Ben blij!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zelfs terreur is in Nederland van een kneuterig niveau
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:25 schreef donald_dick het volgende:
Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen
[ afbeelding ]
Dan moet hij daar niet gaan staan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:25 schreef MaJo het volgende:
Ik heb bijna medelijden met die jongen, hij voelt zich helemaal niet op z'n gemak met dat wapen en ziet er niet uit alsof hij daar echt wilde zijn
Tjonge niets aan de hand, gewoon iemand die niet helemaal 100 is met een klappertjespistool. Commotie om niets. Schokkender vind ik dat de nos blijkbaar geen redundantie heeft ingebouwd vwb de bediening van de zenders.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:24 schreef Nammie het volgende:
[..]
Denk het ook. Hij zei ook vreemde dingen.
Wacht, hoe weet je dit? heb ik dat gemist?quote:
En MH17 is gewoon door de Russen neergeschoten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:25 schreef donald_dick het volgende:
Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen
[ afbeelding ]
Kan iemand zich een grotere faalactie van een terrorist/gijzelnemer etc herinneren? Zelfs die gijzelnemer die in plaats van het Philipsgebouw de Rembrandttoren indook was beter...quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:25 schreef Speculant. het volgende:
Die teleurstelling ook in zn stem 'ja nou is de politie er al'![]()
Niet LL waardig dit.
totaal niet grappigquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al 2 keer een grap gemaakt
"We geven hem gewoon zijn eigen camera en dan mag hij televisietje spelen"
Maar niemand moest lachen.
ze hadden hem moeten laten praten , live. hij blij, en npo ongekende kijkcijfers.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:26 schreef Jovatov het volgende:
Lekker boeiend zeg, Het nieuws kon even niet doorgaan. Heftig hoor
Ik vind het netjes gedaan allemaal.
Zou zo maar kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:26 schreef kree het volgende:
In de USA hadden ze hem live afgeknald denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |