Voor NOS doen wel.quote:
twitter:Daanjongen twitterde op donderdag 29-01-2015 om 22:00:08Bij mijn ouders in Hilversum straat afgezet, 2politieauto's, man opgepakt. Niemand mag straat in/uit. #NOSgijzeling http://t.co/LAP2XUJzTl reageer retweet
twitter:Daanjongen twitterde op donderdag 29-01-2015 om 22:01:55Man lijkt rustig. Staat met handen tegen politieauto. Niemand mag straat meer in. Afgesloten. Geen conclusies, wel opvallend. #NOSgijzeling reageer retweet
twitter:Daanjongen twitterde op donderdag 29-01-2015 om 22:05:05Nogmaals, geen idee of er verband is. Maar twee politieauto's in deze situatie is opvallend. Hier nog een foto. #nos http://t.co/W8w2f0fAWJ reageer retweet
twitter:Daanjongen twitterde op donderdag 29-01-2015 om 22:19:26Politie nog steeds aanwezig in de straat. Zoekend naar iets. Onduidelijk wat. Lijkt erop dat ze nog niet klaar zijn. reageer retweet
twitter:Daanjongen twitterde op donderdag 29-01-2015 om 22:25:38Er staan twee koffers op een oprit. Politie op afstand. Bewoner bij oprit naar binnen gestuurd. Meer politie auto's wachten achter lint. reageer retweet
twitter:Daanjongen twitterde op donderdag 29-01-2015 om 22:32:36Verband nog niet duidelijk. Maar afgesloten straat, tal van politieauto's, arrestatie en verdacht koffertje is wel verdacht. #NOSgijzeling reageer retweet
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Is het nu burgemeester met hoofdletter B of kleine letter b? Ik ben verward.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Burgemeester burgemeester.
Dubbele nationaliteit?
Noes! Nog een verwarde man hier!quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Is het nu burgemeester met hoofdletter B of kleine letter b? Ik ben verward.
We moeten hem thee aanbiedenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Even advocaat van de duivel, maar die jongen z'n kop is heel de wereld over aan het gaan, terwijl hij nou ook weer niet héle schokkende dingen heeft gedaan. Stel dat het een waanactie is, is hij door een moment van ontoerekeningsvatbaarheid z'n leven de rest van z'n leven een paria.
dit dus.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:35 schreef Tukker87 het volgende:
Paniek om niks zeg. Waarom zoveel aandacht hiervoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |