Hmm, ik heb een flashback. Dit is waar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:25 schreef Jandirk het volgende:
Ouders omgekomen bij de mh17 hoor ik net.
Juist:quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Klopt, programma met Karel nogiets, ben de naam kwijt. Jaren zeventig/tachtig. Dacht dat het over corruptie in Suriname ging.
quote:Op 3 december 1984 interviewde Van de Graaf in een rechtstreekse uitzending van het wekelijkse praatprogramma Karel tegenstanders van het voormalige militaire bewind in Suriname, toen iemand uit het publiek (Evert Tjon (ook bekend als Evert Wolff), chauffeur van aan het debat deelnemende Rob Wormer (voorzitter van de pro-Bouterse organisatie Unie voor Volksdemocratie)), opstond en Bouterse-opponent Paul Somohardjo aanviel. Tijdense deze schermutseling brak de AVRO de uitzending af en vroeg de kijkers om 'Even geduld AUB'. Nadat de uitzendig was afgebroken werden er achter de schermen twee schoten gelost.[1] Er viel een gewonde, maar Van de Graaf zelf bleef ongedeerd. Zijn "Heren, heren!" is de legendarisch geworden uitroep waarmee hij de kemphanen trachtte te bedaren. Overigens stond de AVRO op het punt om het programma wegens gebrek aan succes na twee maanden alweer van de buis te halen. Maar na het schietincident (dat wereldnieuws werd) groeiden de kijkcijfers en kwam de programmaleiding terug van haar voornemen.
Alleen maar sapjes natuurlijkquote:
Link?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:25 schreef Jandirk het volgende:
De forumpsychologen zijn er weer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ook, hij was echt goed in de war, hoor.
Gedroeg zich niet als een foute jongen maar duidelijk helemaal de weg kwijt.
Je kent hem?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ook, hij was echt goed in de war, hoor.
Gedroeg zich niet als een foute jongen maar duidelijk helemaal de weg kwijt.
Bullshitquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:25 schreef Jandirk het volgende:
Die hebben wij helaas ook wel, maar gelukkig nu nog niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
"ik laat het nu vallen"
Gelukkig hebben wij onzekere scheikundestudentjes en geen professioneel getrainde jihadstrijders als in Frankrijk.
Voorlopig.
Moeten we niet een daad stellen als FOK!?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
"dit is natuurlijk een ramp"
Ja, Afrika FM is al een Serious Request aan het organiseren
OK. Dat zal wel een en ander verklaren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:25 schreef Jandirk het volgende:
Tuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:25 schreef Jandirk het volgende:
Nee, maar heb geen medelijden nee.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaja, jij wil Tarik op de Dam in een guillotine zien, nu snappen we het wel
Eerder werd toch bericht dat ze pas beiden vorige week overleden waren?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:25 schreef Jandirk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |