dit jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef essnhills het volgende:
Lol, hij heeft er zelf ook niet zoveel vertrouwen meer in
'Wel bijzonder dat dit dan wel weer lukt'
'Er is vanavond een man de NOS studio binnengedrongen'quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef DKUp het volgende:
We gaan zo kijken naar een persconferentie![]()
Met oude informatie
So?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan staan er morgen 200 andere die zendtijd willen.
Shmoopsquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat. Volgens mij heeft ie een erg droog gevoel voor humor.
Haai, Clums.
Ja die zal wel balen. Hele tijd vragen om zendtijd terwijl hij al op tv is. En dan maar wachten met z'n boodschapquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef Spanky78 het volgende:
Maagoed, wat was nu zijn boodschap? Had hj dat maar beter direct kunnen vertellen eh... als je dan al zo ver bent gekomen... VOlgens mij istie niet helemaal in orde deze jongen,
Illumoenatiequote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Wat is een hackerscollectief?
Je weet niet wat een collectief is?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
groepje puisterige nerdsquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Een collectief is iets zonder leider/hiėrarchie toch?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:33 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Gewoon werken!!11quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:32 schreef Geralt het volgende:
Goed. Wij kwamen om 20:35 thuis en Brennie wilde WIDM kijken. Toen er geen beeld was eens de pc aan geslingerd en kijken hoe en wat.
Ik ben nu pas bijgelezen door alle topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |