dat is eigenlijk wel heel erg schattigquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik kreeg een verlovingsring maat 15.5. Ik heb maat 19
het stomme was, hij wist mijn maat. De juwelier geloofde hem alleen nietquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:40 schreef Skoap het volgende:
[..]
dat is eigenlijk wel heel erg schattig
Doe dat. Baby heeft lang genoeg naar buiten gezwaaid.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga ff een ander plaatje zoeken
En zich dan om laten lullen door de juwelierquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het stomme was, hij wist mijn maat. De juwelier geloofde hem alleen niet
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:42 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Doe dat. Baby heeft lang genoeg naar buiten gezwaaid.
Naast het boek: dingen die ze niet vertellen over je zwangerschap
ga ik nu ook beginnen aan het boek
The joys of motherhood.
Je avondeten zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik heb een rustige baby, geen schreeuwende peuter en toch weet ik het te presteren om zonder naar adem te happen alles binnen 3 minuten naar binnen te harken. Kauwen, wat is dat ook alweer en is dat nodig?
Momenteel buikpijn van het naar binnen frotten van te grote stukken aardappels en vlees..
Herkenbaat, zelfs als er niks aan de hand is schoffel ik alles zo snel mogelijk naar binnen, overblijfsel van de eerste weken waar ik meer voedend dan niet voedend mijn borden eenhandig heb weggewerktquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:42 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Doe dat. Baby heeft lang genoeg naar buiten gezwaaid.
Naast het boek: dingen die ze niet vertellen over je zwangerschap
ga ik nu ook beginnen aan het boek
The joys of motherhood.
Je avondeten zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik heb een rustige baby, geen schreeuwende peuter en toch weet ik het te presteren om zonder naar adem te happen alles binnen 3 minuten naar binnen te harken. Kauwen, wat is dat ook alweer en is dat nodig?
Momenteel buikpijn van het naar binnen frotten van te grote stukken aardappels en vlees..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Zoë23 op 29-01-2015 18:41:02 ]
Ik las ongeveer 33 x de zin dat je een ketting van Sil&Sis wilde en dacht huh??? Maar ik snap hem hoorquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik wil een ketting van Sil&Sis met de silhouetten van beide dames in een hanger
Spees, wat een tof cadeau, heeft jouw vriend dat zelf bedacht
?!
quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik las ongeveer 33 x de zin dat je een ketting van Sil&Sis wilde en dacht huh??? Maar ik snap hem hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dat jullie geen artsen zijn... maar wat zouden jullie hier zelf, als moeder van maken? Zouden jullie het advies opvolgen en aan de forte gaan? Is 5 x 180 ml veel voor een baby van 3,5 maand? (Pff... dan heb je drie kinderen en nog twijfelen he)
Edit: o en Soesa, wat leuk dat Sil&Sis! Had er nog nooit van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |