Same. Alleen als ik naar Amsterdam of Schiphol ga pak ik de trein.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarom ga ik zo weinig mogelijk met de trein.
Ja, soms ontkom je er niet aan, maar liever niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Same. Alleen als ik naar Amsterdam of Schiphol ga pak ik de trein.
90% van mijn treinritjes is ook van/naar Amsterdam of Schiphol inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat ik mijn school/studie tijd ben doorgekomen zonder een conducteur te vermoorden is een klein wonderquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, soms ontkom je er niet aan, maar liever niet.
Die 9 maanden Amsterdam-Weesp waren ook echt drama, gemiddeld 2 keer in de week gewoon vertraging, paar keer echt uren en uren vastgestaan in een weiland, 35+ graden, duren dicht vanwege "veiligheid".quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat ik mijn school/studie tijd ben doorgekomen zonder een conducteur te vermoorden is een klein wonder
Ik ga gewoon Utrecht nooit meer uit. Ideaal.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klinkt bekend, net voor weesp stil staanquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die 9 maanden Amsterdam-Weesp waren ook echt drama, gemiddeld 2 keer in de week gewoon vertraging, paar keer echt uren en uren vastgestaan in een weiland, 35+ graden, duren dicht vanwege "veiligheid".
Die dag had ik echt een NS-mongool vermoord als ze het lef hadden gehad langs te komen.
Maar dat zal je toch moeten veranderen als je weer eens naar Japan wilt gaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon Utrecht nooit meer uit. Ideaal.
Dan boekt 'ie een busreis.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klinkt bekend, net voor weesp stil staan
[..]
Maar dat zal je toch moeten veranderen als je weer eens naar Japan wilt gaan
Ik ben bijna acht jaar lang dagelijks met de trein naar Utrecht gegaanquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die 9 maanden Amsterdam-Weesp waren ook echt drama, gemiddeld 2 keer in de week gewoon vertraging, paar keer echt uren en uren vastgestaan in een weiland, 35+ graden, duren dicht vanwege "veiligheid".
Die dag had ik echt een NS-mongool vermoord als ze het lef hadden gehad langs te komen.
Het zijn allemaal lulletjes rozenwater.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:19 schreef Samzz het volgende:
Op zich is NS nog niet de ergste... ProFail wel.
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zijn allemaal lulletjes rozenwater.
Het enige positieve aan treinritjes is dat ik altijd lekker rustig een boek kan lezenquote:
Ik vind in de trein zitten heerlijk hoor, maar dan moeten die dingen wel rijden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het enige positieve aan treinritjes is dat ik altijd lekker rustig een boek kan lezen
Volledig mee eens. Als het allemaal loopt zoals het moet is de trein prima te doen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind in de trein zitten heerlijk hoor, maar dan moeten die dingen wel rijden.
En lekker slapenquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het enige positieve aan treinritjes is dat ik altijd lekker rustig een boek kan lezen
Dat is wel zo, het is gewoon niet zo betrouwbaar als het zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, als het betrouwbaar zou zijn zou ik het ook ideaal vinden verder. Ik heb niets tegen reizen per trein, wel tegen reizen met de NS.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:05 schreef Q. het volgende:
Mijn moeder heeft sinds gisteren een nieuwe Windows-laptop. Ze heeft er in één dag al zoveel spyware op gekregen dat hij niet meer normaal wil opstarten.
Dat lukt me dus niet, zittend slapen. Als ik volgende week vlieg neem ik ook een valiumpilletje om knockout te gaan tijdens de nachtvlucht. Anders zit ik de hele nacht films te kijkenquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En lekker slapen. Ik slaap bijna altijd in de trein
.
Hoe krijgt ze dat dan voor elkaar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:05 schreef Q. het volgende:
Mijn moeder heeft sinds gisteren een nieuwe Windows-laptop. Ze heeft er in één dag al zoveel spyware op gekregen dat hij niet meer normaal wil opstarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |