zo onzeker denk ik altijdNee man, ik ga je lul checken. Ben toch homo? En ja, sowieso ga ik hem ook gewoon "zien", maar dit blijft totaal niet bij kijken!
Kan jij dan alles waarnemen die je ziet, maar eigenlijk ook niet ziet?![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |