dat is eigenlijk wel heel erg schattigquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik kreeg een verlovingsring maat 15.5. Ik heb maat 19
het stomme was, hij wist mijn maat. De juwelier geloofde hem alleen nietquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:40 schreef Skoap het volgende:
[..]
dat is eigenlijk wel heel erg schattig
Doe dat. Baby heeft lang genoeg naar buiten gezwaaid.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga ff een ander plaatje zoeken
En zich dan om laten lullen door de juwelierquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het stomme was, hij wist mijn maat. De juwelier geloofde hem alleen niet
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:42 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Doe dat. Baby heeft lang genoeg naar buiten gezwaaid.
Naast het boek: dingen die ze niet vertellen over je zwangerschap
ga ik nu ook beginnen aan het boek
The joys of motherhood.
Je avondeten zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik heb een rustige baby, geen schreeuwende peuter en toch weet ik het te presteren om zonder naar adem te happen alles binnen 3 minuten naar binnen te harken. Kauwen, wat is dat ook alweer en is dat nodig?
Momenteel buikpijn van het naar binnen frotten van te grote stukken aardappels en vlees..
Herkenbaat, zelfs als er niks aan de hand is schoffel ik alles zo snel mogelijk naar binnen, overblijfsel van de eerste weken waar ik meer voedend dan niet voedend mijn borden eenhandig heb weggewerktquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:42 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Doe dat. Baby heeft lang genoeg naar buiten gezwaaid.
Naast het boek: dingen die ze niet vertellen over je zwangerschap
ga ik nu ook beginnen aan het boek
The joys of motherhood.
Je avondeten zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik heb een rustige baby, geen schreeuwende peuter en toch weet ik het te presteren om zonder naar adem te happen alles binnen 3 minuten naar binnen te harken. Kauwen, wat is dat ook alweer en is dat nodig?
Momenteel buikpijn van het naar binnen frotten van te grote stukken aardappels en vlees..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Zoë23 op 29-01-2015 18:41:02 ]
Ik las ongeveer 33 x de zin dat je een ketting van Sil&Sis wilde en dacht huh??? Maar ik snap hem hoorquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik wil een ketting van Sil&Sis met de silhouetten van beide dames in een hanger
Spees, wat een tof cadeau, heeft jouw vriend dat zelf bedacht
?!
quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik las ongeveer 33 x de zin dat je een ketting van Sil&Sis wilde en dacht huh??? Maar ik snap hem hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dat jullie geen artsen zijn... maar wat zouden jullie hier zelf, als moeder van maken? Zouden jullie het advies opvolgen en aan de forte gaan? Is 5 x 180 ml veel voor een baby van 3,5 maand? (Pff... dan heb je drie kinderen en nog twijfelen he)
Edit: o en Soesa, wat leuk dat Sil&Sis! Had er nog nooit van gehoord.
http://www.nu.nl/binnenla(...)akt-in-nos-pand.htmlquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik zit trouwens al bijna een half uur naar een -even geduld aub- scherm te kijken![]()
![]()
Zal je zien dat WIDM net gaat beginnen als m'n kind weer wakker is
M is 3 maanden en krijgt 6*150/5 waarvan 3 standaard en 2 forte omdat hij anders na twee uur alweer honger heeft. Soms geef ik 2 standaard 3 forte. Sommige dagen drinkt 7 flessen, soms 5, meestal 6 nu.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:51 schreef Fee-nix het volgende:
Franny, snap ik van het meedenken over voeding.
Thnx voor de feedback beiden!
Hoe langer ik naar die grafieken kijk, hoe meer ik zelf denk 'wat een onzin.' Ja ze zakt ietsjes af met haar lengte, maar dat kan natuurlijk ook een meetfoutje zijn dit keer. En ze krijgt vast ergens nog wel een groeispurtje.
Zelf heb ik meer zoiets van: als ze nou ook heel snel niet meer genoeg heeft aan die 5x 180ml, dan kan ik altijd naar de forte grijpen.
(Kwak, ik vind dat pakje trouwens echt super cute! En die intens tevreden blik erbij)
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:03 schreef Dyre het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)akt-in-nos-pand.html
Ja idd... En ik vind deze arts altijd al zo enorm muggenzifterig over gewicht.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:03 schreef Dyre het volgende:
Ik zie ook niks geks aan die grafieken hoor, je meisje doet het gewoon hartstikke goed!
Wij zijn op een gegeven moment ook overgestapt van 4x180 naar 5x180. Mij lijkt het gewoon een logische overgang als je merkt dat ze niet meer tevreden/verzadigd is. Ons cb raadde juist aan om eerst op te hogen in plaats van forte te gebruiken, zo zegt iedereen wel iets anders.
Dat contrast ook tussen die gast en hoe de politie met hoog testosterongehalte binnen komt vallen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit er een beetje om te gnorkenwat een anti-held
Ja dit ja. Wist natuurlijk van te voren hoe het af zou lopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit er een beetje om te gnorkenwat een anti-held
Het klonk allemaal nogal TRU/aluhoedje... Over de NSA en de new world order ofzo...quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:26 schreef _NIKKI_ het volgende:
Inderdaad Franny, het is bijna een kwestie van wanneer en niet of er hier in Nederland zoiets gaat gebeuren.![]()
Ik ben stiekem wel benieuwd wat voor groots hij ons te melden had.
Ja dat dus.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:28 schreef Dyre het volgende:
Ja, ik ookMaar het ging over 'leugens van de overheid', dus het zal niet echt iets gigantisch terroristisch zijn gok/hoop ik.
Ja je ziet hem gewoon balen hè.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja dat dus.
En ik geloof dat Ron Fresen zich nu realiseert dat hij de rest van de avond de npo moet vullen in zijn eentje als enig functionerend studiootje...
Als ik daar aan denk, ben ik altijd zo blij dat ik in een onbenullig dorp woon en niet in de stad...quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:21 schreef Franny_G het volgende:
Oh die mannen die bij Charlie Hebo binnenvielen, waren niet heel veel anders dan deze knul, volgens mij. Met zo'n wapen kun je een hoop aanrichten. En het is dan een geluk dat hij dat niet heeft gedaan, maar voor hetzelfde geldt loopt een zelfde oelewapper morgen bij ons het schoolgebouw in en doet het wel. Of in de Tweede Kamer of op een treinstation of waar dan ook.
Zo'n complotdenker. Die gelooft dat de MH17 crash in scene is gezet om de lichamen uit MH370 te verbergen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:30 schreef Franny_G het volgende:
Het zal iemand zijn die in de war was en die teveel filmpjes op internet heeft zitten kijken en toen spontaan maar zelf een 'heldendaad' wilde stellen. Of zoiets.
Volgens ome ron kan er niks op de npo uitgezonden worden omdat alles via dat gebouw en regie loopt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:31 schreef Franny_G het volgende:
Of ze zenden gewoon Wie is de Mol uit..
T is de illuminati! (Je wilt niet weten hoeveel leerlingen ik daar serieus over hoor praten).quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo'n complotdenker. Die gelooft dat de MH17 crash in scene is gezet om de lichamen uit MH370 te verbergen.
Niets is wat het lijkt!quote:
Aha. Tragisch, als het zo is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:54 schreef kwakz0r het volgende:
For what it's worth: medeleerlingen van zijn school twitteren dat ze hem herkend hebben en dat zijn beide ouders vorige week zijn overleden. Respectabele collegaschool van ons ook Franny, in V.oorburg... Heeft toch een wat ander beeld, zo'n gerucht (weet dat het slechts speculatie is).
En bedankt, lachen met pijnlijke ribben doet zeerquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
En jullie mogen één keer raden wie er bij de cursus babymassage dacht dat het kommetje met olie voor de gebruikte theezakjes was..
quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
En jullie mogen één keer raden wie er bij de cursus babymassage dacht dat het kommetje met olie voor de gebruikte theezakjes was..
Proest...quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Na t boeren plat op mn benen leggen en daarna weer om mn schouder leggen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:47 schreef BlueEyes het volgende:
Misschien toch 'eerder' plat houden en dan weer omhoog op je schouder?
Zodat je als het ware de luchtbel omhoog krijgt door het bewegen.
Snappie me nog?
Mijn kraam raadde mij in de kraamweek bij mn slechte boerder (geen kind van zn mamaquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:50 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Na t boeren plat op mn benen leggen en daarna weer om mn schouder leggen?
Die ga ik overdag proberen. Ken het wel met het iets omhoog trekken van de armpjes, zodat de ribbenkast wat uitgerekter wordt. Daar wordt hij boos van overigensquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik vanavond heb geleerd: baby in zittende houding op je bovenbeen, met de beentjes aan 1 kant. Dan een platte hand onder het kinnetje en eentje op de bovenrug, en dan heel langzaam het bovenlijfje rondjes laten draaien.
De discoboer!quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik vanavond heb geleerd: baby in zittende houding op je bovenbeen, met de beentjes aan 1 kant. Dan een platte hand onder het kinnetje en eentje op de bovenrug, en dan heel langzaam het bovenlijfje rondjes laten draaien.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:21 schreef Mangostine het volgende:
De brandweerhouding klinkt intrigerend.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 05:54 schreef AwayTL het volgende:
Klinkt een beetje als nachtmerries Trebo. In dat geval wel een fase. Wel een lange.
Nog niet helemaal wakker zeker? Vraag ik om een oplossing? Ik vraag of het herkenbaar isquote:Op vrijdag 30 januari 2015 06:27 schreef Stormqueen het volgende:
Het valt me op dat altijd als er hier een vader post, het gaat over een kind dat *ineens* iets aan zijn slaapgewoonte verandert en vaak met de vraag wat de quick fix daarvoor isevery single time
Maar idd trebo, zal wel een fase zijn, komt vanzelf weer goed!
ik zeg niet dat jij dat nu doet, ik zeg dat het er vaak achteraan komtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 06:48 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nog niet helemaal wakker zeker? Vraag ik om een oplossing? Ik vraag of het herkenbaar is
Mannen en geduldquote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:20 schreef Kursor het volgende:
Niet zo best 's nachts boos worden op elkaar....maar zou voor een keer niet de oplossing willen zijn 's nachts. Hij haalde d'r uit bed omdat ik aangaf dat de laatste voeding hooguit een uur daarvoor was. Halve minuut troosten en neem jij d'r maar over. Was het even helemaal zat. Dronk ze alsof ze de halve dag niets gekregen had.
Mijn vriend gelooft dat nooit als ik dat zeg. Hij denkt dat alle baby's en peuters hele nachten door slapen en nooit onverklaarbaar pijn/last hebben. En inderdaad, er moet altijd een snelle oplossing zijn. Als ik een verklaring geef die niet direct het probleem verhelpt vraagt hij altijd 'weet je het zeker' met een 'andere kinderen hebben dat nooit' (hij kent geen andere kinderen anders dan de verhalen van collega'squote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:28 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha jaals mijn man moppert moet ik hem ook wel eens herinneren aan het feit dat we best een makkelijke baby hebben. Dan is ie het ff kwijt ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |