Jij niet? Ik ben te lui om het uit te schrijven maar het blijkt vrij duidelijk uit de houding die hij aanneemt. Hij wist niet of hij vanavond nog thuis zou komen. Hoeveel letterlijker wil je 't hebben?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:20 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoorde je echt doodsangst ja? Vond hem nog vrij dapper. Ook toen de jongen zei: 'o daar is de politie'. Hij: 'ja ik hoop het, dan kan ik eindelijk naar huis'
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hij wou vertellen dat de NOS niet objectief bericht. En dat is een keiharde waarheid die de meeste mensen nog niet weten of geloven helaas. Dus alleen maar prima motieven.
En net was het nog een Algerijnquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is al duidelijk dat zijn ouders gewoon in leven zijn, Egyptische vader en Nederlandse moeder. Wel gescheiden.
Hmmm, nu ben ik nieuwsgierig. Doe eens een link.quote:
jij hebt het wiel ook niet bepaald uitgevonden he?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oh jezus waarom brengen mensen zoiets dan in de wereld..
Nee is de enigste, maar het laat zien dat ook de medewerkers geen zin hadden in al dat gedoe qua beveiliging.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow, heb je nog meer van dit soort schokkende anekdotes.
Dat is toch bij elk bedrijfquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Tweek het volgende:
Zelfs na Pim Fortuyn was de beveiliging triest bij het media park. Ik moest er heen voor een solicitatie en kreeg te horen dat ik gewoon aan iemand moest vragen om me binnen te laten bij het poortje, anders moest ik omlopen. De eerste persoon die naar buiten ging, liet me binnen met ze pasje.
LOL. Denk je echt dat ik de enige bent die tegen ons financiele systeem strijdt? Het zijn er duizenden, zoniet nog meer en worden er meer met de dag.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er ging iets rond over het werk van Tarik tegen het financiele systeem, en ik dacht gelijk aan jou, maar jij bent er nog.
Bovendien heet je Japie en geen Tarik.
Dat is geen doodsangst vermoeiende debiel die je bent.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij niet? Ik ben te lui om het uit te schrijven maar het blijkt vrij duidelijk uit de houding die hij aanneemt. Hij wist niet of hij vanavond nog thuis zou komen. Hoeveel letterlijker wil je 't hebben?
Al die beveiliging is toch sowieso een wassen neus.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee is de enigste, maar het laat zien dat ook de medewerkers geen zin hadden in al dat gedoe qua beveiliging.
Prima, dan had ik het net iets anders moeten formuleren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:24 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat is geen doodsangst vermoeiende debiel die je bent.
Met doodsangst weet je niet of je ooit nog thuis zult komen uiteraard
Nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
LOL. Denk je echt dat ik de enige bent die tegen ons financiele systeem strijdt? Het zijn er duizenden, zoniet nog meer en worden er meer met de dag.
Maar bedankt voor je bezorgdheid.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Welnee, er werd niet op de Dam geschreeuwd en ook niet met waxinelichthouders gegooid. O, en er waren geen leden van onze nationale operette het koninklijk huis bij betrokken. Geen van de drie hoofdzonden dus.
[..]
De grimeur stond buiten, anders had die snel nog een balkje kunnen schminken.
Niet? Ik kan je zo al tig stichtingen en websites en auteurs etc opnoemen. En er zijn nu al meer als 90000 handtekeningen opgehaald voor het burgerinitiatief geldcreatie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.
Zo ben ik.
Arme Tarik is toch niet bespuugd he?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
Goh mensen. Wat een drama en overdreven gedoe.
De meeste voetballiefhebbers weten wel dat de NOS een joods bolwerk isquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hij wou vertellen dat de NOS niet objectief bericht. En dat is een keiharde waarheid die de meeste mensen nog niet weten of geloven helaas. Dus alleen maar prima motieven.
Daarom maar goed dat we in Nederland leven. Dit is het beste voor iedereen lijkt me.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef tralalala het volgende:
Hij neemt nog best risico door het wapen eerst op te tillen voordat hij hem laat vallen.
Had hij niet in Amerika moeten doen denk ik.
zou pas wat zijn als hij schoot en er confetti uitkwam o.i.d en dan neergeknald werd door de popoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:25 schreef tralalala het volgende:
Hij neemt nog best risico door het wapen eerst op te tillen voordat hij hem laat vallen.
Had hij niet in Amerika moeten doen denk ik.
Ja gezelligquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kom wat vaker op BNW, genoeg te vinden.
Klopt, het is allemaal onzin. Niemand zit er op te wachten, want als iemand het wil komt ie toch wel binnen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die beveiliging is toch sowieso een wassen neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |