false flagquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Poll: motief?
• geen motief
• alu-hoedje/conspiracy
• extreem rechts
• extreem links
• iets met Islam
• andere religie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die hebben niet zo'n anticlimaxquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:42 schreef Zorro het volgende:
Nu ik dit gezien heb komen die Nederlandse politieseries plotseling een stuk geloofwaardiger over.
Wat een nutteloze aidspoll.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Poll: motief?
• geen motief
• alu-hoedje/conspiracy
• extreem rechts
• extreem links
• iets met Islam
• andere religie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
* RingBewoner maakt een Alu-houdjequote:Op donderdag 29 januari 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Het NRC wist hiervan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Het NRC wist hiervan.
[ afbeelding ]
Reclamestunt, ze wilden een spotje opnemen voor het NOS Journaal.quote:
Dit idd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:42 schreef essnhills het volgende:
Ik vond hem eigenlijk overkomen als zo'n kneusje met verkeerde vriendjes die op hem hebben lopen inpraten en hem hebben gedwongen daar te gaan staan.
Moah, is wel rigoreus maar Ron kan er ook niks aan doen dat het op deze manier moet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb met die man te doen. Als je dit soort methoden gaat gebruiken om je boodschap te verkondigen, dan ben je ver heen.
Of gewoon compleet de weg kwijt, pilletjes vergeten vanochtend etc.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:42 schreef essnhills het volgende:
Ik vond hem eigenlijk overkomen als zo'n kneusje met verkeerde vriendjes die op hem hebben lopen inpraten en hem hebben gedwongen daar te gaan staan.
Kijk naar zijn oren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:43 schreef Xaobotnik het volgende:
Hoe weet iedereen dat het die Tarik Zah Zah is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |