abonnement Unibet Coolblue
pi_149236744
Dat fotoboekje voor 20 euro was wel asociaal duur trouwens. Wel bizar mooie foto's stonden erin.
pi_149236790
ja tourbook zag er wel mooi uit, die was 20 euro geloof ik. die krengen zijn altijd zo duur, maar wat ik er van zeg was wel erg mooi ja.
pi_149236820
Nieuwe album van Adam zelf is ook uit dacht ik? Wat een eindbaas. M'n vriendin zei al Jammer dat die op mannen valt :P In real life is hij niet zo excentriek viel mij op trouwens :) Freddie had dat ook, heel verlegen naast het podium.
pi_149236947
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
Nieuwe album van Adam zelf is ook uit dacht ik? Wat een eindbaas. M'n vriendin zei al Jammer dat die op mannen valt :P In real life is hij niet zo excentriek viel mij op trouwens :) Freddie had dat ook, heel verlegen naast het podium.
Die komt binnenkort geloof ik. Ik zou zo naar een optreden van hem zelf gaan als hij hier zou komen voor een solo concert. :D haha, daar had ik ook al met iemand over. nog wel leuk oog contact gehad met hem al ben ik geen man, maar goed ik werd er wel blij van :D (sorry ik ben nog wel - 20 kwa leeftijd. :D ) dat hebben alle artiesten wel trouwens hoor. excentriek op het podium, verlegen off stage.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 15:42:43 #55
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_149238150
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 01:50 schreef GreatKingRat het volgende:
Sorry hoor Henk maar volgens mij ben je vanavond bij een andere show geweest, ik vind je behoorlijk negatief eerlijk gezegd.
Jij doet het behoorlijk slecht voorkomen en dat was absoluut niet het geval, sterker nog, dit was zoveel beter dan die hele Paul Rogers periode.
Brian speelde vanavond gewoon zeer goed en Lambert heeft het gewoon zeer behoorlijk gedaan.
Die ad libs vielen behoorlijk mee vond ik.
Lambert is mij echt erg meegevallen en vind hem echt goed bij Brian en Roger passen.
Ik vind het jammer dat er kritiek wordt gegeven om het kritiek geven, als je het echt tegen vond vallen dan ligt dat toch echt aan je zelf.
ach man, ik zei toch dat ik het gaaf vond :D Het deed mij alleen niet zo veel en dat mag gewoon gezegd worden. Misschien komt het omdat ik in 2005 en 2008 nog naar niet zo veel optredens was geweest en toen alles sowieso al gaaf vond :)
Ik blijf het verschil tussen twee sloffende ouwe rockers en een aan z'n microfoon likkende en in z'n kruis grijpende glitterkoning gewoon te groot vinden om echt serieus te nemen :) Wat niets af doet aan het feit dat hij het erg goed deed (m.n. WWTLF was erg smaakvol imo), maar het is niet echt mijn cup of tea (zo keek ik uit naar Save Me, maar dat vond ik echt niets, net als ITLOTG :D). Het was meer een optreden om aan het lijstje toe te voegen en weer te genieten van die twee ouwe bazen :D
  zaterdag 31 januari 2015 @ 16:54:47 #56
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_149239684
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  ESF Reporter zaterdag 31 januari 2015 @ 18:38:30 #57
87554 Cee
Welluk?
pi_149241611
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 14:57 schreef MidnightShow_ het volgende:

[..]

Die komt binnenkort geloof ik. Ik zou zo naar een optreden van hem zelf gaan als hij hier zou komen voor een solo concert. :D haha, daar had ik ook al met iemand over. nog wel leuk oog contact gehad met hem al ben ik geen man, maar goed ik werd er wel blij van :D (sorry ik ben nog wel - 20 kwa leeftijd. :D ) dat hebben alle artiesten wel trouwens hoor. excentriek op het podium, verlegen off stage.
Ik heb 5 jaar geleden het geluk gehad bij een akoestische sessie/meet & greet bij 3fm met Adam te mogen zijn. Ook 'unplugged' een fantastische zanger/performer en hij was super relaxed en aardig. Niets van dat showmannerige, 't zijn zowat net mensen die artiesten. :)
  zondag 1 februari 2015 @ 12:19:48 #58
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_149258540
quote:
Ik had meteen kippenvel en mn laatste tegenzin was weg toen ik dat zag :Y

En toen begon Adam met zingen...
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_149264868
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:38 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb 5 jaar geleden het geluk gehad bij een akoestische sessie/meet & greet bij 3fm met Adam te mogen zijn. Ook 'unplugged' een fantastische zanger/performer en hij was super relaxed en aardig. Niets van dat showmannerige, 't zijn zowat net mensen die artiesten. :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:38 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb 5 jaar geleden het geluk gehad bij een akoestische sessie/meet & greet bij 3fm met Adam te mogen zijn. Ook 'unplugged' een fantastische zanger/performer en hij was super relaxed en aardig. Niets van dat showmannerige, 't zijn zowat net mensen die artiesten. :)
Oh gaaf zeg! ik ben jaloers. :D
pi_149270165
Als 'jonge' fan eindelijk Queen live mogen zien, en ik vond het werkelijk geweldig. Natuurlijk is het niet zoals Freddie en natuurlijk worden Brian en Roger oud. Ik vond het geweldig dat Adam het op zijn eigen manier doet, zonder Freddie echt te imiteren, en dat je ziet dat Brian en Roger genieten, dat hun muziek nog live gehoord wordt door zoveel mensen. Het stukje zonder Adam vond ik erg mooi, maar dat komt omdat '39 een van mijn favoriete nummers is. Toch mooi twee uur vol met hits, niet letterlijk gespeeld zoals op het album, met een publiek dat geniet. Toffe show, prachtige muziek.
pi_149322767
De review staat online: Queen + Adam Lambert Ziggo Dome
pi_149323640
Die bassolo was trouwens verdomd gaaf, met Body Language, Don't Try Suicide enzo. Jammer dat het dan weer gespeeld wordt door een nobody die niks met Queen te maken heeft :D
Bleuh.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:20:36 #63
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_149324203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:59 schreef PimD het volgende:
Die bassolo was trouwens verdomd gaaf, met Body Language, Don't Try Suicide enzo. Jammer dat het dan weer gespeeld wordt door een nobody die niks met Queen te maken heeft :D
T klonk wel vet ja!

Check ep 4: https://itunes.apple.com/(...)-podcast/id870622276

Hij heeft wel wat met Queen, maar nog nooit eerder met ze gewerkt ;)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_149327469
Hij zat volgens mij ook in de band van Kerry Ellis met Brian in 2010/2011 ofzo.
Bleuh.
  donderdag 5 februari 2015 @ 15:53:19 #65
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_149390530
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_149390931
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:38 schreef chansadres het volgende:
Ik heb zeker genoten van het concert. Brian was duidelijk nog niet beter. En gezien zijn soapbox klopt dat, want hij was hevig aan de pijnstillers. Iets wat opviel bij Last Horizon en vooral tegen het einde van het concert. Maar ook Roger begint wat minder strak te worden (qua spel bedoel ik dan). Ik vond zelf dat het middenstuk zonder Adam bijzonder zwak was. Stem van Brian kan het duidelijk niet meer aan (iets wat al langer bekend is). Al vond ik Roger's versie van Magic wel aardig. Maar het mist duidelijk een stukje showmanschap. Voor mijn gevoel had er een groter blokje Adam tussen Brian's Love of my Life en 39 blokje en Roger's Magic en solo blokje. Je merkte dat duidelijk dat bij 39 de "Glamberts" hun aandacht verloren. Niet dat ik daardoor zelf mijn aandacht verloor maar ik was toch een beetje blij dat Save Me begon.

Conclusie: Het totaalplaatje vond ik leuker dan met Paul Rodgers. Maar ik vind wel stiekem dat ze met touren mogen stoppen. Gewoon een eindconcert zoals de Freddie Memorial. 5x O2 Arena uitverkopen en dan stoppen.
Hier ben ik het wel mee eens. :) Het was tof om ze eens gezien te hebben, maar écht goed was het niet meer eigenlijk.
pi_149392534
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:24 schreef RvLaak het volgende:
De review staat online: Queen + Adam Lambert Ziggo Dome
:')

En waaraan staaf jij onderstaande opmerking?

quote:
komt grotendeels doordat alle artiesten op het podium (eventueel met uitzondering van Lambert) echt goede vaklui zijn.
Iemand met het talent, de techniek en het bereik van Adam Lambert geen vakman noemen is wel zo ongeveer het meest belachelijke wat je in die review had kunnen zeggen. Vraag het aan een fatsoenlijke zangdocent aub? Adam Lambert zingt beter dan Freddie Mercury ooit heeft kunnen zingen. Freddie is nooit pitch perfect geweest, Lambert wel. Ik volg hem al sinds hij Brigadoon deed (zoek die maar op) en het talent van deze man is ongekend.

Maar de Freddie adorerende, bij voorbaat elke andere zanger affakkelende, zogenaamde kenners, willen er niet aan dat iemand anders zeker net zo goed, zo niet beter zingt als Freddie zelf. En dan ben ik zelf verdomme ook idolaat van Freddie. Nee, je slaat hier in mijn ogren de plank volledig mis. Helaas.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_149392755
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 16:57 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

:')

En waaraan staaf jij onderstaande opmerking?

[..]

Iemand met het talent, de techniek en het bereik van Adam Lambert geen vakman noemen is wel zo ongeveer het meest belachelijke wat je in die review had kunnen zeggen. Vraag het aan een fatsoenlijke zangdocent aub? Adam Lambert zingt beter dan Freddie Mercury ooit heeft kunnen zingen. Freddie is nooit pitch perfect geweest, Lambert wel. Ik volg hem al sinds hij Brigadoon deed (zoek die maar op) en het talent van deze man is ongekend.

Maar de Freddie adorerende, bij voorbaat elke andere zanger affakkelende, zogenaamde kenners, willen er niet aan dat iemand anders zeker net zo goed, zo niet beter zingt als Freddie zelf. En dan ben ik zelf verdomme ook idolaat van Freddie. Nee, je slaat hier in mijn ogren de plank volledig mis. Helaas.
quote:
vak·man (de; m; meervoud: vaklui, vaklieden, vakmensen, vakmannen)
1 iem. die zijn vak grondig kent
Lambert is veel te kort een professional om zijn vak grondig te kennen. Talent != vakkennis.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 17:06:08 ]
pi_149393278
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef RvLaak het volgende:

[..]


[..]

Lambert is veel te kort een professional om zijn vak grondig te kennen. Talent != vakkennis.
Wat een onzin. Hij is al sinds 2001 professioneel bezig. Heeft in Europa getourd met professionele musical producties en staat sinds die tijd ook onder contract. Maar jij wilt dus beweren dat de mannen van Queen in hun hoogtijdagen (1975 - 1991 de dood van Freddie) geen vaklui waren. Toen waren ze immers pas 16 jaar bezig.... Lambert is nu 14 jaar professioneel bezig. Je quatscht dus grondig.Sorry hoor. Misschien moet je je eerst eens in iemand verdiepen voor je hem afserveert op zijn professionaliteit.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_149397912
Lambert is een betere zanger dan Mercury. Mercury is dan weer een veel betere songwriter. Het is geen wedstrijd, het is muziek.
  ESF Reporter donderdag 5 februari 2015 @ 22:57:53 #71
87554 Cee
Welluk?
pi_149406777
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:41 schreef Harmankardon het volgende:
Het is geen wedstrijd, het is muziek.
O+
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:17:23 #72
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_149409351
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:41 schreef Harmankardon het volgende:
Lambert is een betere zanger dan Mercury. Mercury is dan weer een veel betere songwriter. Het is geen wedstrijd, het is muziek.
Beter? Anders :Y
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 6 februari 2015 @ 22:41:07 #73
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_149435062
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef RvLaak het volgende:

[..]

[..]

Lambert is veel te kort een professional om zijn vak grondig te kennen. Talent != vakkennis.
Iemand die het volgende schrijft (wat zelfs op de FP kwam) kan ik al niet serieus nemen:

'Om met de negatieve punten te beginnen: de show was niet zo strak als voorheen, Adam Lambert is geen Freddie, Brian Mays gitaarspel vertoonde op meerdere punten fouten, Freddie was er niet, Roger Taylors drumspel was niet altijd even strak, Adam Lambert heet geen Freddie Mercury en Brian Mays stem was zeker niet goed.'
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_149441788
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:41 schreef iPat het volgende:

[..]

Iemand die het volgende schrijft (wat zelfs op de FP kwam) kan ik al niet serieus nemen:

'Om met de negatieve punten te beginnen: de show was niet zo strak als voorheen, Adam Lambert is geen Freddie, Brian Mays gitaarspel vertoonde op meerdere punten fouten, Freddie was er niet, Roger Taylors drumspel was niet altijd even strak, Adam Lambert heet geen Freddie Mercury en Brian Mays stem was zeker niet goed.'
Dat stuk was bedoelt voor de puristen die maar blijven janken dat Queen dood ging met Freddie. Als jij dat niet snapt, is dat niet mijn probleem
  zondag 8 februari 2015 @ 15:53:23 #75
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149474134
Concert in Brussel gecanceld. Adam is ziek en moet van de dokter rust nemen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 8 februari 2015 @ 17:12:40 #76
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_149477207
quote:
9s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Concert in Brussel gecanceld. Adam is ziek en moet van de dokter rust nemen.
Had eerder verwacht dat Brian nu toch echt wel ziek was en niet Adam!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_149499047
En schijnbaar wordt het niet verplaatst. Ik kon gisteren sowieso niet, dus toen ik hoorde dat het gecancelled was had ik even hoop dat ze misschien later deze maand nog zouden terug komen en dat ik dan wel zou kunnen. Nou ja, dan heb ik ze maar 1x gezien. Zo briljant vond ik het nou ook weer niet in Ziggo Dome ;)
Bleuh.
pi_149499644
Inderdaad. Ze geven de reden dat ze het optreden niet opnieuw konden invullen in het schema van de zaal. Wat de reinste onzin is want de zaal staat vanaf nu een dikke maand leeg :D
Ik denk gewoon dat het een geldkwestie is. De crew hebben ze al een dag moeten betalen zonder inkomsten. Als ze het gaan verplaatsen moeten ze iedereen enkele dagen langer aanhouden zonder extra winst (de kaarten zijn al verkocht). Oftewel dubbel verlies. Als Queen had gewild hadden ze best een dag na Krakow, Brussel kunnen doen. Of na Milaan. Maar ja, dat verlies kan Queen inc. niet hebben :X
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 12 februari 2015 @ 00:50:31 #79
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_149590410
Voor t geval we nog niet klaar zijn met verzamelen, er is weeeeeeer een nieuwe verzamelaar uitgekomen: https://www.facebook.com/(...)733295167362/?type=1
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 12 februari 2015 @ 00:53:24 #80
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_149590466
quote:
11s.gif Op maandag 9 februari 2015 08:53 schreef chansadres het volgende:
Inderdaad. Ze geven de reden dat ze het optreden niet opnieuw konden invullen in het schema van de zaal. Wat de reinste onzin is want de zaal staat vanaf nu een dikke maand leeg :D
Ik denk gewoon dat het een geldkwestie is. De crew hebben ze al een dag moeten betalen zonder inkomsten. Als ze het gaan verplaatsen moeten ze iedereen enkele dagen langer aanhouden zonder extra winst (de kaarten zijn al verkocht). Oftewel dubbel verlies. Als Queen had gewild hadden ze best een dag na Krakow, Brussel kunnen doen. Of na Milaan. Maar ja, dat verlies kan Queen inc. niet hebben :X
Ik denk dat Queen Inc. best wel een financieel tegenslagje hebben (daar zullen ook wel voor verzekerd zijn :P), maar de monitorfiguren etc zijn ook maar freelancers die ingehuurd worden. Als die al een andere klus hebben ga je niet voor 1 gig iemand inhuren die niet precies weet hoe de band of Adam het wil hebben.

Ik weiger iig te geloven dat ze geen moeite hebben gedaan om het in te halen
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_149592270
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:50 schreef qu63 het volgende:
Voor t geval we nog niet klaar zijn met verzamelen, er is weeeeeeer een nieuwe verzamelaar uitgekomen: https://www.facebook.com/(...)733295167362/?type=1
Deze zit speciaal bij een Italiaanse tvgids dus zoveel zullen er niet zijn. Compleet in ieder geval! Maar wat irritant die random volgorde!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 12 februari 2015 @ 08:35:27 #82
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_149592879
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 06:43 schreef chansadres het volgende:

[..]

Deze zit speciaal bij een Italiaanse tvgids dus zoveel zullen er niet zijn. Compleet in ieder geval! Maar wat irritant die random volgorde!
irritant? Belachelijk! :D
pi_149594182
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:50 schreef qu63 het volgende:
Voor t geval we nog niet klaar zijn met verzamelen, er is weeeeeeer een nieuwe verzamelaar uitgekomen: https://www.facebook.com/(...)733295167362/?type=1
Net ff gekeken (omdat ik het toch wel een hele mooie doos vind :@ ), maar die lui leveren niet in het buitenland :(
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:06:15 #84
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_149597050
quote:
11s.gif Op maandag 9 februari 2015 08:53 schreef chansadres het volgende:
Inderdaad. Ze geven de reden dat ze het optreden niet opnieuw konden invullen in het schema van de zaal. Wat de reinste onzin is want de zaal staat vanaf nu een dikke maand leeg :D
Ik denk gewoon dat het een geldkwestie is. De crew hebben ze al een dag moeten betalen zonder inkomsten. Als ze het gaan verplaatsen moeten ze iedereen enkele dagen langer aanhouden zonder extra winst (de kaarten zijn al verkocht). Oftewel dubbel verlies. Als Queen had gewild hadden ze best een dag na Krakow, Brussel kunnen doen. Of na Milaan. Maar ja, dat verlies kan Queen inc. niet hebben :X
De tour is nog wel even bezig, en als ik het goed heb moet Adam zijn nieuwe album promoten vanaf april. Dus denk eerder het schema van hunzelf dan die van de zaal dat in de weg zit.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_149597315
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:06 schreef iPat het volgende:

[..]

De tour is nog wel even bezig, en als ik het goed heb moet Adam zijn nieuwe album promoten vanaf april. Dus denk eerder het schema van hunzelf dan die van de zaal dat in de weg zit.
Voor zover ik kan zien, houdt de tour nog deze maand op. 27e in Sheffield is het laatste concert.
pi_149597319
Ik ben blij dat ik dat soort spul niet meer verzamel, van die vage semi-officiele releases uit het buitenland. Ik hou de wereldwijde releases bij, zoals Forever enzo - maar voor de rest koop ik het gelukkig niet meer :D
Bleuh.
pi_149597335
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:16 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Voor zover ik kan zien, houdt de tour nog deze maand op. 27e in Sheffield is het laatste concert.
Ik geloof dat ze in september ofzo een aantal concerten nog op de planning hebben staan in Korea ofzo?
Bleuh.
pi_149597379
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:17 schreef PimD het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze in september ofzo een aantal concerten nog op de planning hebben staan in Korea ofzo?
Azië was toch vorig jaar?
pi_149597402
Ja, ik kan het nu ook niet meer vinden. Ik zou hebben gezworen dat ik pas een site tegen ben gekomen waar er voor het najaar al concerten op de planning stonden... Zal me wel vergissen :D
Bleuh.
pi_149597603
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:19 schreef PimD het volgende:
Ja, ik kan het nu ook niet meer vinden. Ik zou hebben gezworen dat ik pas een site tegen ben gekomen waar er voor het najaar al concerten op de planning stonden... Zal me wel vergissen :D
Tja, dat soort sites zullen er altijd zijn en blijven :P
pi_149753398
Geruchten over Zuid-Amerika in het najaar: http://adamlamberttv.blog(...)will-queen-adam.html
Bleuh.
  woensdag 18 februari 2015 @ 15:50:35 #92
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_149795474
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 07:11 schreef Cee het volgende:
Ach, wat is een mening. Die van mij luidt dat ik heb genoten. Vond het fantastisch, Adam deed het geweldig, eindelijk Queen gezien. Ik wil nog een keer. O+
Mooie jongen die Adam 😊Jammer genoeg ben ik niet geweest.
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:51:39 #93
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_150070828
Nog meer Q+AL dus?
quote:
Adam Lambert can't wait to see Madonna perform tonight, but he's having a well-earned rest. "We played Wembley Arena last night [with Queen]. The audience was on fire," he told us. But he has his own solo album, The Original High, coming soon.

"It's very different than the Queen music. It's definitely a pop album with a lot of R&B, house music influences. But the songwriting is timeless."

But he says this doesn't spell the end for his Queen collaboration. "We have some other things we're going to be doing. It's not the end. It's just a pause button."
http://brianmay.com/queen/queennews/queennewsfeb15.html#64
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:04:20 #94
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_150242375
Behind the magic, met droge 'interviews' :D

En Pete M. gooit met gitaren! :o

[ Bericht 2% gewijzigd door qu63 op 03-03-2015 11:52:35 ]
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_150243868
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:04 schreef qu63 het volgende:
met droge 'intervieuws' :D

Understatement. Bedankt voor 't delen!
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:21:28 #96
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_151467430

Brian & Kerry hebben weer wat "nieuws"!

En Brian speelt bas op zn Red Special Bass!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_151475540
Ik vind het zo zonde dat ik niet meer enthousiast wordt als er een nieuw nummer uit komt waar Brian aan heeft gewerkt. Die Kerry Ellis heeft me echt nooit kunnen boeien jammer genoeg :(
Bleuh.
pi_151475582
QAL trouwens ook bevestigd voor Rock In Rio in het najaar trouwens. Gok dat daar nog wel een aantal concerten aan worden vastgeplakt.
Bleuh.
  vrijdag 17 april 2015 @ 00:40:26 #99
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_151762501
Wow, Roger laat zn baard en vooral snor echt groeien! :D
scubadan21 twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 00:37:07 @OIQFC drummer in a rock n roll band !!! reageer retweet
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 25 april 2015 @ 21:44:31 #100
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_152024996
En zo klinkt de nieuwe van Adam Lambert:

It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')