Denk het ook. Hij zei ook vreemde dingen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef bleiblei het volgende:
Die kerel is gewoon niet 100% denk ik.
En tegenwoordig moet je dit soort dingen doen om weggestopt te worden.
Want zelfs een oud-D66 politica vermoorden helpt niet meer.
waarschijnlijk omdat hij geen verdachte isquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef Caland het volgende:
Ook vreemd dat die beelden blijkbaar direct vrijgegeven mogen worden.
Simon says....quote:
En da zich zelf interviewen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Keer wat anders; het NOS journaal over het NOS journaal.
De eindredactie games weet het beter, leg je er nou maar bij neer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
NL politie heeft geen taseralleen het AT en dat was dit niet. dus nee echt niet. Kan natuurlijk ook wat anders geweest zijn.
Deze ken ik niet van de Ambrosius bingoquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oprotten met die schijtlollige twitteraids!
1 2 3 4 5 6 7 | Ambrosius' legendarische uitspraken B I N G O Zap. Kleuters Leuk geweest weer Kappen Hier zijn genoeg andere topics voor Leuk, maar niet hier Nergens (op 'waar gaat dit over?') Praat eens normaal Pizza met melk is niet toegestaan tong80 belachelijk maken Wij kijken ook Een zure post afsluiten met emo.gif Ambrosius bingo Blijf eens ontopic Kinderachtig gedrag uit VBL Je bent geen schoolmeester Zout eens op Je hebt een TV? Ga er nou niet op in Hou eens op Spelfoutjes verbeteren Topshow noten Jij kijkt zeker alleen TDF? We kunnen ook lezen Ok. |
Wie weet hebben ze wel meer info van tevoren. Dat die BNW-dude geen Allah akbar zei, dan wordt het al een stuk minder spannend enzo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Serieus, die binnengevallen agenten wisten niet dat de 'gek' zo 'aardig' was, ze namen toch een flink risico om zomaar binnen te vallen zonder afwachten. Kans was daar dat de arme man het had moeten bekopen met z'n leven
Ik denk dat dit nieuws morgen pas de redactie van het Journaal bereikt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Keer wat anders; het NOS journaal RTL Nieuws over het NOS journaal.
Meer bizar dat ze alle regels aan de laars lappen en het zo ongecensureerd op de zender gesmeten wordt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Bizar wel dat we de beelden gewoon hebben.
Het is gewoon vooraf in scène gezet#jodenstrekenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:23 schreef Caland het volgende:
Ook vreemd dat die beelden blijkbaar direct vrijgegeven mogen worden.
Die komt uit mijn eigen bingo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze ken ik niet van de Ambrosius bingo
[ code verwijderd ]
Juridisch gezien toch welquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat hij geen verdachte is
En jij een meervoud voor één persoon.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:24 schreef Drolflap het volgende:
Die gozer gebruikten een pleonasme, dat was zijn grootste misdaad
Hoe kom je erbij dat ik ze "uitpluis"?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee, jij zoekt er teveel achter. Je hoeft mijn zinnen niet uit te gaan pluizen.
Dikke non die kerelquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze ken ik niet van de Ambrosius bingo
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |