Je overduidelijk geen flauw benul:quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jonge, wat zit je je druk te maken ? Alleen omdat ik mijn zin niet goed formuleer, weet ik volgens jou niet waar ik over praat? Kom op zegHou je met belangrijkere dingen bezig dan zitten miepen over dit.
Ik hoef nergens om te liegen, ik weet wat Anonymous is. Jij weet dat ook. We weten het allebei dus klaar met het gezeik
Dit is geen gezeur over een woordje, inhoudelijk slaat je gehele post nergens op.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:18 schreef DjinN het volgende:
Waahahaha domme kutkneus. Hij mocht willen dat hij bij Anonymous hoordeHij zou een schande voor ze zijn
Domme oetlul
Gevalletje waanbeelden, zal heel snel bij de GGZ zitten,quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:30 schreef MaJo het volgende:
In ieder geval geen moslimfundamentalist, dan had ie zich wel laten neerknallen.
Dat is geen beveiliger, Hans.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:32 schreef TigerXtrm het volgende:
https://twitter.com/NOSBINK Dit de held van de dag die hem aan de praat hield?
Nee, RTL heeft beelden vanuit de kant van de politie gefilmdquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn die beelden van 4:44 de enige beelden?
Je hebt ook nog beelden waar je het van buiten de studio ziet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gast lijkt op jouw plaatje.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scroll een stukje naar beneden voor de foto van hem in pak. Daar lijkt hij behoorlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind die jongen van die FB niet meteen lijken op de dader?
Zit je nou de hele tijd te trollen of ben je echt laagopgeleid?quote:
Sneeuw? *Naar buiten kijkt* Oh verdomd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:32 schreef Tocadisco het volgende:
En inmiddels is het al aan het sneeuwen in Hilversum, lekker als je daar buiten het gebouw moet staan wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |