Zoiets zal het wel worden jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:40 schreef alors het volgende:
Ik denk ook dat het niets meer wordt. Dat journaal zal er komen + uitleg en 3 keer een Ster reclame en dan de reguliere programmering denk ik
Floortje zal wel weer naar volgende week verplaatst worden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:40 schreef alors het volgende:
Ik denk ook dat het niets meer wordt. Dat journaal zal er komen + uitleg en 3 keer een Ster reclame en dan de reguliere programmering denk ik
Dat maakt me weinig uit, ik wil gewoon Wie is de molquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Floortje zal wel weer naar volgende week verplaatst worden.
Naar het einde van de wereld weekquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Floortje zal wel weer naar volgende week verplaatst worden.
quote:
dus het bestbekeken programma wordt geslachtofferd voor het journaal? Zend dat Gvd op 3 uit danquote:
Voorlopig zenden ze nog helemaal niets uitquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus het bestbekeken programma wordt geslachtofferd voor het journaal? Zend dat Gvd op 3 uit dan
Het hele mediapark is zo'n beetje ontruimd. Dan kan je niet zomaar even de programmering aanpassen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus het bestbekeken programma wordt geslachtofferd voor het journaal? Zend dat Gvd op 3 uit dan
Een vooraf opgenomen programma starten moet toch ook op afstand kunnen, zou je denken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:44 schreef Paul99 het volgende:
[..]
Het hele mediapark is zo'n beetje ontruimd. Dan kan je niet zomaar even de programmering aanpassen.
gast is toch gepakt? Terug aan het werk weer luilakkenquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:44 schreef Paul99 het volgende:
[..]
Het hele mediapark is zo'n beetje ontruimd. Dan kan je niet zomaar even de programmering aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |